کافه سه میم

طرز تهیه فراپه

فراپه چیست؟

طرز درست کردن یک فراپه خوب و خوش طعم

در شیراز یک فراپه خوب ، کجا بخوریم؟

  • فراپه سه میم

فراپه

.فراپه یکی از انواع قهوه های سرد می باشد که به صورت کاملا خنک سرو می شود و به همین دلیل در روز های گرم سال بسیار طرفدار پیدا می کند. در هنگام تهیه فراپه دست تان کاملا باز است و از هر طعم و موادی که دوست داشته باشید می توانید برای تهیه آن استفاده کنید.

.فراپه در سال 1957 توسط یکی از کارکنان شرکت نستله در یونان ابداع شد. در یونان برای تهیه فراپه از قهوه فوری استفاده می کنند که به آن شیر یا آب سرد و تکه های یخ اضافه کرده و در شیکر کاملا بهم می زنند تا کاملا مخلوط و یک دست شود ولی در سال های اخیر در بیشتر کشور ها به جای قهوه فوری از مخلوط اسپرسو و شکر و یخ برای تهیه فراپه استفاده می کنند زیرا طعم بیشتر و بهتری را به آن می دهد.

.فراپه را می توان هم با شیکر و هم با مخلوط کن (بلندر) درست کرد. این نوشیدنی معمولا در لیوان های شیشه ای بلند سرو می شود که علاوه بر حجم بیشتر ، ظاهر بهتر و جذاب تری هم پیدا می کند.

.یکی از بهترین مکان ها در شیراز برای نوشیدن یک فراپه عالی و خوش طعم ، کافی شاپ سه میم می باشد که برای درست کردن فراپه از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین های جهان استفاده می کند.

طرز تهیه فراپه :

.برای تهیه فراپه باید ابتدا اسپرسو را آماده کرده و آن را کنار بگذارید تا کاملا سرد شود. البته می توانید به جای اسپرسو از هر قهوه دمی دیگری که بیشتر تمایل دارید هم استفاده کنید ولی دستور اصلی آن با اسپرسو می باشد. (در مورد نحوه درست کردن اسپرسو در منزل و در کافی شاپ در یک مقاله به صورت مفصل توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه نمائید.)

.بعد از خنک شدن اسپرسو ، بستنی (که بهتر است وانیلی و بدون طعم باشد) و اسپرسو را درون مخلوط کن ریخته و باهم ترکیب می کنیم؛ سپس مقداری شیر و یخ خرد شده را به مخلوط کن اضافه کرده و به اندازه ای بهم می زنیم که یک مخلوط کف دار  و یک دست به وجود آید. در این مرحله فراپه شما آماده است و می توانید آن را درون لیوان سرو ریخته و روی آن را با یک لایه بزرگ خامه هم زده پر کنید. برای تزئین هم می توانید از پودر کاکائو یا شکلات یا قهوه استفاده نمائید.

.دقت داشته باشید که اگر می خواهید برای شیرینی و طعم بیشتر ، شکر یا سیروپ به فراپه خود اضافه کنید باید آنها را در مرحله ای که شیر و یخ به مخلوط کن اضافه می شود به ترکیب خود اضافه کنید.

 

فراپه،فراپه در شیراز،درست کردن فراپه،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،فروش قهوه اصل در شیراز

 

.در صورت تمایل برای نوشیدن یک فراپه عالی و بینظیر پیشنهاد ما به شما فراپه های فوق العاده کافی شاپ سه میم می باشد. کافی شاپ سه میم فقط از قهوه های برند و مارک برای سرو و تهیه نوشیدنی های خود استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است.

.کافی شاپ سه میم با داشتن منوی بینظیر از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین انواع صبحانه های ایرانی و خارجی و نیز به دلیل محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی که دارد ، یک فضای عالی برای گذارندن اوقات خود به همراه دوستان و عزیزان تان می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر در شیراز هستید یا هر زمان که به شیراز تشریف آوردید ، حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و از غذا ها و نوشیدنی های آنجا لذت ببرید.

.دلیل اصلی شهرت کافی شاپ سه میم استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی برای درست کردن صبحانه ها و غذا های خود بوده و همچنین در لحظه آماده مردن غذا ها که علاوه بر تازگی ، گرم بودن آنها در هنگام سرو نیز بسیار حائز اهمیت است.

.مجموعه سه میم علاوه بر کافی شاپ شامل فروشگاه قهوه سه میم نیز می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های برند و کمیاب از معروف ترین و پرطرفدارترین شرکت های قهوه جهان می پردازد و آن قهوه ها را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم هر قهوه ای را که بیشتر دوست دارید تنها با یک کلیک خریداری کرده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از کشور که هستید ، تحویل بگیرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top