کافه سه میم

دانه قهوه استارباکس برکفست بلند (Starbucks Breakfast Blend)

معرفی یکی از بهترین قهوه های استارباکس

دانه قهوه استارباکس برکفست بلند

تاریخچه شرکت استارباکس

  • دانه قهوه استارباکس برکفست بلند سه میم

 دانه قهوه استارباکس برکفست بلند (Starbucks Breakfast Blend) :

 .دانه قهوه استارباکس برکفست بلند یکی دیگر از محصولات شرکت استارباکس آمریکا می باشد.

.قهوه استارباکس برکفست بلند اصل از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا با رست مدیوم (متوسط) می باشد که دارای نت و ته مزه پرتقال شیرین و شکر قهوه ای می باشد.

.قهوه مارک استارباکس برکفست بلند در پاکت های وکیومی سوپاپدار 510 گرمی و به صورت دانه کامل تولید و عرضه می شود که می توانید متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و استفاده کنید. این قهوه یکی از بهترین قهوه ها برای تهیه قهوه های دمی است.

.دانه قهوه استارباکس برکفست بلند اصل برای انواع روش های دم کردن قهوه همانند اسپرسو ، قهوه فرانسه ، لاته ، کاپوچینو و ... مناسب است.

.قهوه استارباکس برکفست بلند دارای طعمی غنی و دلنشین و ملایم می باشد که برای هر زمان از روز که دوست داشته باشید قهوه بنوشید ، یک قهوه عالی است.

شرکت استارباکس در مورد قهوه استارباکس برکفست بلند این چنین گفته :

.ما این ترکیب را در سال 1998 برای کسانی که یک فنجان قهوه ملایم تری را برای صبح ترجیح می دهند ، تولید کردیم. یک قهوه ی پر جنب و جوش و مرکباتی با ظاهری کامل می باشد. اگر به دنبال قهوه ای سبک ولی با خاصیت زیاد هستید ، دانه قهوه استارباکس برکفست بلند اصل یک قهوه عالی است.

.برای نوشیدن قهوه برند استارباکس برکفست بلند اورجینال می توانید به کافی شاپ سه میم شیراز تشریف بیاورید و این قهوه بینظیر را در کنار کیک های سه میم و در فضای آرام و کلاسیک کافی شاپ سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.برای خرید دانه قهوه استارباکس برکفست بلند اصل در شیراز و نیز خرید دانه قهوه استارباکس برکفست بلند از هر یک از شهرهای کشور می توانید به فروشگاه اینترنتی سه میم مراجعه کرده و این قهوه بینظیر را به صورت مستقیم خریداری نمائید.

 

استارباکس،قهوه استارباکس،استارباکس برکفست،starbucks،قهوه برند،قهوه مارک

 

 تاریخچه برند استارباکس (Starbucks) :

 .استارباکس نام شرکت آمریکایی است که بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای در سراسر دنیا محسوب می شود. استارباکس علاوه بر یک برند و قهوه فروشی توانسته خود را به عنوان یک سبک در نوشیدن قهوه هم معروف کند.

.شرکت استارباکس (Starbucks) در سال 1971 توسط جری بالدوین ، زو سیگل و گوردون بوکر در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد. آنها کار خود را با بو دادن یا رست کردن دانه قهوه شروع کردند و در حال حاضر نیز به فروش دانه قهوه ادامه می دهد. امروزه استارباکس در تمامی جهان شناخته شده است و به عنوان یکی از بزرگ ترین برند های دنیا در زمینه عرضه قهوه های بسته بندی شده می باشد.

.در سال 1982 با اضافه شدن هاوارد شولتز به استارباکس به عنوان شریک جدید و ارائه دادن پیشنهاد فروش و سرو قهوه در مکان هایی همانند کافی شاپ های ایتالیایی ، کافی شاپ های استارباکس متولد شدند؛ در سال 1987 نخستین کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس در شهرهای شیکاگو در آمریکا و ونکوور در کانادا تاسیس شد.

.امروزه شرکت قهوه برند استارباکس در بیشتر کشورهای جهان دارای شعبه های کافی شاپ زنجیره ای است و در حال حاضر یکی از قوی ترین و محبوب ترین تولید کنندگان قهوه در جهان می باشد که تمام تلاش خود را در جهت ارائه قهوه با کیفیت و رست عالی قرار داده است.

 

 

 

دانه قهوه لامبورگینی مدل مشکی Tonino Lamborghini Espresso Black Coffee Beanدانه قهوه لامبورگینی مدل قرمز Tonino Lamborghini Espresso Red Coffee Beanدانه قهوه موکافلور گلدبلند Mokaflor Gold Blend Coffeeدانه قهوه موکافلور اورو Mokaflor OROدانه قهوه اسپرسو 57 دیویدوف Davidoff Espresso 57دانه قهوه اینتنسو ایلی Illy intenseدانه قهوه کرکلند رواندان Kirkland Rwandanدانه قهوه کرکلند هوس بلند  Kirkland House Blend- دانه قهوه کرکلند اسپرسو بلند Kirkland Espresso Blendدانه قهوه ساعت هشت مدل فندوقی Eight O’clock Hazelnutدانه قهوه ساعت هشت مدل دارک اسپرسو Eight O’clock Dark Italian Espressoدانه قهوه جاکوبز مدل اسپرسو (Jacobs Espresso) - دانه قهوه نسکافه مدل سلزیون (Nescafe Selezione)دانه قهوه منهتن کلاک کافی (CLOCK Coffee Manhattan Blend)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top