کافه سه میم

پودر قهوه لاوازا کوالیتا اورو (Lavazza Qualita Oro)

دلیل خاص بودن و پر طرفدار بودن قهوه لاوازا اورو

ویژگی طعم و عطری پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا

قهوه لاوازا اورو اصل را در شیراز از کجا بخریم؟

  • پودر قهوه لاوازا اورو سه میم

.کافی شاپ سه میم در شیراز از معدود کافی شاپ هایی است که برای تهیه انواع قهوه های خود فقط از قهوه های برند و اورجینال از بهترین های جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز به شهرت خاصی رسیده است. همچنین قهوه های اصل و مارک از برترین شرکت های جهان در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم در دسترس شما عزیزان قرار داده شده و می توانید هر یک را که با بیشتر با سلیقه و ذائقه تان همخوانی دارد را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

.در این متن می خواهیم یکی از خوش ترکیب ترین با ترکیب طلایی از شرکت لاوازا یعنی پودر قهوه لاوازا کوالیتا اورو را با هم بررسی کرده و با ویژگی های طعم و عطری آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی برند لاوازا :

.موسس شرکت لاوازا ، لوئیچی لاوازا بود که فروشگاه خود را در تورین ایتالیا راه اندازی کرد و سپس به دلیل علاقه شخصی خود به دنبال تولید قهوه و مخلوط کردن دانه های مختلف قهوه برای به دست آوردن طعم های جدید رفت.

.لوئیچی لاوازا طی سالیان زیاد و سفر های بسیار برای کسب دانش و تجربه در مورد شناخت انواع دانه های قهوه و روش های مختلف رست کردن سرانجام توانست قهوه های خاص خود را با ترکیبات مختلف تولید کرده و به کشور های بسیاری صادر کند. امروزه قهوه های Lavazza از قهوه های پرطرفدار و پر فروش در کل دنیا می باشد.

.شرکت قهوه لاوازا توانسته با تولید انواع قهوه ها با رست های مختلف ، تمام ذائقه ها را راضی کرده و همین امر در پذیرفته شده آن به عنوان یکی از برند های مطرح دنیا بسیار موثر بوده است.

.شرکت لاوازا برای حفظ عطر و بوی قهوه های خود اقدام به تولید بسته بندی های پرگامین کرد که برای اولین بار در دنیا بود که از این بسته های دو لایه برای نگهداری قهوه استفاده می شد و همین موضوع سبب شد که قهوه ها زمان بیشتری عطر و طعم خود را حفظ کرده و همچنین حمل و نقل آنها به شهر ها و کشور های مختلف راحتتر شود.

.قهوه های Lavazza دارای انواع درجه رست هستند یعنی از درجه رست لایت ، مدیوم لایت ، مدیوم ، مدیوم دارک و دارک را شامل می شود. این شرکت قهوه های خود را به صورت دانه قهوه و هم پودر قهوه در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می کند. برای خرید هر یک از قهوه های لاوازا می توانید به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کنید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

پودر قهوه لاوازا کوالیتا اورو (Lavazza Qualita Oro) :

.کلمه کوالیتا اورو در فرهنگ ایتالیایی به معنای کیفیت طلایی است و به جرئت می توان گفت یکی از بهترین قهوه ها برای تهیه اسپرسوی ایتالیایی همین قهوه لاوازا اورو است.

.پودر قهوه لاوازا کوالیتا اورو سه میم از بهترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا که از مزارع آمریکای مرکزی دست چین شده اند ، تولید و در پاکت های وکیومی 250 گرمی و به صورت پودر قهوه آسیاب شده عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.این قهوه دارای رست مدیوم ، اسیدیته کم ، طعم بینظیر با نت های میوه ای است و از آنجایی که از دانه 100 درصد عربیکا تولید می شود دارای کافئین نسبتا متوسطی است بطوریکه در بین دیگر قهوه های لاوازا ، قهوه ایی است که حتی برای مصرف بعد از شام هم معرفی شده و مناسب است.

.قهوه مارک Lavazza Qualita Oro اورجینال ، یک قهوه با ترکیب عالی است و از آنجایی که به صورت پودر قهوه آسیاب شده عرضه می شود و وزن کاملا مناسبی دارد یک انتخاب عالی برای استفاده در منزل و محل کار بوده و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. این قهوه کم شیرین و با کرمای عالی بوده و در هنگام دم کردن یک اسپرسوی خوبی را به شما می دهد که مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

.برای خرید پودر قهوه لاوازا کوالیتا اورو کافی است که به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و آن را تنها با یک کلیک و خیلی راحت خریداری نموده و درب منزل خود به صورت پلمپ اورجینال تحویل بگیرید. این قهوه برای درست کردن انواع قهوه مثل اسپرسو ، آمریکانو و قهوه های دمی و فیلتری بسیار ایده آل است.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط در زمینه واردات و عرضه قهوه های اصل و مارک از بهترین و معتبر ترین شرکت های قهوه در جهان می پردازد. سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را به همان صورت پلمپ اورجینال به دست قهوه دوستان در سراسر کشور می رساند.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

 

 

دانه قهوه سانفرانسیسکو راین فورست (San Francisco Bay Organic Rainforesrt Blend) - دانه قهوه دور کونتی بوربن وانیل کرم (Door County Bourbon Vanilla Cream) - دانه قهوه دور کونتی کرم گیلاس (Door County Cherry Crème) - دانه قهوه دور کونتی فندوق دارچینی (Door County Cinnamon Hazelnut) - دانه قهوه دور کونتی موکا نعناع (Door County Mocha Mint) - دانه قهوه کرکلند هندوراس (Kirkland Coffee Honduras) - دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند (Stumptown Founder’s Blend) - دانه قهوه دور کونتی بادام تلخ (Door County Amaretto) - دانه قهوه کرکلند کاستاریکا (Kirkland Coffee Costa Rica) -  دانه قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top