کافه سه میم

طرز تهیه لاته اتریشی

لاته اتریشی چیست؟

طرز درست کردن لاته اتریشی

  • لاته اتریشی سه میم

لاته اتریشی :

.لاته اتریشی یکی دیگر از نوشیدنی هایی است که از ترکیب اسپرسو و شیر تهیه می شود. لاته اتریشی دارای سبک و طرز تهیه کاملا متفاوتی از کافه لاته است. در اتریش برای تهیه این نوشیدنی از خامه محلی و نسبتا پر چرب استفاده می شود زیرا در آنجا به دلیل سرد بودن آب و هوا ، افراد به دنبال نوشیدنی ها  و غذا هایی هستند که بتواند آنها را بیشتر گرم نگه دارد و مسلما کمی چربی نیز برای آنها مفید خواهد بود.

.در لاته اتریشی از خامه استفاده می شود به همین دلیل میزان چرب بودن (چربی) این نوشیدنی بسیار بیشتر از کافه لاته بوده ولی با این حال طعم و مزه خاص و بینظیری دارد که اگر جز افرادی هستید که دوستدار امتحان کردن غذا ها و نوشیدنی های جدید هستند ، پیشنهاد می کنیم حتما لاته اتریشی را امتحان کنید.

.همانند دیگر نوشیدنی ها برای تهیه لاته اتریشی بسیار توصیه می کنیم که حتما از قهوه های مارک و اورجینال که توسط شرکت های معتبر قهوه تولید و عرضه می شوند ، استفاده کرده و به هیچ عنوان سراغ قهوه های فله و بی کیفیت نروید.

طرز تهیه لاته اتریشی :

.برای آماده کردن لاته اتریشی ، ابتدا باید اسپرسو آن را آماده کنید و تک شات بودن یا دابل شات بودن اسپرسو ، کاملا به سلیقه و نظر شما و یا مشتری شما بستگی دارد. (قبلا به صورت مفصل در مورد طرز تهیه اسپرسو با دستگاه و بدون دستگاه صحبت کرده ایم. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید.)

.در این مرحله خامه را درون پیچر ریخته و باید به اندازه دو تا سه برابر اسپرسو ، شیر به خامه اضافه شود. سپس اسپرسویی را که قبلا آماده کرده بودید را نیز به پیچر اضافه کنید. (دقت داشته باشید که بهتر است اسپرسو کمی خنک شده باشد.)

.حال مواد را با قاشق یا همزن دستی کمی به هم بزنید تا کمی با هم ترکیب شوند و بعد پیچر را زیر نازل بخار دستگاه بگیرید تا مواد توسط گرمای آن به خوبی با هم ترکیب و گرم شوند. به این ترتیب لاته اتریشی شما آماده است و می توانید آن را سرو کنید.

.اگر از دوستداران نوشیدنی های شیرین هستید و البته با چربی موجود در این نوشیدنی نیز مشکلی ندارید (به دلیل وجود خامه در آن) ، پیشنهاد می کنیم حتما لاته اتریشی را امتحان کنید. این نوشیدنی دارای یک طعم کاملا متفاوت از تمام نوشیدنی هایی است که تا به امروز میل کرده اید و چیزی نیست که بتوانید از قبل در مورد آن و طعم آن تصمیم گیری یا پیش داوری کنید.

.برای نوشیدن یک لاته اتریشی خوب و عالی ، می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم برای تهیه انواع نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و اصل از بهترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند به راحتی قهوه دلخواه خود از هر برندی را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه خود با طعم اصل و ناب آن قهوه در یک محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی لذت ببرد.

.کافی شاپ سه میم ، به دلیل استفاده از بهترین قهوه ها و بهترین مواد غذایی برای تهیه نوشیدنی ها و صبحانه های خود ، در شیراز به شهرت خاصی دست پیدا کرده است و بسیار مورد استقبال و توجه دوستداران قهوه های اصل و صبحانه دوستان قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم یک صبح ، خود و عزیزانتان را به یک صبحانه و قهوه عالی دعوت کرده و لذت ببرید.

 

لاته اتریشی،لته اتریشی،لاته،لته،کافه لاته،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل در شیراز

 

.همچنین در کنار کافی شاپ سه میم ، فروشگاه قهوه سه میم نیز قرار دارد که به عرضه قهوه های اصل و برند از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد. شما عزیزان برای خرید هر قهوه ای از هر شرکت و مارکی می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و خیلی راحت و تنها با یک کلیک قهوه دلخواه خود را خریداری نمائید و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top