کافه سه میم

بهترین قهوه برای من

بهترین قهوه برای من

چطور بهترین قهوه متناسب با سلیقه خود را پیدا کنیم؟

از کجا قهوه های اصل و مارک بخریم؟

  • بهترین قهوه برای من

بهترین قهوه برای من

.برای اینکه بهترین قهوه برای خود را پیدا کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید.

. اول اینکه باید هدفت تان از خوردن قهوه را مشخص کنید و اینکه دنبال چه قهوه ایی هستید.

.برای مثال دنبال قهوه با میزان کافئین بالا هستید یا کمتر ، تلخی کمتر یا بیشتری مدنظر تان است ، هزینه کردن برای خرید قهوه تا چه اندازه برای تان مقدور است ، دنبال قهوه با طعم و بوی قوی هستید یا متعادل ، می خواهید هر روز قهوه بخورید یا فقط دو – سه روز در هفته .

.این ها چند نمونه از مواردی است که در انتخاب قهوه مناسب با ذائقه تان باید مدنظر داشته باشید. در زیر در مورد هر یک از موارد به صورت دقیق تر صحبت می کنیم تا مطلب برای تان واضح تر باشد.

انتخاب قهوه با توجه به :

* طعم و عطر قهوه :

.با توجه به نظرسنجی ها قهوه عربیکا در میان مردم از نظر طعم دارای محبوبیت بیشتری است. دانه قهوه عربیکا به نسبت دانه قهوه روبوستا دارای طعم شیرین تر و ملایم تری است و نیازی ندارد حتما همراه با یک افزودنی همچون شیر یا شکر خورده شود.

* میزان کافئین :

.در میان انواع قهوه های برند ، قهوه های نژاد روبوستا دارای میزان کافئین بیشتری نسبت به قهوه های عربیکا هستند. مسلما میزان کافئین بیشتر در افزایش سطح انرژی و هوشیاری شما موثر تر است ولی باید توجه داشته باشید که مصرف نوشیدنی های با کافئین بالا برای برخی افراد سردرد و تپش قلب ایجاد می کند. پس اگر جزء این دسته افراد هستید به هیچ عنوان سراغ قهوه با کافئین بالا نروید.

.توجه داشته باشید تمام قهوه ها دارای کافئین هستند و فقط میزان کافئین در آنها متفاوت است. پس اگر از علاقه مندان نوشیدن قهوه هستید و با کافئین مشکل دارید ، قهوه ای را انتخاب کنید که میزان پایینی از کافئین در خود داشته باشد یا از قهوه های بدون کافئین استفاده کنید تا به خوبی بتوانید از نوشیدنی خود لذت ببرید.

* میزان تلخی :

.قهوه های روبوستا نسبت به قهوه های عربیکا طعم تلخی بیشتری دارند. به همین خاطر اگر دنبال کافئین یا تلخی کمتری هستید باید قهوه هایی را انتخاب کنید که یا کاملا از دانه قهوه عربیکا تشکیل شده باشند و یا میزان قهوه روبوستا در ترکیب آنها کمتر باشد.

.قهوه های روبوستا به دلیل تلخی زیادی که دارند در بیشتر موارد به صورت نوشیدنی ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو ، موکا ، لاته ، لاته ماکیاتو و ... تهیه و سرو می شود. البته طعم تلخ قهوه ها به قدری شدید نیست که نتوان آن را تحمل کرد ولی در کل بعضی افراد از طعم تلخ آن خوش شان نمی آید و این موضوع کاملا سلیقه ای است.

.متاسفانه خیلی دقیق از روی دانه قهوه یا اطلاعات روی پاکت آن نمی توانید دقیقا قهوه متناسب با ذائقه خود را پیدا کنید. بهترین روش برای این کار تست کردن قهوه های مختلف است.

.تنها کمکی که اطلاعات روی پاکت قهوه به شما می دهد این است که شما میزان ترکیبی قهوه های عربیکا و روبوستا را متوجه می شوید و می توانید لااقل از میزان کافئین و ترشی آن قهوه تا حدودی آگاهی پیدا کنید.

.در کل اگر از دوستداران و طرفداران مصرف قهوه هستید به شما توصیه می کنیم که از قهوه های مارک با کیفیت و برند که تولیدی کمپانی ها و شرکت های معتبر در جهان هستند ، استفاده کنید. دلیل این امر در این است که قهوه های شرکتی تحت نظارت بسیار بالا و در آزمایشگاه های بسیار مجهز و زیر نظر افراد با تجربه و ماهر ، با هم ترکیب و بو داده می شوند ، به همین خاطر است که کیفیت قهوه های شرکتی بسیار بالا است.

.اگر به دنبال خرید قهوه های اصل و برند از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان هستید و یا به دنبال بهترین ترکیب قهوه برای خودتان می گردید ، پیشنهاد ما به شما فروشگاه قهوه سه میم می باشد.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر و باسابقه در ایران می باشد که در زمینه واردات و عرضه مستقیم قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند های جهانی می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه در اختیار قهوه دوستان و عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از بهترین قهوه های مارک و برند از معتبر ترین شرکت های قهوه جهانی استفاده می کند. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و دنج و کلاسیک کافی شاپ سه میم شیراز نهایت لذت را ببرد.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خوب و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top