کافه سه میم

لاته ترک و طرز تهیه آن

منظور از لاته ترک چیست؟

طرز تهیه لاته ترک خوب و عالی

  • لاته ترک سه میم

لاته ترک :

.لاته ترک شباهت بسیار زیادی به کافه لاته دارد و تفاوت اصلی آن دو در نوع قهوه ایی است که در هنگام درست کردن از آن استفاده می شود.

لاته (Latte) :

.لاته یا کافه لاته یکی از نوشیدنی های ترکیبی از اسپرسو و شیر می باشد که طرفداران بسیار زیادی  هم در سراسر جهان دارد. برای تهیه لاته نسبت اسپرسو به شیر حدود یک به سه (حتی تا پنج برابر) می تواند باشد.

.در حقیقت در لاته ، اسپرسو با میزان زیادی شیر گرم یا بخار داده شده رقیق می شود ولی با این حال طعم و مزه قهوه همچنان در آن مشهود است و می تواند فرد دوستدار طعم قهوه را راضی و خوشحال کند. (طرز درست کردن لاته)

 

قهوه ترک،لاته ترک،لاته،کافه لاته،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

لاته ترک :

.لاته ترک در اصل همان کافه لاته می باشد با این تفاوت که برای تهیه اسپرسو آن از قهوه ترک استفاده می شود. این لاته برای افرادی که عاشق قهوه ترک هستند ولی می خواهند آن را به صورت لاته و ترکیب با شیر میل کنند ، انتخاب مناسبی است.

طرز تهیه لاته ترک :

.ابتدا قهوه ترک خود را آماده کنید. (روش درست کردن قهوه ترک را قبلا به صورت مفصل توضیح داده ایم.) بعد از آماده شدن قهوه ترک ، آن را درون کاپ یا فنجان سرو بریزید.

.حال باید شیر را حرارت دهیم. اگر دستگاه قهوه ساز داشته باشید می توانید از قسمت نازل بخار دستگاه برای گرما دادن به شیر استفاده کنید. (توجه داشته باشید که در لاته ترک نیازی به فوم شیر نداریم پس نباید شیر را زیاد حرارت داده که به فوم تبدیل شود) ولی اگر دستگاه ندارید شیر را روی شعله گاز قرار دهید تا به جوش آید و سپس با یک هم زن برقی یا دستی آن را هم بزنید تا کمی غلیظ تر شده و کمی فوم شیر هم بدست آید.

.در این مرحله شیر را آهسته به قهوه ترکی که قبلا آماده کرده بودیم ، اضافه می کنیم و در آخر یک لایه خیلی نازک از فوم شیر را روی لاته ترک قرار دهید. به این ترتیب لاته ترک آماده شده و می توانید آن را سرو کنید.

.همان طور که قبلا هم اشاره کرده ایم از هر نوع قهوه ای که تمایل داشته باشید می توانید برای درست کردن قهوه ترک استفاده کنید به شرطی که دانه های آن بسیار ریز آسیاب شده باشد ولی توصیه ما به شما آن است که از قهوه های برند و اصلی همچون پودر قهوه ترک مهمت افندی که مخصوص قهوه ترک رست شده و آسیاب شده است ، استفاده کنید تا بتوانید یک قهوه ترک خود را به دست آورید.

 

قهوه ترک،لاته ترک،لاته،کافه لاته،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.اگر از دوستداران لاته ، لاته ترک و قهوه ترک هستید و می خواهید هر کدام از آنها را با بالاترین کیفیت و با بهترین طعم میل نمائید ، پیشنهاد می کنیم حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید. کافی شاپ سه میم برای تهیه انواع نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین خاطر هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. شما قهوه دوستان می توانید لاته ترک خود را به همراه صبحانه های ویژه و خاص سه میم و در یک محیط آرام و دنج و خانوادگی میل کرده و نهایت لذت را از نوشیدنی و اوقات خود ببرید.

.برای خرید انواع قهوه ها همچون پودر قهوه ترک مهمت افندی اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و آن را خیلی راحت و آسان و تنها با یک کلیک خریداری نموده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه های برند و اورجینال خود را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد تا از نوشیدن قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top