کافه سه میم

صبحانه آمریکایی

صبحانه آمریکایی و ویژگی های آن

طرز تهیه دو صبحانه آمریکایی محبوب

کجا صبحانه آمریکایی با کیفیت و خوب بخوریم؟

  • صبحانه آمریکایی خوب

.قبل از آنکه بخواهیم در مورد صبحانه آمریکایی و ویژگی های آن صحبت کنیم ، می خواهیم یکی از کافی شاپ های بینظیر شیراز را به شما معرفی کنیم که به دلیل داشتن صبحانه های ویژه و خاص و بینظیرش بسیار پر طرفدار شده است : کافی شاپ سه میم .

.کافی شاپ سه میم علاوه بر صبحانه های ویژه اش به داشتن منویی خاص از قهوه های برند و اصل از بهترین شرکت های قهوه جهانی در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است و فقط از همین قهوه ها برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند.

صبحانه آمریکایی

.یکی از صبحانه های پرطرفدار در سراسر جهان ، صبحانه آمریکایی است که در سال های اخیر نیز در کشور ما بسیار محبوب شده ، به خصوص در میان قشر جوان بسیار پرطرفدار شده است ولی متاسفانه اکثر کافه و کافی شاپ ها آگاهی کامل و کافی از محتویات صبحانه آمریکایی و همچنین طرز تهیه آن ندارند.

.به جرات می توانیم بگوییم که کافی شاپ سه میم در کنار طرز پخت صحیح صبحانه آمریکایی ، تمام مواد غذایی موجود در اصل این صبحانه را نیز مورد استفاده قرار می دهد و یک صبحانه آمریکایی کامل و استاندارد را به مشتریان خود ارائه می دهد.

.امروزه کمتر کسی است که از ارزش غذایی و اهمیت وعده صبحانه آگاه نباشد. صبحانه به عنوان اولین وعده ایی که در روز میل می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تحقیقات ثابت کرده است که خوردن صبحانه در همان اولین ساعت بعد از بیدار شدن ، باعث افزایش تمرکز ، افزایش توانایی حل مساله ، داشتن خلق و خوی بهتر ، احساس شادابی بیشتر و همچنین تامین انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه می شود.

.آمریکایی ها عاشق تخم مرغ هستند و نیمرو جز جدا نشدنی صبحانه آمریکایی است. بعد از نیمرو ، انواع املت ، جایگاه دوم را در میز صبحانه آمریکایی ها به خود اختصاص داده به خصوص املت فریتاتا و املت بوریتو . در آمریکا معمولا در کنار املت انواع سبزیجات ، سیب زمینی و پنیر مخلوط شده نیز سرو می شود.

.صبحانه پرطرفدار بعدی در آمریکا پنکیک می باشد که معمولا به همراه چند برگ ژامبون سرو می شود.

.در اینجا می خواهیم با هم طرز تهیه چند صبحانه آمریکایی محبوب و پرطرفدار را یاد بگیریم.

* طرز تهیه یکی از املت هایی که  غالبا پایه ثابت صبحانه آمریکایی است.

مواد مورد نیاز برای تهیه املت آمریکایی :

  • تخم مرغ

  • روغن زیتون

  • پنیر خامه ای تند

  • سالسا

  • نمک

  • گشنیز تازه خرد شده

طرز تهیه املت آمریکایی :

.درون تابه کمی روغن زیتون ریخته و بگذارید تا کمی گرم شود. در این فاصله تخم مرغ ها را به همراه نمک ، سالسا ، گشنیز خرد شده درون ظرفی ریخته و حسابی بهم بزنید تا پف کند. بعد از اینکه تخم مرغ کمی کف یا پف کرد ، پنیر خامه ای را به آن اضافه می کنیم و مجدد آن را هم می زنیم. در این مرحله می توانید بنا به ذائقه خود میزان نمک یا فلفل آن را اضافه کنید.

.حال که روغن گرم شد ، مواد مخلوط شده را درون تابه بریزید به طوریکه کامل سطح تابه را بپوشاند و بذارید تا با حرارت ملایم بپزد و خود را بگیرد. اگر دوست داشتید می توانید همانند املت فرانسوی ، املت خود را به صورت نیمه برگردانید بر روی خودش تا ظاهر زیبایی هم پیدا کند.

.برای سرو می توانید در کنار املت ، سالسا و قهوه و آب پرتقال و چای نیز سرو کنید.

 

کافی شاپ سه میم،صبحانه آمریکایی،بهترین صبحانه در شیراز،کافه صبحانه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

 

* پنکیک : دومین صبحانه پرطرفدار آمریکایی :

.پنکیک به عنوان یک غذای سبک که سریع هم آماده می شود در بیشتر مناطق دنیا به خصوص اروپا به عنوان یک عصرانه یا میان وعده میل می شود. پنکیک آمریکایی نسبت به دیگر پنکیک های مناطق دیگر دنیا ضخیم تر است ولی بافت نرم تری دارد.

مواد لازم برای تهیه پنکیک آمریکایی :

  • آرد شیرینی پزی

  • بیکینگ پور

  • شکر

  • نمک

  • شیر

  • تخم مرغ

  • کره

طرز تهیه پنکیک آمریکایی :

.برای اینکه پنکیک یک دستی داشته باشید بهتر است ابتدا تمام مواد خشک را با هم مخلوط کرده و آنها را از الک رد کنید تا کاملا یک دست شوند.

.در ظرف دیگری تخم مرغ ها را با شیر و کره ای که در دمای محیط ذوب شده را با هم مخلوط می کنیم. در این مرحله مخلوط آرد و مواد خشک را کم کم به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا خمیری کاملا یک دست و البته شل به دست آید.

.تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و وقتی به خوبی گرم شد به اندازه یک ملاقه از مواد پنکیک درون تابه بریزید. هر طرف پنکیک حدود 3 دقیقه باید بپزد. این کار را تکرار کنید تا تمام مواد پنکیک پخته شود.

.پنکیک معمولا به همراه عسل ، شکلات صبحانه ، توت فرنگی ، بستنی وانیلی ، کره ذوب شده و خامه فرم داده شده سرو می شود. همچنین به همراه پنکیک می توانید هر نوشیدنی سرد یا گرمی که تمایل داشتید را میل کنید.

 

کافی شاپ سه میم،صبحانه آمریکایی،بهترین صبحانه در شیراز،کافه صبحانه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

 

.اگر در شیراز هستید یا هر زمان به شیراز تشریف آوردید ، حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و از صبحانه های ایرانی و خارجی سه میم که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند ، میل کرده و مطمئن باشید از طرفداران ثابت آن خواهید شد. همچنین در کنار صبحانه خود می توانید هر قهوه مارک و اورجینال از هر شرکتی را که تمایل داشته باشید ، میل کرده و نهایت لذت را ببرید.

.کافی شاپ سه میم تمامی سعی خود را نموده تا بهترین صبحانه ها و نوشیدنی ها را با بالا ترین کیفیت و با تازه ترین مواد اولیه را آماده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا هر فردی بتواند علاوه بر لذت بردن از محیط آرام و کلاسیک کافی شاپ ، از میل کرده نوشیدنی یا خوراک دلخواه خود با بالا ترین کیفیت نیز لذت ببرد.

 

 

 

املت استیک سه میم (Omelette Steak)تست بیکن فرانسوی (Bacon French Toast)نیمرو کلاسیک سه میم (Fried Egg Classic)املت قارچ و دلمه (Mushrooms and Sweet Pepper Omelette)املت گوجه ایرانی (Tomato Omelette)صبحانه انگلیسی (English Breakfast)صبحانه آمریکایی (American Breakfast)دسر خاویار ویژه سه میم (Special Caviar Dessert)نیمرو (Fried Egg)املت پپرونی با پنیر گودا (Pepperoni Omelette With Gouda Cheese)سینی شماره پنج (Breakfast Tray Number Five)سوسیس تخم مرغ یک نفره (Egg Sausage Single)سوسیس تخم مرغ دو نفره (Egg Sausage For Two)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top