کافه سه میم

چیبو (Tchibo)

معرفی برند چیبو آلمان

دلیل شهرت بسیار زیاد برند چیبو در جهان

دلیل پر فروش بودن قهوه های Tchibo

درباره برند چیبو از ابتدا تا امروز

محصولات قهوه چیبو

  • چیبو (Tchibo)

چیبو

.شرکت چیبو (Tchibo) یک شرکت خرده فروش بین المللی است که در سال 1949 توسط مکس هرز (Max Herz) و کارل چیلینگیریان (Carl Tchilinghlryan) در شهر هامبورگ آلمان تاسیس شد.

.نام چیبو از مخفف دو کلمه Tchiling  (نام محل) و Bohnen (دانه یا حبوبات) گرفته شده است که به معنای دانه های قهوه می باشد.

.شرکت چیبو در همان سال های ابتدایی فعالیتش به ارسال قهوه رست شده از طریق پست برای مشتریان خود پرداخت که این امر تحول بسیار بزرگی را در بازار قهوه به وجود آورد؛ به عبارت ساده Tchibo با این کار خود که یک انقلاب بزرگی در صنعت فروش غیر حضوری قهوه بود ، بر سر زبان ها افتاد و توجه همه را به خود جلب کرد.

 

فروش قهوه های مارک چیبو

 

.جدای از این موضوع ، چیبو به مشتریان خود حق انتخاب می داد به گونه ای که آنها می توانستند قهوه خود را در بسته های مختلف از جمله بسته هایی همانند چای کیسه ای یا در بسته های حلبی سفارش دهند ، به عبارت دیگر تمام حق انتخاب در هر موردی را به عهده مشتریان خود گذاشته بود که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت ، زیرا هر فردی می توانست قهوه دلخواه خود را با هر وزنی که با بودجه اش هماهنگ باشد ، خریداری نمائید.

 

چیبو،قهوه جیبو،tchibo،tchibo coffe،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز،فروش قهوه چیبو

 

.برند چیبو علاوه بر صنعت قهوه و چای در زمینه های مختلفی از جمله خدمات مصرفی مانند پوشاک ، وسایل منزل ، وسایل بهداشتی ، مبلمان و لوازم  جانبی رختخواب ، جوهرات و ... فعالیت دارد و دارای فروشگاه های متعدد با تنوع محصولات بسیار زیادی می باشد که در سراسر جهان به عرضه محصولات چیبو مشغول هستند.

.شرکت چیبو یک شعار بسیار جالبی دارد : " هر هفته یک دنیای جدید " که بر اساس این شعار و برنامه ریزی های خود سعی می کند که هر هفته با ارائه محصولات و اقلام جدید به بازار در زمینه های مختلف ، مشتریان خود را غافلگیر کند که این کار آنها باعث شده مشتریانش هر هفته برای ارائه محصولات جدید چیبو لحظه شماری کنند و پیگیر آن باشند.

.در سال 1954 برند چیبو با تولید و عرضه قهوه گلد موکا تولیدی خود (Tchibo Gold-Mocca) به بازار توانست محبوبیت بسیاری را برای خود ایجاد کند و این قهوه به محبوب ترین ترکیب قهوه آلمان تبدیل شد ، زیرا قهوه گلد موکا چیبو از ترکیب نه قهوه متفاوت تولید می شود و علاوه بر ترکیب خاص آن دارای طعمی بینظیر و فوق العاده می باشد که بسیار مورد پسند قهوه دوستان قرار گرفت؛ در ضمن تا به آن سال همه شرکت ها دارای قهوه موکا با پنج نوع قهوه ترکیبی بودند که باز همین موضوع قهوه گلد موکا چیبو را خاص می کرد.

 

معتبر ترین فروشگاه قهوه در ایران

 

.ابتکارات و استراتژی های تجاری که شرکت چیبو انجام می دهد باعث شده تا علاوه بر راه اندازی فروشگاه های مختلف با تنوع محصولات زیاد در کشور های مختلف جهان ، بتواند افراد بسیار زیادی از سراسر جهان با سلیقه های متفاوت را به عنوان مشتریان ثابت جذب خود کند.

.کمپانی قهوه برند چیبو فعالیت خود را با سفارش قهوه آغاز کرد ولی بعد ها با کمک ایده ها و نوآوری های خلاقانه در جایگاه یک شرکت بین المللی موفق قرار گرفت. امروزه برند چیبو به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قهوه در جهان و یکی از محبوب ترین برند های آلمانی به شمار می آید و در کنار آن یکی از موفق ترین فروشگاه های خرده فروشی لباس و پوشاک هم می باشد.

.یکی دیگر از عواملی که باعث شد چیبو بر سر زبان ها بیفتد و به سرعت پیشرفت کند ، تاسیس اولین مغازه قهوه فروشی چیبو در سال 1955 بود که امکان تست قهوه را قبل از خرید به مشتریان خود می داد ، البته به مرور زمان این مغازه ها به کافی شاپ و مغازه فروش قهوه تبدیل شدند. این مغازه ها به اندازه ای مورد توجه و استقبال قرار گرفتند که در کمتر از ده سال نزدیک به چهارصد شعبه از آنها در سراسر آلمان و با نام Tchibo Gold-Mocca راه اندازی شدند.

.از سال 1965 صاحبان چیبو تصمیم گرفتند که علاوه بر عرضه محصولات غذایی به عرضه محصولات پوشاک و لوازم خانگی نیز بپردازند و با ارائه ایده های جدید توانسته خود را از دیگر رقبای خود بسیار جلو بیندازد و متفاوت عمل کند.

 

چیبو،قهوه جیبو،tchibo،tchibo coffe،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز،فروش قهوه چیبو

 

.در سال 1991 Tchibo تصمیم گرفت حوزه فعالیت خود را به اروپای مرکزی و شرقی نیز گسترش دهد و به همین خاطر دفتر خود را در اسلواکی و مجارستان افتتاح کرد که در افزایش صادرات محصولات این برند بسیار تاثیر گذار بود و سال ها بعد دفتر خود را در چندین کشور دیگر هم افتتاح نمود. در کریسمس 2002 چیبو به بزرگترین تامین کننده جواهرات آلمان تبدیل شد و در 2004 به بازار گوشی موبایل هم وارد شد و در 2006 شرکت چیبو یک بستر بازاریابی جدید را راه اندازی کرد.

.شرکت برند چیبو به عنوان یک برند آلمانی دارای فروشگاه های زنجیره ای متعددی است و از آنجا که محصولاتش بر طبق استاندارد های جهانی و با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می شوند ، در سراسر جهان از فروش خوبی هم برخوردار می باشند. تمام محصولات چیبو دارای تاییدیه TCM می باشند که این نشان یک تاییدیه برای کیفیت عالی محصول ، انتخاب مناسب و تولید انحصاری محصول ، را برای مشتریان تضمین می کند.

.همان طور که اشاره شد فعالیت اصلی برند چیبو در صنعت قهوه می باشد. چیبو برای تهیه قهوه های خود از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا استفاده می کند و حتی بعضی از محصولات قهوه چیبو هستند که از دانه های بسیار خاص و کمیاب قهوه تهیه می شوند که در نوع خود بینظیر می باشند همانند قهوه آفریکن بلو چیبو . به جرات می توان گفت فروش قهوه رست تازه به عنوان یک نماد جذاب و به یاد ماندنی از کیفیت بسیار بالای قهوه برند چیبو تبدیل شده است که همگان این برند را بیشتر به دلیل تازه بودن و با کیفیت بودن قهوه هایش می شناسند.

.شرکت قهوه مارک چیبو در سال 1984 دستگاه اسپرسو ساز خود با نام پیکو را به بازار عرضه کرد که در همان سال با فروش بی سابقه ای روبرو شد.

 

چیبو،قهوه جیبو،tchibo،tchibo coffe،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز،فروش قهوه چیبو

 

.برند چیبو دارای انواع قهوه با ترکیبات مختلف در قالب های متفاوتی از جمله دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، قهوه فوری و ... می باشد و برای هر سلیقه ای یک قهوه منحصر به فرد با بهترین دانه ها در لیست قهوه های Tchibo وجود دارد.

 

چیبو،قهوه جیبو،tchibo،tchibo coffe،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز،فروش قهوه چیبو

 

.در فروشگاه قهوه سه میم امکان خرید انواع قهوه های چیبو اصل وجود دارد و شما می توانید هر یک از قهوه های چیبو را با ذائقه تان بیشتر همخوانی دارد را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی سه میم خریداری نمائید. فروشگاه های قهوه سه میم از فروشگاه های معتبر قهوه در شیراز و ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان طعم واقعی قهوه قرار می دهد.

.کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد ، برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و اصل از بهترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و در محیط دنج و آرام کافی شاپ سه میم و به همراه صبحانه های خاص و ویژه سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.از بزرگ ترین دلایل شهرت کافی شاپ سه میم ، استفاده از تازه ترین مواد غذایی برای تهیه صبحانه های خود و همچنین استفاده از بهترین قهوه های برند برای تهیه نوشیدنی ها می باشد که این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده و سبب افزایش مشتریان ثابت این کافی شاپ شده است.

محصولات برند چیبو

دانه قهوه چیبو آفریکن بلو

قهوه چیبو،دانه قهوه چیبو آفریکن بلو،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه در شیراز

  • حاوی دانه های 100 درصد عربیکا
  • رست دارک ، تلخی متوسط و غلظت بالا
  • عطر و طعم قوی همراه با رگه های میوه ای معطر
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 500 گرمی

 

 

 

دانه قهوه چیبو کاستاریکا

چیبو،قهوه چیبو،قهوه کاستاریکا برند چیبو،Tchibo Costa،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در ایران

  • حاوی دانه های 100 درصد عربیکا از کاستاریکا
  • طعم شیرین با رایحه کارامل و خربزه عسلی
  • اسیدیته متوسط ، رست لایت – مدیوم ، شدت متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 500 گرمی
  •  

 

 

دانه قهوه چیبو اسپرسو سیسیلیا استایل

قهوه چیبو،قهوه چیبو سیسیلیا، قهوه برند چیبو اورجینال در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیبی از 80 درصد دانه عربیکا و 20 درصد دانه روبوستا
  • رست دارک ، طعم قوی همراه با نت های تلخ
  • غلظت بالا ، شدت بالا ، عطر قوی و زیاد
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه چیبو اسپرسو میلانو استایل

قهوه چیبو،قهوه چیبو میلانو، قهوه برند چیبو اورجینال در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • حاوی بهترین دانه های 100 درصد عربیکا
  • رست دارک ، معطر ، کرمای خوب
  • دارای طعم خاص با نت های شکلاتی و مرکبات
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top