کافه سه میم

ساکوئلا (Saquella)

معرفی شرکت قهوه ساکوئلا

تاریخچه برند ساکوئلا از ابتدا تا به امروز

دلیل تداوم و پیشرفت شرکت ساکوئلا بعد از گذشت بیش از 150 سال

معرفی محصولات ساکوئلا

  • ساکوئلا (Saquella)

ساکوئلا

.ساکوئلا (Saquella) یکی از برند های مطرح قهوه در ایتالیا می باشد که همانند بیشتر شرکت های قهوه ایتالیایی ، این شرکت نیز یک میراث خانوادگی است که ماموریت همیشگی آنها حفظ کیفیت محصولاتشان بوده است و می بایست شرکت و شهرتی را که از قدیم به آنها به ارث رسیده است را به خوبی حفظ کنند.

.شرکت قهوه ساکوئلا از سال 1856 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز هم در صنعت قهوه فعالیت دارد و توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این زمینه به اثبات برساند. این برند امروزه محصولات خود را به اکثر کشور های جهان صادر می کند و طرفداران بسیاری هم بدست آورده است.

 

فروشگاه قهوه سه میم

 

.در 1856 "کلمنته ساکوئلا" در شهر آبروزو ایتالیا تجارت ادویه ، چای ، جو ، کاکائو  خود را با منشا و کیفیت های متنوع راه اندازی نمود. بعد از مدتی برادرش آنتونیو به وی پیوست. آنها برای گسترش کار خود یک انبار در همان شهر ایجاد کردند تا بتوانند به فروش عمده نیز بپردازند.

.سال ها بعد در 1912 پسران کلمنته شرکت تجاری با نام "کلمنته ساکوئلا" را برای ادامه تجارت پدران و گسترش آن ثبت کردند. در دهه 1930 شرکت رشد فوق العاده ای پیدا کرد و آنها توانستند این باور را ایجاد کنند که تمرکز و توجه بر روی قهوه اسپرسو ایتالیا بسیار ارزشمند خواهد بود و همین طور هم شد و آنها به سرعت در زمینه قهوه رشد پیدا می کردند.

.در دروان جنگ جهانی با مشکلاتی روبرو شدند ولی بعد از جنگ و با آزاد شدن محصولات غذایی ، آنها با نیرویی بیش از گذشته شروع به کار کردند و شرکت را بهبود بخشیدند. در همین سال ها بود که اولین کارخانه رستر خود را نیز راه اندازی کردند که دارای اولین رستر 25 کیلوگرمی ویتوریا بود و چند ماه بعد نیز آن را با یک دستگاه بزرگتر ادغام کردند تا بتوانند میزان تولیدات خود را افزایش دهند.

.در 1955 علاوه بر شکستن رکورد تولید قهوه رست شده ، شرکت ساکوئلا اولین ترکیبات قهوه خود را نیز ارائه داد. در 1958 مناطق فروش خود را گسترش دادند و چندین انبار جدید هم افتتاح کردند تا بتوانند تقاضای رو به افزایش مشتریان را جوابگو باشند و همچنین محصولات بیشتری را به دیگر مناطق دنیا ارسال کنند.

 

ساکوئلا،ساکولا،ساکوالا،قهوه برند،فروش قهوه برند،قهوه مارک،saquella،saquella caffe

 

.بعد از گذراندن پیچ و خم های بسیار در طی این سال ، امروزه ساکوئلا در بسیاری از کشور های جهان نمایندگی خود را تاسیس کرده و به اکثریت کشور ها نیز صادرات انجام می دهد. در 1999 این شرکت نام تجاری “Saquella 1856” را برای خود گرفت و به یک شرکت سهامی تبدیل شد. هم اکنون شرکت توسط نسل پنجم خانواده ساکوئلا اداره می شود که همچنان به دنبال گسترش برند خود در کنار حفظ کیفیت محصولات هستند.

 

فروش قهوه های ساکوئلا اصل

 

.کمپانی قهوه مارک ساکوئلا از بهترین دانه های عربیکا و روبوستا برای تولید قهوه های خود استفاده می کند و با توجه به تجربه بیش از 160 ساله خود در این صنعت توانسته بهترین لاین های قهوه را تولید کند و دارای لیستی پر بار از انواع قهوه های با ترکیبات مختلفی است و برای هر سلیقه ایی می توان یک قهوه در لیست قهوه های برند ساکوئلا پیدا کرد. شرکت Saquella Caffe قهوه های را در قالب های مختلف از جمله دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، پد قهوه و ... تولید می کند و هر فردی در هر جایی از جهان و با هر امکاناتی که داشته باشد می تواند قهوه دلخواه خود را درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

 

ساکوئلا،ساکولا،ساکوالا،قهوه برند،فروش قهوه برند،قهوه مارک،saquella،saquella caffe

 

.شرکت قهوه برند ساکوئلا ایتالیا از طریق بررسی و پیگیری مداوم در زمینه رسیدن به کمال و کیفیت فوق العاده ، هنر قهوه اسپرسو ی ایتالیایی را به بهترین حالت تفسیر کرده است. ساکوئلا در تمام مراحل تولید محصولات خود از مرحله انتخاب مواد اولیه درجه یک تا مرحله برشته کردن و در نهایت مرحله بسته بندی و ارائه در بازار ، نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید شود زیرا برند ساکوئلا همواره به دنبال جلب نظر و رضایت مشتریان خود بوده است.

.کمپانی قهوه برند ساکوئلا جز شرکت های قدیمی و با تجربه در صنعت قهوه می باشد که با توجه به داشتن چندین بلند مخصوص به خود ، سهم عمده از بازار جهانی را در اختیار دارد.

شرکت قهوه ساکوئلا در حیطه تولید قهوه هایش دارای سه لاین است :

  • قهوه ساکوئلا ایتالیا اسپرسو گرن کرما (ساکوئلا قرمز) : 70 درصد عربیکا و 30 درصد روبوستا

  • قهوه ساکوئلا ایتالیا گرن گوستو (ساکوئلا آبی) : 60 درصد عربیکا و 40 درصد روبوستا

  • قهوه ساکوئلا اسپرسو کافی کرما (ساکوئلا زرد) : 100 درصد عربیکا

.Saquella تا سال 2020 با تکیه بر تجربه و سنت خود در کنار دانش مدرن و دستگاه های به روز ، پنج نسل اسپرسو را تولید کرد و همچنان هم به دنبال پیشرفت و نوآوری می باشد.

.ساکوئلا در زمینه تولید کپسول قهوه هم دارای چهار لاین می باشد که با بیشتر دستگاه های موجود همخوانی دارند و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشند که همین عوامل باعث شده که از طرف افراد قهوه دوست بسیار مورد استقبال قرار بگیرند زیرا به راحتی می توانند در منزل یا محل کار از آنها استفاده کنند.

.شرکت قهوه ساکوئلا در کنار تمام فعالیت های خود در صنعت قهوه ، در حیطه تحقیق و پژوهش بر روی دانه های قهوه برای بدست آوردن محصولات جدید و با کیفیت بالاتر و همچنین در زمینه آموزش دادن افراد در رشته های رست قهوه ، باریستا ، بارمن ، کافی شاپ داری و ... فعالیت دارد.

.امروزه قهوه های Saquella با بالاترین کیفیت و بهترین مدل بسته بندی به عنوان یکی از ده ها برند معروف قهوه جهان شناخته می شوند و طرفداران خاص خود را دارند.

.شما قهوه دوستان برای خرید هر یک از قهوه های ساکوئلا می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و قهوه مورد نظر خود را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که شما عزیزان می توانید هر قهوه ای از هر برندی را دوست دارید ، سفارش داده و میل نمائید. کافی شاپ سه میم در شیراز به سرو و ارائه قهوه های برند و اصل شهرت داشته و به همین خاطر هم عاشقان واقعی قهوه از مشتریان ثابت این کافی شاپ شده اند. همچنین کافی شاپ سه میم به ارائه و سرو صبحانه های لذیذ ایرانی و خارجی که با بهترین مواد غذایی تهیه و به صورت گرم نیز سرو می شود ، بسیار مشهور شده است. پیشنهاد می کنیم حتما برای سرو قهوه های اصل و صبحانه های سه میم به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و لذت ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های با سابقه ی ایران در زمینه قهوه می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های برند و اصل از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های تولید قهوه جهان می پردازد و تمام این قهوه ها را به صورت پلمپ اصل شرکت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرند.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیوی بینظیر از بهترین قهوه های مارک جهان می باشد و تمام قهوه ها را خود به صورت اورجینال و پلمپ اصل وارد نموده و به صورت مستقیم در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

محصولات شرکت برند ساکوئلا

دانه قهوه ساکوئلا ایتالیا اسپرسو گرن کرما

قهوه ساکوئلا،دانه قهوه ساکوئلا،ساکوئلا در شیراز،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه در شیراز

  • ترکیبی از بهترین دانه های عربیکا و روبوستا
  • رست دارک ، کرمای زیاد ، غلظت بالا
  • عطر و طعم قوی با ماندگاری بالا در دهان
  • نت شکلاتی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه ساکوئلا بار ایتالیا گرن گوستو

ساکوئلا،قهوه ساکوئلا،قهوه ساکویلا،Saquella Caffé ، Saquella ،فروش قهوه مارک ساکوئلا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند در شیرز

  • ترکیبی از 70 درصد دانه عربیکا و 30 درصد دانه روبوستا
  • گیرایی بالا ، رست مدیوم ، رایحه شدید و ماندگار
  • طعم شیرین و شکلاتی ، کرمای عالی و قهوه ای رنگ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه ساکوئلا بار ایتالیا 100 عربیکا

ساکوئلا،قهوه ساکوئلا،قهوه ساکویلا،Saquella Caffé ، Saquella ،فروش قهوه مارک ساکوئلا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند در شیرز

  • حاوی ترکیبی از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا
  • رست مدیوم ، ترشی کم ، بافت متراکم و نرم
  • گیرایی نسبتا بالا ، کافئین متوسط ، طعم و عطر عالی
  • دارای نت های مرکبات ، وانیل ، پرتقال و شکلات تلخ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top