کافه سه میم

دانه قهوه جاکوبز هندوراس (Jacobs Honduras)

معرفی آروما و ویژگی های دانه قهوه جاکوبز هندوراس

دلیل خاص بودن قهوه هندوراس برند جاکوبز

تاریخچه شرکت جاکوبز

  • دانه قهوه جاکوبز هندوراس سه میم

دانه قهوه جاکوبز هندوراس (Jacobs Honduras) :

.دانه قهوه جاکوبز هندوراس اصل ترکیبی پیچیده و خاص از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا می باشد و دارای غلظت 5 از 6 می باشد. قهوه برند جاکوبز هندوراس اورجینال به صورت دانه کامل و در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود.

.دانه قهوه جاکوبز هندوراس سه میم دارای رست دارک بوده و منشا آن تک زیستگاه است و از مزارع هندوراس دست چین می شوند.

.نت و ته مزه دانه قهوه مارک Jacobs Honduras اصل همانند نت لطیف و ملایم مرکبات و طعمی شیرین و دلنشین می باشد. این قهوه برای درست کردن اسپرسو ، کاپوچینو ، فلت وایت ، لاته ماکیاتو و ... مناسب است.

.دانه قهوه جاکوبز هندوراس را می توانید در دستگاه های قهوه های تمام اتوماتیک و همچنین موکاپات و فرنچ پرس استفاده کنید.

.قهوه مارک جاکوبز هندوراس از قهوه های خاص برند Jacobs  است که طعم به خصوص آن و ماندگاری آن در دهان ، شما را جذب خود می کند.

.اگر تمایل دارید که این قهوه فوق العاده را بنوشید حتما به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. دانه قهوه جاکوبز هندوراس یکی از قهوه های برند و مارک موجود آرشیو در کافی شاپ سه میم می باشد که می توانید آن را در کنار صبحانه های سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.برای خرید دانه قهوه جاکوبز هندوراس اصل به صورت اینترنتی در شیراز یا هر یک از شهرهای کشور به فروشگاه اینترنتی سه میم مراجعه کرده و با ارزان ترین قیمت این قهوه بینظیر را خریداری نمائید.

 

قهوه جاکوبز،جاکوبز،جیکوبز،قهوه هندوراس جاکوبز،قهوه برند،قهوه مارک،Jacobs Honduras

 

تاریخچه شرکت جاکوبز یا جیکوبز (JACOBS) :

.شرکت برند جاکوبز یک شرکت آلمانی تولید قهوه است که در سال 1895 توسط  یوهان جاکوبز تاسیس شد. قهوه های جاکوبز یکی از بهترین ها در دنیا می باشد که انواع قهوه را در مدل های قهوه فوری ، پودر قهوه ، دانه قهوه ، کپسول اسپرسو ، کافی پک ، فیلتر کافی ، قهوه اسپرسو و ... تولید و عرضه می کند.

.قهوه های جاکوبز یکی از محبوب ترین برند های قهوه بخصوص در اروپا و خاورمیانه می باشد که به تولید قهوه های درجه یک و با کیفیت معروف است.

.دلیل اینکه یوهان جاکوبز به دنبال ایجاد یک برند قهوه رفت آن بود که متوجه یکی از خواسته ها و نیازهای مشتریان خود شد و آن خواسته این بود که مشتریان به دنبال قهوه ایی بودند که مدت زمان کمتری برای آماده شدند نیاز داشته باشد. به این ترتیب بود که یوهان تصمیم به تولید قهوه فوری با نام برند جاکوبز گرفت.

.قهوه های فوری تولیدی جاکوبز به سرعت معروف شدند و محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کردند که دلیل آن هم کیفیت و عطر و طعم قوی قهوه های جاکوبز می باشد که بسیار مورد پسند افراد قرار گرفت.

 

 

 

دانه قهوه سالوادور آبی (S.Salvador Miscela di Caffe Bar) - دانه قهوه سالوادور سوپر بار (S.Salvador Miscela Di Caffe Super Bar) - دانه قهوه سالوادور آبی بیو (S.Salvador Miscela Bar Blu BIO) - دانه قهوه سالوادور قهوه ای (S.Salvador Miscela di Caffe Bar Marrone) - دانه قهوه کیاروسکورو اتیوپی سیدامو (Chiaroscuro Etiopia Sidamo) - دانه قهوه دالمایر اسپرسو دورو (Dallmayr Espresso d’Oro) - دانه قهوه دالمایر کرما دورو (Dallmayr Crema d’Oro) - دانه قهوه کیمبو پرمیوم (Kimbo Premium) - دانه قهوه کیاروسکورو مکزیک آلترا (Chiaroscuro Mexico Altura) - دانه قهوه چیبو کاستاریکا (Tchibo Costa Rica Limited) - دانه قهوه لاوازا گوستو پینو (Lavazza Gusto Pieno) - دانه قهوه پیتس کافی مدل بیگ بنگ (Peet’s Coffee Big Bang)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top