کافه سه میم

پودر لاوازا اورو

پودر لاوازا اورو

برند لاوازا

  • پودر لاوازا اورو سه میم

پودر لاوازا اورو :

پودر لاوازا اورو (Lavazza Qualita Oro) که در پاکت های وکیوم 250 گرمی عرضه می شود از با کیفیت ترین قهوه های شرکت لاوازا است که به همین خاطر نام کوالیتا یا طلایی هم به نام این قهوه اضافه شده است.

پودر لاوازا اورو سه میم دارای ترکیبی خاص از مرغوب ترین و بهترین دانه های عربیکا می باشد.

پودر لاوازا اورو سه میم با تلخی ملایم و عطر دلنشین و رست مدیوم می باشد.

پودر لاوازا اورو دیگر نیازی به آسیاب کردن ندارند و به همین خاطر برای همه مصارف بخصوص مصارف خانگی بسیار مناسب است.

ترکیب قهوه لاوازا اورو از دانه های عربیکای آمریکای مرکزی و برزیل می باشد.

پودر لاوازا اورو سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه مانند موکاپات ، قهوه فرانسه ، اسپرسوساز ، فرنچ پرس و ... مناسب است.

قهوه لاوازا اورو یا قهوه لاوازا طلایی برای افرادی که قهوه عربیکا می پسندد و از طرفداران قهوه های عطری هستند یک انتخاب عالی است و مطمئنا از آن نهایت لذت را خواهند برند.

پودر لاوازا اورو دارای طعمی میوه ای است همراه با ته مزه مالت و عسل که در آن قابل حس می باشد.

پودر لاوازا اورو سه میم به دلیل اینکه دارای رست مدیوم و ترکیب خاصی از دانه های عربیکاست از اسیدیته مناسبی برخوردار است و برای استفاده روزانه مناسب است.

پودر لاوازا اورو سه میم با غلظت و ترکیب خوبی که دارد یک اسپرسو اصیل ایتالیایی را برای شما به ارغوان می آورد.

در صورتی که تمایل دارید قهوه لاوازا اورو را میل نمائید به شما پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید.

کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ هایی می باشد که فقط از قهوه های برند و اصل جهانی همچون لاوازا ، ایلی ، گوپیون و ... برای ارائه به مشتریان خود استفاده می کند.

شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم به دور از تمام هیاهوها و مشغله ها در محیطی گرم و آرام و کلاسیک ، قهوه دلخواه خود را در کنار کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، میل نمائید و از اوقات خود لذت ببرید.

برای خرید پودر لاوازا اورو در شیراز و همچنین برای خرید پودر لاوازا اورو از هر نقظه ایی از کشور می توانید به وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بینظیر را با کمترین قیمت و به صورت مستقیم خریداری نمائید.

 

 

برند لاوازا (Lavazza) :

شرکت قهوه لاوازا بیش از یک قرن است که در صنعت قهوه فعالیت دارد.

لوئیچی لاوازا در سال 1895 در شهر تورین ایتالیا کمپانی قهوه لاوازا را راه اندازی کرد.

لوئیچی که در ابتدا یک فروشگاه مواد غذایی داشت ، متوجه نیاز مشتریانش به قهوه های رست شده و همچنین متوجه کمبود بازار در زمینه وجود قهوه های مختلف شد.

همین موضوع باعث شد که لوئیچی به سراغ ترکیب کردن دانه های مختلف با هم رفت تا بتواند قهوه های مختلف با طعم های متفاوت بدست آورد.

این کار لوئیچی باعث شد که در میان مردم بسیار شهرت پیدا کند و از نقاط مختلف برای خرید قهوه به مغازه او می آمدند و همین استقبال سر آغاز تاسیس شرکت قهوه لاوازا شد.

به جرات می توان گفت که امروزه کمتر دوستدار قهوه در جهان وجود دارد که از قهوه های برند لاوازا استفاده نکرده باشد یا این برند را نشناسد.

قهوه های لاوازا را به صورت کلی می توان در چهار گروه دسته بندی کرد:

  1. طعم و عطر و بو قهوه

  2. نحوه دم آوری قهوه

  3. درجه رست قهوه

  4. نوع قهوه های ترکیبی

امروزه کمپانی لاوازا بیش از 45 درصد از قهوه های جهان را تولید و عرضه می کند.

قهوه های لاوازا به دلیل داشتن درجه رست متفاوت و ترکیبات مختلف توانسته هر ذائقه ایی را در جهان تامین کند تا هر فردی بتواند قهوه دلخواه خود را بنوشد و از آن لذت ببرد.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classicoپودر قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast)پودر قهوه استارباکس ایتالین رست (Starbucks Italin Roast)پودر قهوه استارباکس فرنچ رست (Starbucks French Roast)پودر قهوه استارباکس کلمبیا (Starbucks Colombia Single-Origin)پودر قهوه استارباکس هوس بلند (Starbucks House Blend) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top