کافه سه میم

کافه صبحانه

صبحانه در فرهنگ شیراز

بهترین مکان برای خوردن صبحانه در شیراز

بهترین کافه صبحانه در شیراز

در شیراز کجا یک صبحانه خوب و خوشمزه بخوریم؟

  • کافه صبحانه سه میم

کافه صبحانه

.همان طور که همه ما می دانیم صبحانه مهم ترین وعده غذایی محسوب می شود که در تمام شهر ها و کشور های جهان بسیار به آن توجه می کنند زیرا صبحانه اولین وعده غذایی است که بعد از ساعت ها ناشتا بودن و بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب خورده می شود. متاسفانه افراد در قرن اکنونی به دلیل مشغله های زیادی که دارند نسبت به خوردن صبحانه علاقه چندانی نشان نمی دهند. در صورتی که خوردن صبحانه در بالاتر رفتن میزان انرژی و تمرکز در طول روز بسیار موثر است.

.اگر نمی توانید هر روز صبحانه درست کنید یا حتی برای تنوع دادن به وعده صبحانه خود برای بیشتر ترغیب شدن به خوردن صبحانه می توانید خودتان را به کافه یا کافی شاپ هایی که سرو صبحانه دارند ، دعوت کنید. حتی می توانید از این فرصت برای بیشتر در کنار خانواده یا دوستان بودن و ایجاد لحظات شاد و خاطره انگیز استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای یک روز در هفته هم که شده برای خوردن یک صبحانه خوب و جدید به یکی از کافی شاپ ها یا کافه های شهر خود رفته و لذت ببرید.

.بیشتر کافه ها و کافی شاپ هایی که صبحانه سرو می کنند روز های جمعه هم باز هستند که شما بتوانید در روز تعطیل خود از این فرصت طلایی استفاده کرده و صبحانه ایی عالی در کنار عزیزان خود میل کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. یکی از این کافی شاپ ها ، کافی شاپ سه میم می باشد که در تمام روز های هفته و حتی در ایام تعطیل نیز پذیرای شما عزیزان می باشد.

.در فرهنگ لغت ، کافه محلی است عمومی برای سرو نوشیدنی هایی همچون قهوه یا چای که حتی در بعضی از آنها غذا های سبک هم سرو می شود. امروزه کافه ها و کافی شاپ ها به محل هایی برای دور هم بودن و گذراندن وقت با افرادی که دوست شان داریم تبدیل شده است.

.شما می توانید در کافه ها و کافی شاپ ها انواع نوشیدنی های سرد و گرم را بنوشید و همچنین از خوردن انواع کیک ها و دسر ها هم لذت ببرید. حتی در بعضی از کافه ها و کافی شاپ ها برای وعده های صبحانه و ناهار و شام نیز غذاهای سبکی همچون انواع پاستا ، انواع سالاد ، انواع تست و اسنک و ... سرو می شود. به این ترتیب شما می توانید بنا به ذائقه خود کافه یا کافی شاپ دلخواه خود را انتخاب کرده و از خوردن نوشیدنی و غذای دلخواه خود در یک محل زیبا لذت ببرید.

.در این متن بیشتر قصد داریم در مورد کافه یا کافی شاپ هایی که صبحانه سرو می کنند صحبت کنیم. به دلیل شرایط زندگی کنونی و مشغله های بسیاری که افراد دارند ، اکثریت کافه ها و کافی شاپ ها شروع به سرو صبحانه کردند. صبحانه های بسیار متنوعی در کافی شاپ ها سرو می شود که بیشتر به مناطق اطراف آنها و ویژگی غذایی آن منطقه وابسته می باشد.

.در ایران هم از سالیان بسیار دور تا به امروز در قهوه خانه ها ، صبحانه سنتی ایرانی که غالبا املت گوجه ایرانی و یا نیمرو بوده ، سرو می شده است.

 

صبحانه،کافه صبحانه،کافه صبحانه در شیراز،صبحانه در شیراز،صبحانه خوب در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.امروزه کافه ها و کافی شاپ ها جای قهوه خانه ها را گرفته اند و علاوه بر صبحانه های سنتی ایرانی ، صبحانه های خارجی همچون صبحانه های انگلیسی ، فرانسوی ، آمریکایی و ... هم سرو می کنند.

 

صبحانه،کافه صبحانه،کافه صبحانه در شیراز،صبحانه در شیراز،صبحانه خوب در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

صبحانه در فرهنگ شیراز :

.صبحانه در فرهنگ شیراز جایگاه خاص و ویژه ای دارد به گونه ای که در تمام سطح شهر شیراز ، محلی برای خوردن صبحانه وجود دارد. حتی در هتل های شیراز برای سرو صبحانه علاوه بر مهمانان خود برای عموم هم به صورت آزاد سرو  دارند.

.در فرهنگ اصیل شیراز خوردن صبحانه سنتی همچون آش سبزی شیراز ، کله پاچه ، املت گوجه ، نون و پنیر و خیار و گوجه  و در کل غذاهای اصیل و سنتی شیراز بسیار مورد پسند می باشد. البته در سال های اخیر همچون دیگر شهر های کشور ، ذائقه شیرازی ها به خصوص جوانان تا حدودی تغییر کرده و به سمت صبحانه های خارجی و غذا های آماده گرایش پیدا کرده است. به همین خاطر در اکثریت مکان هایی که صبحانه سرو می شود هر دو صبحانه ایرانی و خارجی در منوی آنها موجود بوده و شما حق انتخاب بیشتری دارید.

 

صبحانه،کافه صبحانه،کافه صبحانه در شیراز،صبحانه در شیراز،صبحانه خوب در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.اکنون می خواهیم چند مکان خوب برای خوردن صبحانه را در شیراز به شما معرفی کنیم :

*کافی شاپ سه میم

.کافی شاپ سه میم در تقاطع خیابان های فردوسی و رودکی شیراز واقع شده یکی از کافی شاپ هایی است که به داشتن تنوع در صبحانه و با کیفیت بودن صبحانه هایش شهرت پیدا کرده است. اگر به دنبال مکانی برای صبحانه یا کلا یک کافی شاپ خوب و آرام و دنج و خانوادگی برای هر ساعت از روز هستید و همچنین به مرکز شهر هم نزدیک باشد ، پیشنهاد ما به شما کافی شاپ سه میم می باشد.

.راحت بودن مسیر کافی شاپ سه میم ، داشتن غذا ها و صبحانه های با کیفیت ، داشتن قیمت های مناسب از جمله دلایل آمدن افراد به این کافی شاپ است.

.علاوه بر صبحانه ، کافی شاپ سه میم در شیراز به سرو انواع قهوه های برند و قهوه های مارک نیز شهرت پیدا کرده و هر قهوه دوستی می تواند به راحتی قهوه متناسب با ذائقه خود را از هر شرکتی در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.در کافی شاپ سه میم هم صبحانه های ایرانی همانند املت گوجه ایرانی ، سینی سرد و هم صبحانه های خارجی همچون سوسیس تخم مرغ ، صبحانه انگلیسی و ... سرو می شود و دست شما برای انتخاب صبحانه دلخواه خود بسیار باز می باشد. به جرات می توانیم بگوییم که کافی شاپ سه میم از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که به عرضه بهترین صبحانه ها و بهترین قهوه ها در شیراز شهره پیدا کرده است.

.کافی شاپ سه میم به خاطر داشتن محیطی آرام و کلاسیک و خانوادگی و همچنین واقع شدن آن در مرکز شهر ، یکی از پیشنهاد های ما به شما است به خصوص بعد از گذراندن چندین ساعت در بازار های شیراز و یا دیدن مکان های باستانی شیراز که عموما در مرکز شهر قرار دارند.

*هتل بزرگ شیراز

.هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین ، زیبا ترین و لوکس ترین مکان های شیراز برای خوردن یک صبحانه عالی است. رستوران هتل بزرگ شیراز علاوه بر تنوع بسیار زیادی که در منوی صبحانه خود دارد ، دارای یک منوی کامل از انواع نوشیدنی های سرد و گرم نیز می باشد.

.اگر به شیراز سفر کردید یا در شیراز هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک روز را به خوردن صبحانه در هتل بزرگ شیراز اختصاص دهید و از غذا های لوکس و بسیار درجه یک این هتل لذت ببرید.

*بال کافه

.یکی دیگر از مکان هایی که برای خوردن صبحانه به شما پیشنهاد می دهیم بال کافه در خیابان ستارخان شیراز است. این کافه دارای صبحانه های خوشمزه و با کیفیتی است که بسیار نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

*رستوران جوی

.رستوران جوی در خیابان خلبانان هم جز رستوران هایی است که صبحانه های خوب و متنوعی را سرو می کند. البته رستوران جوی جز یکی از رستوان هایی گران قیمت در شیراز محسوب می شود ولی با این حال به دلیل داشتن غذا های با کیفیت ارزش امتحان کردن را دارد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top