کافه سه میم

سالوادور (Salvador)

شرکت قهوه سالوادور

بررسی روند پیشرفت کمپانی سالوادور از ابتدا تا کنون

درباره شرکت قهوه سان سالوادور

معرفی تولیدات سالوادور

  • سالوادور (Salvador)

سالوادور

.شرکت قهوه سان سالوادور (S.Salvador) از شرکت های تولید قهوه می باشد که در شمال ایتالیا واقع شده است و در سال 1966 توسط خانواده بیانچوتی (Delio Biancotti) راه اندازی شد.

.شرکت سالوادور در ابتدای فعالیت خود ، به خرید و فروش قهوه سبز درجه یک که از کشور های گواتمالا ، کاستاریکا ، کنیا ، پاناما ، کلمبیا و اندونزی وارد کرده بود ، می پرداخت. چند سال بعد شرکت سالوادور با بکارگیری یکسری متد ها و فرآیند های خاص خود در زمینه بو دادن دانه قهوه ، به عرصه تولید قهوه های رست شده وارد شد و ورود آنها به قدری خاص و شکوه مند و با کیفیت بود که توانست از همان ابتدا همه را محذوب قهوه های خود کند ، به طوری که همگان متقاعد شده بودند که قهوه های سالوادور واقعا طعم و عطر خاص و بینظیری دارند.

.شرکت قهوه برند سالوادور از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه برای تولید محصولات خود استفاده می کند تا بتواند بهترین کیفیت را تولید نماید و همواره در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود تلاش های بسیاری را انجام می دهد و همیشه به دنبال جلب رضایت کامل مشتریان خود می باشد.

.برند سان سالوادور قهوه های روبوستا و عربیکا ی خود را به صورت خام از کشور هایی همچون کاستاریکا ، برزیل ، السالوادور ، کاستاریکا و دیگر کشور های آمریکای مرکزی و همچنین از هند و آفریقا تحت نظارت کارشناسان با تجربه خریداری می کند. بعد از رسیدن دانه ها به ایتالیا ، دانه ها در کارخانه مجدد توسط تکنسین های ماهر چک شده و بهترین ها انتخاب می شوند.

 

سالوادرو،سان سالوادور،salvador،salvador coffe،قهوه برند در شیراز،قهوه مارک

 

.سپس دانه های قهوه خام با درصد های مختلف با هم ترکیب شده و به آرامی برشته می شوند تا بتوانند به قهوه مدنظر دست پیدا کنند. راز خوب بودن یک قهوه اسپرسو در بدنه ، طعم و عطر آن نهفته است همان طور که هر ترکیب کافه فروشی دستور پخت مخصوص به خود را دارد.

.محصول 100 درصد روبوستا ی تولیدی شرکت سالوادور (S.Salvador) ، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین قهوه های این برند می باشد که دارای کیفیت عالی و طعم خاص و تلخی بینظیری است ، به طوری که توانسته خیلی خوب نظر طرفداران قهوه روبوستا را جلب کرده و از قهوه های پر فروش این شرکت باشد.

.قهوه های سالوادور به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه و کپسول قهوه تولید و عرضه می شوند که تمام این محصولات با بهترین دانه ها و با بالاترین کیفیت تولید می شوند.

. Salvadorدر زمینه آموزش باریستا نیز فعالیت دارد و نکته ایی که برای سالوادور بسیار حائز اهمیت می باشد در این است که شرکت و آموزش ها باید به صورت پیوسته و مداوم باشد به صورتی که یک باریستا تازه کار و یک باریستا ماهر بتواند هر زمان که نیاز دارد ، سالوادور را همچون یک دوست قدیمی در کنار خود احساس کند و قادر به برآورده کردن نیاز های کاری خود باشد؛ این ارتباط از دستگاه قهوه ساز ایده آل و یک ترکیب قهوه عالی گرفته تا آموزش مداوم برای ماندگار ماندن در صنعت قهوه می باشد که سالوادور این کار ها را به پاس قدردانی از کسانی که به او اعتماد کرده اند انجام می دهد و به آنها متعهد می ماند.

.شرکت قهوه برند سالوادور علاوه بر آموزش باریستا ها در کنار آنها می ماند تا بتوانند در کار خود پیشرفت کرده و موفق شوند. سالوادور در انتخاب مناسب ترین نوع قهوه برای هر باریستا به وی کمک می کند تا بتواند قهوه مناسب را با توجه به نیاز هایش انتخاب کند و همچنین دستگاه های مناسب را به آنها توصیه می دهد تا بتوانند به بهترین حالت ترکیبی را که استفاده می کنند ، بهبود ببخشند به طوری که شدت و کیفیت قهوه تغییر پیدا نکند. بنا به گفته خود شرکت سالوادور ، آنها همواره سعی کرده اند تا به هر فردی گوش داده و همیشه بهترین راه حل را به آنها ارائه دهند تا بتوانند به بهترین خود در حرفه مورد نظر شان دست پیدا کنند.

 

سالوادرو،سان سالوادور،salvador،salvador coffe،قهوه برند در شیراز،قهوه مارک

 

.مورد دیگری که شرکت قهوه مارک سالوادور به آن اهمیت بسیار داده است ، درست کردن یک قهوه عالی است که بنا به نظر کمپانی سالوادور باید در کنار مرحله برشته کردن دانه ها بخشی را نیز به طعم دهنده ها اختصاص داد تا بتوان علاوه بر طعم ، بو و عطر عالی را نیز برای هر ترکیب قهوه ایجاد نمود تا فرد در هنگام نوشیدن فنجان قهوه خود علاوه بر ارضا شدن حس چشایی ، حس بویایی وی نیز ارضا شده و فرد از بوی قهوه مسرور شود.

.یکی از ویژگی هایی که سالوادور را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز کرده این است که کمپانی قهوه سالوادور اعلام کرده در صورتی که فردی یا فروشگاهی تمایل به داشتن یک قهوه خاص با رست ویژه و ترکیب دلخواه باشد یعنی قهوه ای را می خواهد که با ذائقه افراد منطقه جغرافیایی اش همخوانی بیشتری داشته باشد و البته میزان سفارش آنها در حد حداقل یک منطقه باشد ، سالوادور با آنها همکاری کرده و قهوه ترکیبی مد نظر آنها را تولید می کند تا بتوانند قهوه منحصر به فرد خود را داشته باشند؛ همان طور که کاملا مشخص است این همکاری یک برد دو طرفه می باشد که کمپانی سالوادور به نحوه احسنت از آن استفاده می کند.

.همان طور که در این متن با آن اشاره شد برند قهوه سالوادور یکی از فعال ترین شرکت ها در صنعت قهوه می باشد از تولید محصولات با کیفیت گرفته تا انجام تحقیقات در این زمینه و همچنین در زمینه آموزش دادن افراد در حیطه تولید قهوه با رست های مختلف و با کیفیت ، باریستا شدن ، فعالیت در یک کافی شاپ و ... می باشد.

.اگر از دوستداران قهوه های برند و اورجینال هستید ، توصیه می کنیم حتما برای یکبار هم که شده قهوه های سالوادور را امتحان کنید و مطمئن باشید از طرفداران این برند خواهید شد.

.در فروشگاه اینترنتی سه میم قهوه های برند سالوادور در پاکت های پملپ شده ی اورجینال موجود بوده و شما می توانید قهوه های سالوادور یا هر برند دیگری را که مد نظر دارید به صورت مستقیم و با پایین ترین قیمت از فروشگاه قهوه سه میم خریداری نمائید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که قهوه های مارک و اصل از معروف ترین شرکت های قهوه جهان را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال در اختیار عاشقان واقعی قهوه های اصل و ناب قرار می دهد تا از نوشیدن قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرند.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمام نوشیدنی های خود ، فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید قهوه جهان می پردازد و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. شما قهوه دوستان می توانید در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم نهایت لذت را ببرید.

قهوه های برند سالوادور

دانه قهوه سالوادور آبی 

سالوادور،قهوه سالوادور آبی،salvador،قهوه مارک در شیراز،قهوه برند،فروشکاه قهوه در شیراز

  • دارای رست مدیوم ، کافئین متوسط ، طعم خاص و دلچسب
  • حاوی 65 درصد دانه عربیکا و 35 درصد دانه روبوستا
  • ترکیب طعم شیرین و میوه ای عربیکا در کنار نت تلخ و تند روبوستا
  • ترکیب کلاسیک همراه با نت نان تست و کارامل
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه سالوادور سوپر بار

سالوادور،قهوه سان سالوادور،Salvador،قهوه مارک سالوادور در شیراز،فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم

  • حاوی ترکیب 85 درصد دانه عربیکا و 15 درصد دانه روبوستا
  • قهوه معطر با رایحه های مختلف از شکلات گرفته تا مرکبات ، پسته و کارامل
  • رست مدیوم ، بدنه قوی ، شدت بالا و کافئین کم
  • دارای طعم پیچیده حاوی شیرینی و اسید میوه با نت گل که در آخر با نت ادویه پایان می یابد
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه سالوادور سبز

سالوادور،قهوه سالوادور،salvador،s.salvador، قهوه سالوادور سبز،فروش سالدور سبز در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • حاوی ترکیب دانه های قهوه 100 درصد روبوستا
  • رست دارک ، کافئین بسیار بالا ، طعم تلخ
  • کرمای غلیظ و مخملی و ماندگار ، بدون اسیدیته
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه سالوادور قهوه ای

سالوادور،قهوه سالوادور،salvador،s.salvador، قهوه سالوادور قهوه ای،فروش سالدور قهوه ای در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیبی از 55 درصد عربیکا و 45 درصد روبوستا
  • دارای کافئین بالا ، رست مدیوم
  • دارای طعم متعادل شده از طعم میوه ای به همراه نت تند ادویه ای
  • کرمای مخملی و فندوقی رنگ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 500 گرمی

 

 

دانه قهوه سالوادور آبی بیو

سالوادور،قهوه سالوادور،salvador،s.salvador، قهوه سالوادور آبی بیو،فروش سالوادور بیو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیب 40 درصد دانه عربیکا و 60 درصد دانه روبوستا
  • از ترکیب های بیولوژیک برند سالوادور ایتالیا
  • رست دارک ، طعم قوی ولی متعادل شده با نت های ظریف تر
  •  تلخی نسبتا زیاد ، کرمای خامه ای و غلیظ ، کافئین بالا
  • پاکت کاغذی 500 گرمی

 

 

دانه قهوه سالوادور روسو

سالوادور،قهوه سالوادور،salvador،s.salvador، قهوه سالوادور آبی بیو،فروش سالوادور بیو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیب بهترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا
  • رست مدیوم ، بادی بالا ، گیرایی بالا ، معطر
  • عطر شکلاتی با نت های نان تست شده ، عسل و بادام
  • بافت خوب و کرمای خوب ، اسیدیته متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

ماگ اورجینال سان سالوادور

سالوادور،قهوه سالوادور،salvador،s.salvador، قهوه سالوادور آبی بیو،فروش سالوادور بیو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ماگ اورجینال برند سان سالوادور
  • سفید شیری رنگ
  • مناسب برای نوشیدن کاپوچینو و کافه لاته

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top