کافه سه میم

پودر قهوه روزا لاوازا (Lavazza Qualita Rossa)

بررسی خصوصیت طعم و عطری پودر قهوه روزا لاوازا

دلیل خاص بودن و پر طرفدار بودن قهوه لاوازا روسا

از کجا پودر قهوه لاوازا روزا اصل را به صورت مستقیم خریداری کنیم؟

  • پودر قهوه روزا لاوازا سه میم

.قبل از پرداختن به ویژگی های پودر قهوه روزا لاوازا می خواهیم شما را با تاریخچه شرکت لاوازا و روند پیشرفت آن آشنا کنیم.

درباره لاوازا :

.شرکت لاوازا بیش از یک قرن پیش توسط لوئیچی لاوازا در شهر تورین ایتالیا آغاز به کار کرد. لوئیچی لاوازا ابتکارات بسیاری در زمینه تولید قهوه با ترکیبات مختلف دانه های قهوه و رست های متفاوت داشت به گونه ای که توانست به خوبی سلیقه تمام مشریان خود را جوابگو باشد. همچنین لاوازا در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز نیز فعالیت دارد و به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه شناخته می شود.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.یکی از فعالیت های لوئیچی که انقلاب بزرگی در صنعت قهوه ایجاد کرد ، اختراع بسته بندی پرگامین بود که شامل بسته بندی با دو لایه کاغذ می شد که طعم قهوه را به خوبی برای مدت زمان بیشتری حفظ می کرد و همچنین افراد می توانستند مقدار قهوه بیشتری را خریداری کنند.

.کمپانی Lavazza برای نشان دادن میزان توانایی خود در تولیدات جدید توانست اولین قهوه ساز دنیا برای استفاده در فضا را تولید کند تا فضانوردان بتوانند در مدت زمانی که در فضا هستند از طعم خوش قهوه و مزایای آن بهره مند شوند.

.در حال حاضر این شرکت توسط نوادگان لوئیچی لاوازا و به صورت خانوادگی اداره می شود. کمتر فرد قهوه دوستی وجود دارد که از محصولات لاوازا استفاده نکرده باشد. مزیتی که محصولات لاوازا دارد در این است که دارای تنوع بسیار زیادی در تولید می باشد به نحوی که برای هر ذائقه ایی ، قهوه مناسب را در لیست تولیدات خود دارد.

پودر قهوه روزا لاوازا (Lavazza Qualita Rossa) :

.پودر قهوه لاوازا روزا دارای ترکیبی از 60 درصد دانه قهوه روبوستا و 40 درصد دانه قهوه عربیکا است که به صورت پودر قهوه آسیاب شده در پاکت های وکیومی 250 گرمی می شود که خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.این قهوه یکی از بینظیر ترین قهوه های شرکت قهوه برند لاوازا ایتالیا است که دارای رست مدیوم ، تلخی متوسط ، اسیدیته متوسط ، کرمای غلیظ و خامه ای است که در هنگام دم آوری یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی را به شما می دهد.

.دانه های قهوه عربیکا موجود در قهوه مارک Lavazza Qualita Rossa از مزارع مرتفع برزیل و دانه های قهوه روبوستا درون آن از آفریقای مرکزی دست چین شده و در کارخانه های لاوازا در ایتالیا برشته شده و بسته بندی می شود.

.پودر قهوه لاوازا روزا اصل دارای عطر و آرومای قوی ، غلظت بالا و ماندگاری بالای طعم در دهان بوده و میزان کافئین متوسطی دارد که از آن می توانید هم به عنوان قهوه صبحگاهی استفاده کرده و هم در هر ساعتی از روز که نیاز به بالا بردن انرژی تان دارید ، از نوشیدن آن لذت ببرید. در هنگام نوشیدن این قهوه نت های طعمی شکلاتی ، میوه ای ، مالت ، عسلی ، کاراملی ، چوبی و تنباکویی را می توان احساس کرد که در کنار هم یک طعم خاصی و دلنشینی را به وجود آورده اند.

.یکی دیگر از ویژگی خوب این قهوه در این است که برای تمام دستگاه های قهوه ساز مثل فرنچ پرس ، فرانسه ساز و اسپرسو ساز و ... مناسب بوده و با آن می توانید انواع قهوه های سیاه مثل اسپرسو و قهوه های دمی و فیلتری را درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

.شما می توانید پودر قهوه روزا لاواز اصل را به صورت بسته بندی 250 گرمی وکیومی از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم تهیه نموده و هر زمان که خواستید از نوشیدن این قهوه فوق العاده لذت ببرید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به عرضه قهوه های اصل و با کیفیت از بهترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را به مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.همچنین شما می توانید در کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده هر قهوه از هر برند و شرکتی که بیشتر دوست دارید را سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید. کافی شاپ سه میم به دلیل سرو قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین های جهان در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است و پیشنهاد می کنیم حتما از قهوه های سه میم میل کرده و طعم و ناب واقعی قهوه را حس کرده و لذت ببرید.

 

 

 

دانه قهوه ساکوئلا بار ایتالیا گرن گوستو (Saquella Caffé Bar Italia Espresso Gran Gusto) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک – قوطی 250 گرمی (Lucaffe Classic) - دانه قهوه گریبالدی اسپرسو بار (Garibaldi Espresso Bar) - دانه قهوه بونومی سنتناریو (Bonomi Centenario) - دانه قهوه بونومی ماکومبا (Bonomi Macumba) - دانه قهوه بونومی بوسانووا (Bonomi Bossanova) - دانه قهوه تورچلو گرن بار (Trucillo Gran Bar) - دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا (Trucillo 100% Arabica) - دانه قهوه تورچلو میکس بار (Trucillo Mix Bar) - دانه قهوه لاوازا کرما آروما اکسپرت (Lavazza Expert Crema & Aroma) - دانه قهوه لاوازا گوستو فورته اکسپرت (Lavazza Gusto Forte Expert) - دانه قهوه بونز چاکلت اورنج (Bones Coffee Chocolate Orange) - دانه قهوه بونز رام نارگیل (Bones Coffee Coconut Rum) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top