کافه سه میم

پودر قهوه روزا لاوازا (Lavazza Qualita Rossa)

آیا دلیل خاص شدن قهوه لاوازا روزا را می دانید؟

آروما و طعم پودر قهوه لاوازا روزا چگونه است؟

چگونه می توانیم پودر قهوه لاوازا روزا اصل را راحت و مستقیم خریداری کنیم؟

در شیراز از کجا و چگونه می توان پودر قهوه لاوازا روزا را ارزان تر از همه جا خرید کنیم؟

  • پودر قهوه لاوازا روزا سه میم

کافی شاپ سه میم این افتخار را دارد که فقط از قهوه های برند و اصل برای تهیه نوشیدنی های خود استفاده می کند.

علاوه بر آن در فروشگاه اینترنتی سه میم می توانید انواع قهوه های برند از جمله پودر قهوه لاوازا روزا اصل را به آسانی و با کمترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

 

معرفی شرکت لاوازا:

شرکت لاوازا بیش از یک قرن پیش توسط لوئیچی لاوازا در شهر تورین ایتالیا آغاز به کار کرد.

همان طور که قبلا در مقاله لاوازا کافه اسپرسو نیز به آن اشاره شد ، لوئیچی لاوازا ابتکارات بسیاری در زمینه تولید قهوه با ترکیبات مختلف دانه های قهوه و رست های مختلف داشت به گونه ای که توانست به خوبی سلیقه تمام مشریانش را جوابگو باشد.

همچنین لاوازا در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز هم فعالیت دارد.

 

 پودر قهوه روزا لاوازا (Lavazza Qualita Rossa) :

پودر قهوه لاوازا روزا که در کافه سه میم هم سرو می شود ترکیبی از 60 درصد دانه قهوه روبوستا و 40 درصد دانه قهوه عربیکا است.

پودر قهوه لاوازا روزا یکی از بینظیرترین قهوه های شرکت لاوازا است.

دانه های قهوه عربیکا که در پودر قهوه لاوازا روزا استفاده می شود از مزارع مرتفع برزیل و دانه های قهوه روبوستا آن از آفریقای مرکزی دست چین می شوند.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم ، رست مدیوم با تلخی متوسط دارد.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم که در فروشگاه اینترنتی سه میم هم موجود می باشد ، دارای اسیدیته متوسط و عطر و آرومای قوی با غلظت بالا و ماندگاری طعم در دهان است.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم دارای تلخی ملایمی است و در هنگام نوشیدن آن نت های طعمی شکلاتی (همچنین طعم های میوه ای ، مالت ،عسلی ، کاراملی ،چوبی و تنباکویی) را می توان احساس کرد.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم برای شروع یک روز پر انرژی با دریافت مقدار قابل توجهی کافئین نوشیدنی مناسبی است.

یکی دیگر از ویژگی خوب قهوه روزا لاوازا این است که برای تمام دستگاه های قهوه ساز از جمله فرنچ پرس ، فرانسه ساز و اسپرسو ساز و ... مناسب است.

شما عزیزان می توانید در کافه سه میم در محیطی خانوادگی و کلاسیک و آرام از طعم بینظیر قهوه لاوازا روزا لذت ببرید.

همچنین می توانید پودر قهوه لاوازا روزا اصل را به صورت بسته 250 گرمی وکیومی از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم تهیه نمایید و هر زمان که خواستید از این قهوه فوق العاده بهره مند شوید.

 

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classico

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top