کافه سه میم

طرز تهیه کافه موکا

کافه موکا چیست؟

طرز تهیه کافه موکای خوب در منزل

در شیراز کجا یک کافه موکای عالی بخوریم؟

  • کافه موکا سه میم

 کافه موکا (Caffe Mocha)

 .کافه موکا (Caffe Mocha) یکی دیگر از نوشیدنی های ترکیبی اسپرسو و شیر است که به صورت نیمه گرم سرو می شود. کافه موکا یا موکا یا موکاچینو جز نوشیدنی های گرم پر طرفداری است که به خصوص برای افرادی که دوست دارند قهوه را کسب تر و شیرین تر میل کنند ، یک انتخاب عالی است.

.Caffe Mocha شباهت بسیار زیادی به کافه لاته دارد و تنها تفاوت آنها در وجود سس شکلات یا پودر شکلات و کاکائو در کافه موکا است. بعضی از افرادی که قهوه دوست دارند ولی بنا به دلایلی همانند داشتن طبع سرد یا داشتن فشار خون پایین نمی توانند قهوه را به صورت قهوه های سیاه شبیه اسپرسو میل کنند ، برای این افراد خوردن قهوه به صورت ترکیبی با دیگر مواد همچون شیر باعث می شود هم دچار مشکل نشوند و  هم به طعم و عطر قهوه ای که دوست دارند ، دست پیدا کنند و از نوشیدن آن لذت ببرند.

.در این مقاله می خواهیم شما را با طرز تهیه کافه موکا آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید کافه موکای دلخواه خود را حتی در منزل با بهترین کیفیت درست کرده و از آن لذت ببرید.

روش اول : تهیه کافه موکا بدون دستگاه (خانگی)

.اسپرسو را به کمک موکاپات یا هر قهوه جوشی که در منزل دارید آماده کنید. (در مورد نحوه تهیه اسپرسو با استفاده از موکاپات قبلا به صورت مفصل صحبت کردیم.)

.حال شیر را گرم کرده ولی دقت داشته باشید که نباید به دمای جوش برسد. سپس مقداری از شیر را درون ظرف دیگری ریخته و با همزن برقی یا دستی به اندازه ای هم بزنید تا فوم یا کف شیر به دست بیاید ؛ البته می توانید از شیکر هم برای درست کردن فوم شیر استفاده کنید.

.بعد از آماده کردن شیر به سراغ سرو کافه موکا می رویم. برای این منظور ابتدا در لیوان سرو ، سس شکلات یا شکلاتی که به روش بن ماری آب شده و غلیظ می باشد را بریزید. سپس اسپرسو را به آن اضافه کنید. (دقت داشته باشید که حتما باید گرمای اسپرسو گرفته شده باشد و گرنه با شکلات مخلوط خواهد شد.)

.در مرحله بعدی شیر نسبتا گرم را آهسته به لیوان اضافه کنید و در پایان فوم یا کف شیر به لیوان اضافه می شود.

روش دوم : تهیه کافه موکا با استفاده از دستگاه

.برای تهیه کافه موکا با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز کاملا شبیه روش اول می باشد. با این تفاوت که برای تهیه اسپرسو از خود دستگاه استفاده می کنیم و برای گرفتن فوم شیر نیز از قسمت نازل بخار دستگاه استفاده می شود و در پایان دقیقا همانند روش اول و به همان ترتیب مواد را درون لیوان سرو ریخته و ارائه می دهیم.

.اگر از دوستداران نوشیدنی های شیرین و قهوه هستید پیشنهاد می کنیم حتما کافه موکا را برای یکبار امتحان کنید و مطمئن باشید از طرفداران آن خواهید شد. برای نوشیدن یک کافه موکا عالی و بینظیر با طعم قهوه های برند و اورجینال پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید.

 

موکا،کافه موکا،کافه موکا خوب در شیراز،کافی شاپ سه میم،کافه خوب در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.کافی شاپ سه میم در مرکز شهر و در تقاطع خیابان های فردوسی و رودکی واقع شده و دسترسی بسیار راحت و آسانی به پاساژ ها و قسمت های اصلی شهر دارد و شما می توانید خیلی راحت به این کافه برسید.

.شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم هر نوشیدنی گرم یا سردی را که بیشتر تمایل دارید همچون کافه موکا را سفارش داده و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شود ، میل نموده و از اوقات و نوشیدنی خود نهایت لذت را ببرید.

.در کافی شاپ سه میم برای سرو به مشتریان فقط از قهوه های مارک و اصل از بهترین شرکت های قهوه در جهان استفاده می شود و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. به جرات می توان گفت هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرد.

.همچنین اگر به دنبال خرید قهوه خوب و اصل برای مصرف خانگی یا کافی شاپی خود هستید ، می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و قهوه دلخواه خود را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از کشور که هستید ، تحویل بگیرید. فروشگاه قهوه سه میم یکی از معتبر ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین های جهان می پردازد و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد تا هر فردی بتواند از نوشیدن قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top