کافه سه میم

قهوه کلد برو (Cold Brew)

قهوه کلد برو چیست؟

طرز تهیه قهوه کلد برو در منزل

منظور از قهوه های سرد چیست؟

  • قهوه کلد برو سه میم

قهوه کلد برو (Cold Brew)

.یکی از قهوه های سرد پرطرفدار به خصوص در روزهای گرم سال قهوه کلد برو است که بین تمام افراد با هر سنی ، جایگاه و محبوبیت خاصی دارد. قهوه کلد برو یا قهوه سرد دمی برای اولین بار در کشور کوبا درست شد.

.مهم ترین تفاوت قهوه کلد برو سه میم با دیگر قهوه ها در روش دم کردن قهوه آن است. همان طور که می دانید در هنگام تهیه تمام قهوه ها ، از آب جوش برای عصاره گیری از پودر قهوه استفاده می باشد در حالیکه برای تهیه قهوه Cold Brew از آب سرد برای عصاره گیری از قهوه استفاده می کنند؛ یعنی در کلد برو ، پودر قهوه با آب سرد ترکیب شده و به آن اجازه داده می شود تا زمان زیادی (حداقل برای 24 ساعت) را سپری کرده تا عصاره قهوه به دست آید. به همین دلیل است که قهوه کلد برو یا قهوه سرد دمی نسبت به دیگر قهوه ها دارای عصاره و طعم قوی تر و عطر بیشتری است.

.مزیتی که قهوه کلد برو دارد در این است که می توانید این قهوه را از قبل برای مصرف چند روز تان آماده کرده و درون یخچال نگه دارید. مزیت دیگر این قهوه سرد در این است که به دلیل روش عصاره گیری که دارد یکی از بهترین قهوه ها برای افرادی است که اسید زیاد معده یا سوء هاضمه دارند.

.قهوه کلد برو با وجودی که با روش تفاوتی آماده می شود ولی تمام ویژگی ها و خواص دیگر قهوه ها را دارا بوده و به هیچ عنوان میزان کافئین و قدرت آن از دیگر روش های دم کردن قهوه ، کمتر نمی باشد.

.همان طور که برای دیگر نوشیدنی های نیز توصیه کرده ایم برای تهیه کلد برو نیز حتما از قهوه های برند و اورجینال از شرکت های قهوه معتبر استفاده کنید تا هم از طعم واقعی قهوه بهره مند شوید و هم از تمام خواص مفید دانه های قهوه بهره ببرید.

طرز تهیه کلد برو :

.دقت داشته باشید که دانه های قهوه ای که در تهیه کلد برو استفاده می شود و همچنین میزان رست آنها در طعم قهوه کلد برو تاثیر بسزایی دارد. شما بنا به سلیقه و ذائقه خود می توانید از هر نوع قهوه با هر درجه رستی که تمایل دارید برای درست کردن قهوه کلد برو استفاده نمائید. برای تهیه کلد برو باید دانه های قهوه با درجه درشت آسیاب شده باشند.

.حال در یک ظرف شیشه ایی درب دار پودر قهوه و آب سرد را اضافه کنید و بدون آنکه آنها را مخلوط کنید اجازه دهید که خود قهوه به آرامی درون آب مخلوط شده و ته نشین شود. هر گونه فشار اضافی به قهوه ، بر روی طعم و کیفیت آن تاثیر می گذارد.

.در مرحله بعدی درب ظرف شیشه ایی را محکم ببندید به طوریکه هیچ هوایی وارد آن نشود و ظرف را برای مدت حداقل یک روز درون یخچال قرار دهید تا قهوه شما آماده شود. بعد از آماده شدن قهوه کلد برو و قبل از سرو ، ابتدا آن را از یک صافی یا فیلتر عبور دهید.

.در هنگام سرو ابتدا چند تکه یخ را درون لیوان سرو ریخته و بعد به اندازه نصف لیوان را با کلد برو پر کرده و مابقی را با آب سرد پر کنید. (در ضمن می توانید به جای آب سرد از شیر سرد هم استفاده کنید.)

 

قهوه سرد،قهوه کلد برو،کلد برو،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.اگر از دوستداران و علاقه مندان قهوه های سرد همانند کلد برو هستید ، پیشنهاد می کنیم حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و قهوه های سرد این کافی شاپ را امتحان کنید و مطمئن باشید از مشتریان ثابت آنها خواهید شد. کافی شاپ سه میم برای تهیه تمام نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و اصل از بهترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و در منوی خود یک لیست بینظیر از قهوه های کمیاب و خاص جهان را نیز دارد و به جرات می توان گفت هر قهوه دوستی می تواند به راحتی قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرد.

.همچنین از طریق سایت فروشگاه قهوه سه میم می توانید هر قهوه از هر شرکتی را که تمایل داشته باشید سفارش داده و آن را خیلی راحت از طریق سایت سه میم خریداری نموده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به عرضه قهوه های های مارک و اورجینال از معروف ترین برند های جهانی می پردازد و تمامی آنها را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه های اصل قرار می دهد تا هر زمان که تمایل داشتند از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top