کافه سه میم

سگافردو زانتی (Segafredo Zanetti)

شرکت قهوه سگافردو زانتی

تاریخچه برند Segafredo و روند پیشرفت آن

معرفی قهوه های تولیدی این برند

  • برند سگافردو

سگافردو زانتی

.برند قهوه سگافردو یکی از زیر مجموعه های هلدینگ ماسیمو زانتی است که در سال 1973 در منطقه بولونیای ایتالیا و توسط ماسیمو زانتی (Massimo Zanetti) راه اندازی شد و از آن زمان تا به امروز برند های مختلفی را به زیر مجموعه خود اضافه نموده است.

.به جرات می توان گفت که شرکت سگافردو تنها کمپانی قهوه ای است که با هدف گسترش فرهنگ نوشیدن قهوه ایتالیایی و معرفی طعم اصیل قهوه ایتالیایی به تمام جهان تاسیس شده است؛ شرکت قهوه برند سگافردو برای دستیابی به این هدف ، تمام مراحل تولید قهوه های خود از مرحله رشد و فرآوری دانه های قهوه تا مرحله ترکیب کردن دانه ها و مرحله برشته کردن و در نهایت بسته بندی را تحت کنترل و نظارت بسیار دقیق قرار می دهد. امروزه برند سگافردو زانتی ، رهبر بلامنازع قهوه اسپرسو در ایتالیا و سراسر جهان می باشد و همواره به دنبال ارائه محصولاتی با کیفیت کامل و بالا و تضمین شده می باشد.

 

فروش قهوه های سگافردو اصل

 

.کمپانی بزرگ سگافردو زانتی صاحب برند های معروفی همچون Segafredo و Mjb می باشد و سالانه بیش از یکصد و بیست هزار تن قهوه را به فروش می رساند و طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است. این کمپانی سالانه مقادیر بسیار زیادی از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا را از سراسر جهان خریداری کرده و تحت نظارت دقیق کارشناسان با تجربه و ماهر خود ، دانه ها را به میزان دقیق ترکیب و با درجات مختلف برشته کرده تا در نهایت به طعم مورد نظر دست پیدا کنند.

.امروزه قهوه های سگافردو در اکثر فروشگاه ها و کافی شاپ های سراسر جهان سرو و عرضه می شوند زیرا علاوه بر داشتن کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی هم هستند و همین امر باعث شده در خواست کننده بیشتری داشته باشد.

.در میان قهوه های سگافردو ، قهوه سگافردو اسپرسو کاسا ، قهوه سگافردو سلزیون کرما ، قهوه سگافردو سلزیون اسپرسو و قهوه سگافردو اینترمزو از همه محبوب تر و پر فروش تر هستند. در کل قهوه های سگافردو زانتی از قهوه های بسیار عالی و خوش طعم و مقرون به صرفه برای استفاده حتی در منزل و محل کار می باشد.

.هلدینگ ماسیمو زانتی شامل شبکه بزرگی از شرکت ها است که در سراسر جهان رشد ثابت و سریعی دارند. این هلدینگ یک گروه چند ملیتی متشکل از حدود پنجاه شرکت از سراسر جهان می باشد که اکثر آنها در منطقه خود یا در بخش کاری خود ، سرآمد و پیشرو هستند. این شرکت در فهرست بورس میلان قرار دارد و ارائه دهنده مجموعه وسیعی از محصولات همچون قهوه ، چای ، کاکائو ، ادویه جات و ترشی جات می باشد.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.کمپانی قهوه مارک Segafredo Zanetti یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قهوه در جهان می باشد و کل زنجیره تولید خود را تحت کنترل دارد. در سال 2004 سیستم قهوه سگافردو زانتی (Segafredo Zanetti Coffee System) توسط ماتیو زانتی (Matteo Zanetti) در Conscio افتتاح شد که کپسول قهوه و غلاف قهوه تولید می کند. راه اندازی این سیستم قهوه برای رقابت در بازار جهانی بود که به سرعت در حال توسعه یافتن می باشد. سیستم قهوه سگافردو زانتی علاوه بر تولید کپسول و غلاف ، محصولات دیگری را نیز به صورت پودر تولید می کند که برای تولید نوشیدنی های با طعم کاکائو مورد استفاده قرار می گیرد و با نام تجاری Segafredo Zanetti Selection به فروش می رسد.

.کپسول ها و غلاف های قهوه سگافردو همچون دیگر محصولات سگافردو با وسواس و کنترل بسیار دقیق تولید می شوند تا همان طعم و عطر اصیل یک اسپرسوی خوب را به فرد بدهد و هر فردی در منزل یا محل کار یا هر مکانی که هست بتواند از نوشیدن یک اسپرسوی بسیار خوش طعم و اصیل ایتالیایی لذت ببرد.

.شرکت قهوه مارک سگافردو زانتی در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز و نسپرسو ساز و دیگر لوازم مرتبط با قهوه نیز فعالیت دارد. این شرکت در کنار تولید کپسول های قهوه خود دستگاه های قهوه ساز کپسولی نیز تولید می کند که دارای طراحی بسیار زیبا ، شیک و مدرنی هستند که امکان استفاده از کپسول را برای فرد راحتتر کنند.

.کیفیت بالای محصولات قهوه ساز برند سگافردو زانتی و موفقیت آنها در بازار جهانی همه نشان دهنده این است که این برند همیشه به دنبال ادغام فرهنگ قهوه نوشی با نیاز های مصرف کنندگان خود بوده است آن هم به شیوه ای با کیفیت و همگام با پیشرفت و مدرن شدن زندگی و نیاز های افراد.

 

Segafredo، Segafredo Caffee،قهوه سگافردو،قهوه سگافردو زانتی،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه در شیراز

 

.در کل قهوه های سگافردو از قهوه های بسیار خوب و خوش طعم و عطر هستند که پیشنهاد می کنیم حتما محصولات آن را امتحان کنید و مطمئن باشید می توانید به راحتی قهوه دلخواه و متناسب با ذائقه خود را در میان قهوه های سگافردو زانتی بیابید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو اصیل نهایت لذت را ببرید.

 

معتبر ترین و با سابقه ترین فروشگاه قهوه در ایران و شیراز

 

.اگر مشتاق شدید که قهوه های سگافردو اصل را خریداری کنید و از بینظیر آنها بهره مند شوید ، کافی است به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر یک از قهوه های سگافردو زانتی را که بیشتر به ذائقه تان نزدیک تر است ، خریداری نموده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که به سرو و ارائه قهوه های مارک و اورجینال برای مشتریان خود می پردازد و به هیچ عنوان از قهوه های فله و بی کیفیت استفاده نمی کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. شما می توانید در کافی شاپ سه میم در یک محیط آرام و دنج و خانوادگی هر قهوه ای را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، میل کرده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیوی بینظیر از انواع قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت ها و برند های جهان می باشد و شما قهوه دوستان می توانید هر یک از قهوه های برندی که بیشتر دوست دارید ، تنها با یک کلیک خریداری نمائید و هر زمان که دوست دارید از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.مجموعه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

قهوه های سگافردو :

دانه قهوه سگافردو اسپرسو کاسا

سگافردو،سگافردو زانتی،قهوه سگافردو،قهوه اسپرسو کاسا سگافردو،Segafredo،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیب 70 درصد دانه عربیکا و 30 درصد دانه روبوستا
  • دارای رست مدیوم ، شدت بالا ، طعم و عطر شکلات ، گل و آجیل
  • دارای بدنه کامل و نت های نان برشته و کمی تند
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه سگافردو اینترمزو

سگافردو،سگافردو زانتی،قهوه سگافردو،فروش قهوه سگافردو در شیراز،Segafredo Zanetti ، Segafredo coffee، فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیب 60 درصد دانه عربیکا و 40 درصد دانه روبوستا
  • اسیدیته کم و تلخی ملایم با طعم متعادل
  • ترکیبی کاملا کلاسیک با رست مدیوم
  • دارای نت های وانیل ، کارامل ، آجیل و پرتقال
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top