کافه سه میم

کررو (Carraro)

معرفی برند قهوه کررو

دلیل پر طرفدار بودن محصولات کمپانی Carraro

محصولات Carraro Coffee

  • Carraro Coffee

کررو

.نام تجاری کررو (Carraro) از سال 1927 به دلیل پایبندی به سنت و ارزش قهوه ایتالیایی ارزشمند و پر آوازه بوده است. در این سال پسر جیتانو کررو (Geatano Carraro) سالن رست قهوه خود را راه اندازی کرد. وی که تا قبل از آن در کار کافی شاپ فعالیت داشت تصمیم گرفت خودش قهوه مورد نیاز و باب طبع مشتریانش را رست داده و سرو کند و همین امر باعث شد که به عرصه رست قهوه وارد شود. فعالیت های وی در این زمینه به جای رسید که در حال حاضر شرکت کررو دارای یک منطقه مدرن برای رست قهوه در ایالت وینچنزا می باشد و به یکی از تولیدکنندگان موفق در عرصه قهوه تبدیل شده است.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.قهوه های برند کررو به دلیل کیفیت بالا و طعم ظریف و بینظیر شان به سرعت در بازار محبوبیت پیدا کردند. قهوه های Carraro برای نوشیدن به صورت قهوه های سیاه همچون اسپرسو ، آمریکانو و همچنین برای ترکیب با شیر همچون کاپوچینو ، کافه لاته و لاته ماکیاتو مناسب هستند و به راحتی می توانید نوشیدنی دلخواه خود را با آنها تهیه کرده و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

.در کمپانی قهوه مارک کررو ، چندین نسل تجربه و سنت با مدرنیته در هم آمیخته شده که به لطف همین امر تمام محصولات Carraro Coffee دارای طعم منحصربفرد و ویژه خود هستند.

.کررو ، خانواده ای است که ثروت خود را بر اساس ظرافت های کار خود و تولید محصولات با کیفیت به دست آورده است. این خانواده ، علاقه زیادی به قهوه دارند و به همان اندازه به کارکنان و مشتریان خود در سراسر جهان توجه می کنند و برایشان اهمیت قائل هستند.

.شرکت قهوه برند Carraro از سال 1927 که شروع به فعالیت کرده است فقط به دنبال کیفیت بوده است. برای آنها قهوه به معنای سنت و نوآوری است. این شرکت فرهنگ و سلیقه رست کنندگان ماهر و با تجربه را با فناوری های پیشرفته در این زمینه را با هم ادغام کرده و در نتیجه قهوه های بسیار خوش طعم و فوق العاده را تولید می کنند که عطر آنها با هر برداشت و سال به سال بیشتر و بیشتر تصفیه و بهتر می شود.

 

فروش قهوه های Carraro اورجینال

 

.این شرکت همواره از روش سنتی برای برشته کردن دانه های قهوه استفاده کرده و می کند زیرا در این روش دانه ها در سیکل های آهسته برشته می شوند تا در بهترین حالت خود کاراملی شده و عطر و شیرینی و طعم واقعی خود را نمایان کنند و همه اینها در کنار هم باعث شده است که حداکثر طعم و زیبایی را برای همه انواع قهوه ها به دست آورند.

.در کنار برشته کردن دانه های قهوه ، این هنر مخلوط کردن دانه های قهوه و میزان آنها است که باعث می شود یک ترکیب عالی از قهوه ها را داشته باشیم و این امر موضوعی است که در کمپانی قهوه کررو بسیار دقیق به آن توجه شده است و این کار توسط استادان مزه که بسیار دقیق و با تجربه هستند به صورت روزانه انجام می گیرد تا همیشه بهترین ها در خط تولید قرار بگیرند.

.کمپانی قهوه Carraro فقط از دانه های قهوه عربیکا و روبوستایی که تحت نظارت کارکنان خودش در بهترین مزارع سراسر جهان پرورش و کشت شده اند و با نظارت دقیق برداشت می شوند ، برای تولید محصولات خود استفاده می کند و همین امر در کیفیت قهوه های تولیدی این برند نقش بسزایی دارد.

.در کل محصولات کررو به دلیل داشتن قیمت مناسب و همچنین به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا ، جز قهوه هایی هستند که هم برای مصرف خانگی و هم برای مصرف کافی شاپی کاملا مناسب می باشند. به همین خاطر اگر اهل قهوه هستید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های کررو را امتحان کنید و مطمئن باشید از نوشیدن آنها لذت خواهید برد.

 

کررو،کرارو،قهوه کررو،قهوه برند،فروش قهوه مارک در شیراز،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم

 

.برای خرید قهوه های کررو اصل به صورت پلمپ اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و قهوه خود را در شیراز یا هر شهرستانی که هستید به راحتی و تنها با یک کلیک خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به عرضه قهوه های برند و اصل آن هم به صورت پلمپ اورجینال شرکت تولید کننده می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار دوستداران قهوه های اصل و ناب قرار می دهد تا هر فردی بتواند از طعم واقعی قهوه دلخواه خود لذت ببرد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که فقط به سرو قهوه های مارک و برند از معتبر ترین و بهترین شرکت های تولید قهوه جهان می پردازد و به همین دلیل هم در شیراز شهرت خاصی پیدا کرده است. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط دنج و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، لذت ببرد.

.همچنین کافی شاپ سه میم دارای صبحانه های با کیفیت بالایی است که برای درست کردن آنها از تازه ترین مواد غذایی استفاده می کند و همگی صبحانه ها را به صورت تازه و در همان زمان سفارش مشتری ، آماده کرده و به صورت کاملا گرم و تازه سرو می کند. پیشنهاد می کنیم یک صبح ، خود و دوستانتان را به یک صبحانه عالی و لذیذ دعوت کنید و مطمئن باشید از آن لذت خواهید برد.

محصولات برند کررو :

دانه قهوه کررو گلوبو روسو

قهوه کررو،دانه قهوه روسو کررو،Carraro Coffee،فروشگاه قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی از 30 درصد دانه عربیکا و 70 درصد دانه روبوستا
  • کافئین مناسب ، کرمای غلیظ و خامه ای ، اسیدیته کم
  • رست مدیوم ، طعم غنی از فندوق و نت ملایم شکلاتی
  • بدنه بسیار غنی ، شیرینی ملایم ، معطر و گیرایی خوب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه کررو پریمو ماتینو

کررو،قهوه کررو،قهوه مارک کررو در شیراز،Carraro Coffee ، Carraro ،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند در شیراز،قهوه مارک در شیراز،فروش قهوه کررو در شیراز

  • ترکیبی از 50 درصد قهوه عربیکا و 50 درصد قهوه روبوستا
  • رست دارک ، طعم متعادل و کلاسیک ، معطر
  • بدنه خوب ، اسیدیته کم ، آرومای نسبتا زیاد و کافئین متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه کررو گلوبو مارون

کررو،قهوه کررو،قهوه مارک کررو در شیراز،Carraro Coffee ، Carraro ،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند در شیراز،قهوه مارک در شیراز،فروش قهوه کررو در شیراز

  • حاوی دانه های قهوه با ترکیب 30 درصد عربیکا و 70 درصد روبوستا
  • تلخی نسبتا بالا ، رست مدیوم ، عطر و ترکیب قوی
  • شدت بالا ، طعم قوی با نت های شکلات تلخ و بادام بو داده شده
  • کافئین بالا ، شیرینی کم ، اسیدیته ملایم
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه کررو گلوبو وِرد

کررو،قهوه کررو،قهوه مارک کررو در شیراز،Carraro Coffee ، Carraro ،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند در شیراز،قهوه مارک در شیراز،فروش قهوه کررو در شیراز

  • ترکیبی کاملا بالانس از 50 درصد قهوه عربیکا و 50 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، تلخی متوسط ، کافئین نسبتا بالا
  • طعم قوی ، اسیدیته پائین ، گیرایی متوسط
  • رایحه ای عالی با نت های کاکائو ، کارامل ، میوه ای و جوز هندی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top