کافه سه میم

نسکافه (نستله) (Nescafe)

معرفی برند نسکافه

آیا برند نسکافه درست تر است یا نستله؟

برند نسکافه از کجا به وجود آمد؟

معرفی محصولات نسکافه

  • نستله (Nestle)

نسکافه

.برند نسکافه (Nescafe) که تحت لیسانس کمپانی نستله فعالیت دارد در دهه 1930 در برزیل به وجود آمد. نسکافه در سال 1938 در سوئیس عرضه شد که با استقبال خوبی هم روبرو شد.

.نستله بر اساس تجربیاتی که در زمینه فرآوری شیر بدست آورده بود ، نوعی قهوه قابل حل تولید کرد که از طریق یک رویکرد مشارکتی با دولت برزیل به هزاران کشاورز و مزرعه دار کوچک کمک می کند تا سختی کار و همچنین دور ریز محصول کمتری داشته باشند.

 

فروشگاه قهوه های برند سه میم

 

.قهوه نسکافه به عنوان مظهر نوآوری و پیشرفتی مدام شناخته می شود که فقط کافی است آن را با آبجوش یا شیر گرم مخلوط کرده و یک فنجان قهوه با کیفیت داشته باشید.

.شرکت قهوه برند نستله (Nestle) یک شرکت صنایع غذایی سوئیسی و چند ملیتی است که در سال 1866 توسط هنری نستله تاسیس شد و امروزه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی جهان شناخته می شود. در حال حاضر نستله دارای بیش از 447 کارخانه در کشور های مختلف جهان می باشد.

.برند نسکافه (یا نستله) برای اینکه بتواند محصولات خوبی را از مزارع برداشت کند ، بین متخصصان و کارشناسان ماهر قهوه خود و کشاورزان ارتباطی تنگاتنگ به وجود آورده است که هم دانش لازم را به کشاورزان آموزش دهند و هم تجهیزات مناسب برای احیا زمین ها و تولید محصولات بهتر را در اختیار آنها قرار دهند که این عوامل علاوه بر افزایش درآمد و کیفیت زندگی کشاورزان باعث افزایش محصول آنها و همچنین بالا رفتن کیفیت محصولات آنها شده است. شرکت نسکافه برای تولید قهوه های مارک خود از بهترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا استفاده می کند.

.قهوه های فوری نسکافه از دانه های قهوه به عمل آمده و فرآوری شده به دست می آید که به یکی از روش های خشک کردن انجمادی یا خشک کردن پاششی تولید می شوند؛ در این روش ها با بازگرداندن رطوبت به قهوه خشک شده می توان آن را به سرعت آماده مصرف کرد بدون آنکه کیفیت و طعم قهوه از بین برود یا کاهش پیدا کند.

.نسکافه در زمان کوتاهی به فرانسه ، انگلستان و آمریکا نیز صادر شد.

.قهوه نسکافه در طول سال ها ، با افزایش نوآوری های متعدد و عطر و طعم طبیعی دانه های قهوه در آن کامل تر شده است. امروزه مصرف کنندگان در سراسر جهان از کیفیت ، طعم و عطر و سهولت آماده کردن آنها بسیار لذت می برند و همواره از قهوه های نسکافه استقبال کرده اند.

 

فروش انواع قهوه های برند نسکافه

 

.برند نسکافه از شرکت نستله بیشتر به خاطر قهوه های فوری و پودر های قهوه آماده با همین مارک شناخته می شود ولی در طی سال های اخیر دانه قهوه نیز تحت همین نام به لیست تولیدات مارک نسکافه اضافه شد که همچون دیگر تولیدات نسکافه دارای کیفیت بسیار بالا و طعم و عطر عالی و بینظیری است که همگی افرادی که یک فنجان قهوه حاصل از دانه های قهوه نسکافه را نوشیده اند این موضوع را تصدیق می کند.

.شرکت قهوه مارک نسکافه در اواخر دهه 1930 برای نخستین بار یک فرآیند بسیار پیشرفته تر از دیگر تولید کنندگان برای تولید قهوه فوری ارائه داد و از آن زمان تا کنون نسکافه به عنوان یکی از تولید کنندگان تجاری بزرگ در زمینه تولید قهوه فوری در جهان به شمار می آید. تمام قهوه های نستله که تحت نام خودش یا با نام نسکافه که تحت لیسانس آن می باشد دارای ترکیبات مختلف ، رست های متفاوت ، عطر و طعم های مختلفی هستند که به راحتی می تواند هر ذائقه و سلیقه ای در جهان را جوابگو باشد.

 

نسکافه،نستله،قهوه نسکافه،قهوه نستله،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه مارک در شیراز،nescafe،nestle

 

.نسکافه در 2006 ، سیستم جدید خود را که یک دستگاه تهیه قهوه ی Dolce Gusto بود را راه اندازی کرد. این سیستم به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که خودشان به راحتی بتوانند هر نوع قهوه ای از جمله کاپوچینو ، لاته ، اسپرسو و ... و همچنین شکلات داغ و نوشیدنی های سرد را با کمک این دستگاه درست کنند و از نوشیدن آن لذت ببرند.

.مزیت دیگری که دستگاه های Dolce Gusto نسکافه دارد در این است که از دانه قهوه و پودر قهوه در آنها می توان استفاده کرد که یکی از دلایل پر طرفدار شدن این دستگاه هم به همین خاطر بوده است.

.همان طور که قبلا هم بیان شد نسکافه یکی از نام های تجاری است که شرکت نستله برای تولیدات خود از آن استفاده می کند؛ از دیگر برند ها و نام های تجاری شرکت نستله می توان به کیت کت ، اسمارتیز ، مگی ، نسکوئیک اشاره کرد که همگی این نام ها در سراسر جهان شناخته شده هستند.

 

نسکافه،نستله،قهوه نسکافه،قهوه نستله،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه مارک در شیراز،nescafe،nestle

 

.اولین نوع قهوه های فوری که به ایران وارد شد از برند نسکافه از شرکت نستله بود که بعد از آن زمان تا به امروز تمام قهوه های فوری با نام نسکافه صدا زده می شوند حتی اگر از برند دیگری باشند.

.در هر حال برند نسکافه از برند های بسیار معتبر در زمینه تولید قهوه های فوری با کیفیت و همچنین تولید دانه های قهوه رست شده می باشد که طعم و عطر خاص خود را دارند و طرفداران خوبی هم پیدا کرده اند.

.برای نوشیدن انواع قهوه های مارک همچون قهوه های برند نسکافه ، به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و قهوه دلخواه خود را به هر صورت دلخواهی همانند کاپوچینو ، لاته ، نسکافه و ... میل نمائید.

.در فروشگاه قهوه سه میم امکان خرید اینترنتی هر یک از قهوه های فوری نسکافه (نستله) و همچنین دانه قهوه نسکافه برای شما عزیزان وجود دارد و شما می توانید این قهوه ها را به صورت مستقیم و اورجینال از فروشگاه سه میم خریداری نمائید و هر کجای کشور که هستید ، درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین فروشگاه سه میم برای اطمینان شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها امکان عودت و برگشت قهوه های خریداری شده نیز در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فر اهم نموده است.

.کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ هایی است که برای سرو فقط از قهوه های اصل و مارک از معروف ترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین امر نیز در شیراز شهرت خاصی پیدا کرده و شما عاشقان قهوه های برند می توانید هر قهوه ای را که تمایل دارید سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرید. یکی دیگر از دلایل شهرت کافی شاپ سه میم ، استفاده از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد غذایی برای درست کردن غذا ها و صبحانه ها می باشد که این موضوع از نظر اکثریت مشتریان بسیار حائز اهمیت و مهم می باشد.

محصولات شرکت نسکافه :

دانه قهوه نسکافه سلزیون

نسکافه،قهوه نسکافه سلزیون،قهوه برند نسکافه،دانه قهوه نسکافه،قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی عالی از دانه های عربیکا و روبوستا
  • رست مدیوم ، اسیدیته متوسط ، تلخی ملایم
  • آرومای دلنشین ، طعم دلچسب با ته مزه میوه ای و چوبی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه نسکافه اینتنسو

قهوه نسکافه،دانه قهوه نسکافه،Nescafe،قهوه برند نسکافه در شیراز،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • دارای رست متوسط ، کافئین بالا ، بافت غلیظ و مخملی
  • ترکیب 20 درصد دانه عربیکا و 80 درصد دانه روبوستا
  • اسیدیته کم ، کرمای عالی ، تلخی ملایم
  • طعم قوی همراه با ته مزه شکلاتی و نت میوه ای و کاکائو
  • یک قهوه با انرژی بالا برای شروع روز
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

قهوه فوری نسکافه کلاسیک

قهوه نسکافه،دانه قهوه نسکافه،Nescafe،قهوه برند نسکافه در شیراز،فروشگاه قهوه مارک در شیراز،قهوه فوری،قهوه نسکافه،نسکافه

  • حاوی قهوه 100 درصد روبوستا
  • رست مدیوم - دارک ، کافئین بالا
  • طعم قوی ، فول بادی ، عطر غنی
  • شیشه دربدار 200 گرمی

 

 

 

قهوه فوری نسکافه گلد

قهوه نسکافه،دانه قهوه نسکافه،Nescafe،قهوه برند نسکافه در شیراز،فروشگاه قهوه مارک در شیراز،قهوه فوری،قهوه نسکافه،نسکافه

  • ترکیبی عالی از قهوه های عربیکا و روبوستا
  • رست مدیوم ، غلظت خوب ، عطر قوی
  • کافئین متوسط ، گیرایی بالا
  • شیشه دربدار 190 گرمی

 

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top