کافه سه میم

قهوه خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

چطور بفهمیم یک قهوه با کیفیت است؟

ویژگی های قهوه خوب و با کیفیت

برترین کشور های تولید کننده قهوه

از کجا قهوه خوب و اصل و برند بخریم؟

  • ویژگی قهوه با کیفیت

قهوه خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

.قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب بوده و بعد از آب به عنوان دومین نوشیدنی پر مصرف جهان شناخته می شود.

.قهوه به دلیل داشتن کافئین و خاصیت نشاط آوری به عنوان یک نوشیدنی تامین کننده انرژی و شادی آور شناخته می شود. همین امر باعث می شود که کیفیت و طعم قهوه بسیار با اهمیت باشد.

 

فروشگاه قهوه های اصل سه میم

 

ویژگی های قهوه خوب و با کیفیت :

  1. قهوه خوب باید در هنگام دم کردن قهوه ، عطر و طعم مطبوع و خوبی داشته باشد.

  2. بوی سوختگی ، نم یا کپک زدگی نداشته باشد.

  3. یک قهوه با کیفیت باید بدون اضافه کردن افزودنی هایی مانند شکر و شیر ، یعنی به صورت قهوه ساده ، هم مزه خوبی داشته باشد.

  4. قهوه برند و با کیفیت باید حتی بعد از سرد شدن نیز مزه خوبی داشته باشد و بتوان آن را میل کرد.

  5. قهوه های با کیفیت معمولا توسط کارخانه ها و شرکت های معتبر و تحت نظارت متخصصین با تجربه و ماهر ، برشته و رست داده می شوند و طعم های عالی قهوه را به وجود می آورند.

  6. مورد دیگری که در کیفیت قهوه بسیار موثر است ، تاریخ رست آن است. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که تاریخ رست قهوه مورد نظر به زمان خرید شما نزدیک باشد تا خیال تان از بابت تازگی آن راحت باشد.

.یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت قهوه ، مزرعه و منطقه ایی است که دانه های قهوه در آن پرورش داده می شوند. نوع خاک ، ارتفاع منطقه از سطح دریا و محل کشت از عوامل اصلی و تاثیرگذار در کیفیت و طعم دانه قهوه پرورش یافته می باشد. به عنوان مثال دانه قهوه عربیکا در ارتفاعات بالا کشت می شوند و طعم شیرین تر و دلپذیرتری دارند ، در حالیکه دانه قهوه روبوستا در ارتفاعات پایین هم به راحتی کشت می شوند و غلظت و کرمای بالاتری دارند.

.عامل دیگری که در کیفیت قهوه تعیین کننده است ، فرآوری دانه های قهوه می باشد که در طعم و مزه قهوه بسیار موثر است. رست شدن دانه های قهوه زیر نظر افراد با تجربه و به صورت اصولی باعث تولید یک قهوه با کیفیت می شود که مطمئنا دارای طعم و عطر بسیار خوبی خواهد بود.

.یکی دیگر از مواردی که در تعیین و معرفی یک قهوه به عنوان قهوه خوب موثر است ، ذائقه مصرف کننده می باشد. افراد بنا به ذائقه و سلیقه خود ممکن است که یک قهوه را بپسندند و قهوه دیگری را به دلایل مختلفی همچون ترشی یا تلخی زیاد یا هر عامل دیگری نپسندند و آن را به عنوان یک قهوه بی کیفیت معرفی کنند. به همین خاطر سلیقه و ذائقه افراد هم در معرفی و تعیین یک قهوه با کیفیت تاثیرگذار است.

برترین کشورهای تولید کننده قهوه :

.بنا به ویژگی هایی که اشاره کردیم برترین کشور های تولید قهوه می توان به کشور هایی همچون برزیل ، اتیوپی ، کلمبیا ، گواتمالا ، کنیا و ... اشاره نمود.

.اگر می خواهید قهوه مارک متناسب با ذائقه خود را بیابید بهترین راه ، تست کردن انواع قهوه ها است. شما می توانید با توجه به مواردی همانند اینکه از تلخی خوشتان می آید یا نه ، از ترشی خوشتان می آید یا نه ، چه میزان کافئین را می خواهید دریافت کنید و امثال این ها از فرد فروشنده یا باریستایی که می خواهد قهوه شما را درست کند ، راهنمایی دریافت کنید.

.در هنگام نوشیدن و تست قهوه چیزی که اهمیت دارد این است که قهوه را ترجیحا بدون افزودنی هایی همچون شیر و شکر میل کرده و حتی کمی صبر کنید که قهوه اندکی سرد شود و بعد آن را میل نمائید تا بتوانید به طعم واقعی آن قهوه پی ببرید.

 

معتبر ترین فروشنده قهوه های اورجینال

 

.یکی از کافی شاپ های خاص و پرطرفدار شیراز ، کافی شاپ سه میم می باشد. کافی شاپ سه میم فقط از قهوه های برند و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهانی برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود استفاده می کند و به همین دلیل هم شهرت خاصی در شیراز پیدا کرده است. شما قهوه دوستان می توانید در محیط آرام و کلاسیک کافی شاپ سه میم هر قهوه از هر برند و شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم نهایت لذت را ببرید.

.همچنین برای خرید هر یک از قهوه های مارک و اصل از هر برندی می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر قهوه ای را که دوست دارید خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از ایران که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین فروشگاه های ایران است که در زمینه واردات و عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از برترین شرکت های قهوه جهان فعالیت دارد. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اصل و اورجینال شرکت تولید کننده ، در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا در هر جایی که هستند بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود لذت ببرند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top