کافه سه میم

طرز تهیه آمریکانو در منزل

قهوه آمریکانو چیست؟

طرز تهیه آمریکانو

نحوه پیدایش آمریکانو در ایتالیا

  • طرز تهیه آمریکانو

 آمریکانو (Café Americano) :

 .قهوه آمریکانو یا آمریکن کافی در جنگ جهانی دوم بود که به ایتالیا راه پیدا کرد. زمانی که سربازان آمریکایی در ایتالیا مستقر بودند از اسپرسو غلیظ ایتالیایی خوششان نمی آمد به همین خاطر به آن آب داغ اضافه می کردند تا کمی به مزه قهوه های دمی که در آمریکا به آن عادت داشتند ، نزدیکتر شود. پس در واقع آمریکانو یک اسپرسوی رقیق شده است که دارای تلخی و غلظت کمتری هم می باشد.

.همواره توصیه کرده ایم که برای داشتن یک نوشیدنی خوب و خوش طعم از قهوه های برند و اورجینال از شرکت های معتبر قهوه جهانی استفاده کنید تا بتوانید بیشترین لذت را از قهوه خود ببرید.

طرز تهیه آمریکانو :

.همان طور که در بالا اشاره کردیم آمریکانو از اضافه کردن آب داغ به اسپرسو تهیه می شود. در آمریکانو نسبت قهوه به آب داغ ، یک به دو است؛ یعنی اگر شات اسپرسو شما 30 سی سی باشد ، شما به 60 سی سی آب داغ نیاز دارید.

.برای اینکه ظاهر آمریکانو زیبا بماند بهتر است ابتدا آب داغ را درون فنجان سرو ریخته و سپس اسپرسو را به آن اضافه کنید.

.برای تهیه اسپرسو می توانید هم از موکاپات استفاده کنید و هم از دستگاه های اسپرسو ساز اتوماتیک استفاده کنید. (قبلا مفصل در مورد طرز تهیه اسپرسو به هر دو روش برایتان صحبت کردیم.)

.قهوه Americano برای افرادی که به دنبال یک اسپرسوی با غلظت پایین تر و حجم بیشتری هستند بسیار مناسب است. آمریکانو نسبت به اسپرسو دارای طعم ملایم تری است زیرا میزان آب آن بیشتر است ولی با این حال کافئین هر دوی آنها برابر است زیرا از یک میزان قهوه برای تهیه آن دو استفاده می شود.

چند نکته که در هنگام تهیه آمریکانو باید به آن توجه داشته باشید:

  1. بهتر از اسپرسو دابل شات برای تهیه آمریکانو استفاده کنید.

  2. دانه های قهوه را باید بسیار ریز آسیاب کنید.

  3. حتما از قبل آب داغ را آماده کنید که اسپرسو شما سرد نشود. ( بهتر است از آب داغ با دمای بین 70 تا 85 درجه استفاده کنید.)

.امیدواریم این مطالب بتواند در تهیه یک آمریکانو خوب و خوش طعم به شما کمک کرده باشد.

 

آمریکانو،آمریکن،قهوه آمریکن،بهترین آمریکانو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.دوستداران و علاقه مندان به قهوه آمریکانو می توانند در یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز به نام کافی شاپ سه میم یکی از بهترین آمریکانوی عمر خود را میل کنند. کافی شاپ سه میم با محیطی شیک و کلاسیک و دنج همواره پذیرای شما و عزیزانتان می باشد. شما می توانید در کافی شاپ سه میم انواع قهوه های سرد و گرم را به همراه انواع کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، میل کرده و لذت ببرید.

.کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ هایی است که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. کافی شاپ سه میم در تمامی این سال ها ، تمامی تلاش خود را کرده است که بهترین نوشیدنی ها و خوراک ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا بتوانند علاوه بر لذت بردن از نوشیدنی و غذای خود ، خاطره خوشی را نیز در ذهن خود به یادگار داشته باشند.

.مجموعه سه میم علاوه بر کافی شاپ شامل فروشگاه قهوه سه میم نیز می باشد. عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانند هر قهوه اصل از هر برندی را که بیشتر دوست دارند در فروشگاه قهوه سه میم یافته و آن را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستند ، تحویل بگیرند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top