کافه سه میم

بهترین هتل های شیراز

معرفی بهترین هتل های شیراز

لوکس ترین هتل های شیراز 

  • بهترین هتل در شیراز

بهترین هتل های شیراز

.از آنجایی که شیراز یکی از شهر هایی است که گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند مسلما هتل ها و هتل آپارتمان های بسیاری در این شهر وجود دارد. تقریبا در تمام نقاط مختلف شیراز هتل های خوب زیادی وجود دارد به صوریکه مسافران از هر مسیری که وارد شهر شیراز شوند بتوانند به راحتی هتلی را برای اقامت خود انتخاب کنند.

.در شیراز انواع هتل ها از هتل های معمولی و تک ستاره گرفته تا هتل های لوکس و چند ستاره وجود دارد و هر فردی یا خانواده ای می تواند بنا به شرایط خود ، یکی از آنها را برای مدت زمانی که می خواهند در شیراز اقامت داشته باشند ، انتخاب کنند.

.قبل از آنکه به معرفی برخی از بهترین هتل های شیراز بپردازیم می خواهیم یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز به نام کافی شاپ سه میم را به شما معرفی کنیم. بزرگ ترین مزیت کافی شاپ سه میم این است که در مرکز شهر واقع شده و دسترسی بسیار راحت و آسانی به خیابان های اصلی شیراز ، پاساژ ها و مکان های دیدنی شیراز دارد و به بسیاری از هتل های خوب شیراز نیز نزدیک است.

.کافی شاپ سه میم شیراز با داشتن یک محیط آرام و دنج و خانوادگی ، یک مکان عالی برای لذت بردن از اوقات خود به دور از هیاهوی شهر می باشد. یکی از ویژگی های این کافی شاپ که باعث شهرت آن در شیراز شده ، این است که کافی شاپ سه میم فقط از قهوه های برند و قهوه های مارک از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند.

.همچنین کافی شاپ سه میم دارای یک منوی بینظیر از صبحانه های ایرانی و خارجی همچون املت گوجه ایرانی ، املت قارچ و دلمه ، سوسیس و تخم مرغ ، صبحانه انگلیسی و ... می باشد و شما عزیزان می توانید هر کدام از صبحانه ها را که تمایل دارید به همراه قهوه دلخواه خود از هر برندی که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و روز خود را با انرژی و نشاط بیشتر آغاز کنید.

.پیشنهاد می کنیم اگر در شیراز هستید یا هر زمان به شیراز تشریف آوردید حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و مطمئن باشید هم از نوشیدنی ها و خوراک های آنجا و هم از گذراندن اوقات خود در این کافی شاپ لذت خواهید برد.

.در این متن نام و آدرس برخی از بهترین هتل های شیراز را برایتان ذکر کردیم تا راحت تر بتوانید هتل دلخواه خود را انتخاب کنید.

  1. هتل بزرگ شیراز

  2. هتل هما

  3. هتل پارس

  4. هتل پارک سعدی

  5. هتل اطلس

 

1) بهترین هتل شیراز – هتل بزرگ شیراز

.هتل بزرگ شیراز یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های شیراز است که دارای پنج ستاره بوده و به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز در نزدیکی دروازه قرآن و در دامنه کوه واقع شده و یک منظره بسیار دیدنی از طبیعت اطراف و دروازه قرآن شیراز و همچنین یک نمای زیبا از شهر شیراز را به مهمان خود عرضه می کند که بسیار دیدنی است.

.بسیاری از مکان های گردشگری شیراز در نزدیکی هتل بزرگ شیراز واقع شده اند همانند آرامگاه هفت تنان ، آرامگاه سعدی ، آرامگاه حافظ ، تخت جمشید ، آرامگاه خواجوی کرمانی ، بابا کوهی و بسیاری دیگر.

.این هتل که جز هتل های خوب شیراز می باشد دارای اتاق های بسیار شیک و با امکانات رفاهی عالی و فوق العاده ای است. همچنین در این هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، انواع غذا ها و خوراکی ها از مناطق مختلف دنیا سرو می شود که هم بسیار با کیفیت و هم خوشمزه هستند.

.اگر به دنبال یک هتل لوکس با امکانات رفاهی بالا همچون استخر ، اتاق ماساژ ، باشگاه و ... می باشید پیشنهاد ما به شما هتل بزرگ شیراز است.

2) بهترین هتل شیراز – هتل هما

.یکی دیگر از هتل های لوکس و زیبای شیراز هتل هما است. هتل هما یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های شیراز می باشد که پنج ستاره بوده و در خیابان مشکین فام و در مجاورت پارک آزادی واقع شده است یعنی دقیقا در مرکز شهر شیراز واقع شده به همین خاطر دسترسی آن به قسمت های مختلف شهر بسیار راحت می باشد.

.هتل هما به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز دارای اتاق های شیک و راحت با چیدمان های تلفیقی از مدرن و کلاسیک می باشد. در این هتل انواع امکانات رفاهی همانند استخر ، جکوزی ، زمین تنیس ، سالن بدنسازی و ... وجود دارد. در هتل هما انواع غذا های سنتی و خارجی به همراه انواع نوشیدنی های سرد و گرم با بالاترین کیفیت تهیه و سرو می شود.

.در هتل هما به عنوان یکی از هتل های برجسته و خوب شیراز این امکان فراهم شده که بتوانید حتی مراسم های خود همانند مراسم عقد و عروسی ، کنفرانس ، همایش و ... در آنجا برگزار کنید. در کل هتل هما جز معدود هتل هایی می باشد که با داشتن سالن ها و امکانات مختلف برای برگزاری مراسم های مختلف مناسب می باشد.

3) بهترین هتل شیراز – هتل پارس

.یکی از لوکس ترین هتل های شیراز هتل بین المللی پارس در بلوار کریم خان زند است. هتل پارس که جز هتل های خوب و شیک شیراز و چهار ستاره می باشد و بزرگ ترین مزیت این هتل آن است که در اصلی ترین و مرکزی ترین خیابان شیراز واقع شده است.

.هتل پارس دارای دسترسی بسیار راحت و آسانی به تمام مکان های شیراز دارد از مکان های تاریخی و دیدنی گرفته تا مکان های زیارتی مانند شاهچراغ می باشد. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز دارای اتاق های شیک با امکانات رفاهی و دکوراسیون زیبا می باشد و همچنین تمام امکانات رفاهی شامل استخر و باشگاه و ... و سالن هایی برای برگزاری مراسم های مختلف را هم دارد.

4) بهترین هتل شیراز – هتل پارک سعدی

.هتل پارک سعدی جز هتل های چهار ستاره شیراز می باشد که در چهار راه حافظیه واقع شده و یکی از هتل های خوب شیراز می باشد با موقعیت مکانی بسیار خوب و نزدیک به جاذبه های گردشگری شیراز همانند حافظیه ، سعدیه ، باغ ارم ، دروازه قرآن ، شاهچراغ و ... می باشد.

.از نظر اتاق ، هتل پارک سعدی دارای اتاق های شیک و راحتی است و همچنین تمام امکانات رفاهی و تفریحی را نیز در آن موجود می باشد.

5) بهترین هتل شیراز – هتل اطلس

.یکی دیگر از هتل های خوب شیراز ، هتل سه ستاره اطلس می باشد که در میدان اطلسی واقع شده است. یکی از ویژگی های خوب هتل اطلس نزدیک بودن آن به حافظیه و دیگر جاذبه های شیراز می باشد به طور مثال با کمتر از ده دقیقه پیاده روی می توانید به حافظیه ، باغ جهان نما ، پارک ملی برسید. همچنین به شاهچراغ ، آرامگاه سعدی ، ارگ کریم خان زند و حمام وکیل و ... هم بسیار نزدیک بوده و مسیر راحت و خوبی به تمامی آنها دارد.

.هتل اطلس به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز دارای اتاق های راحت و مجهز و شیکی است و همچنین غذا های خوشمزه و با کیفیتی دارد که در یک رستوران شیک و زیبا ارائه می شود.

.اینها فقط چند تا از بهترین و لوکس ترین هتل های شیراز بودند که به آنها اشاره کردیم. در شیراز انواع هتل ها و مهمانسرا ها با شرایط و امکانات مختلف و همچنین با قیمت های متفاوتی وجود دارد و هر فردی می تواند به راحتی بنا به شرایط خود ، محلی را برای سکونت خود در شیراز انتخاب کند. امیدواریم از سفر خود به شیراز لذت ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top