کافه سه میم

دث ویش (Death Wish)

معرفی شرکت قهوه دث ویش آمریکا

درباره شرکت Death Wish Coffee از ابتدا تا به امروز

دلیل پیشرفت و موفقیت بسیار سریع دث ویش

معرفی محصولات برند دث ویش

  • دث ویش (Death Wish)

 دث ویش (Death Wish) :

 .شرکت قهوه دث ویش (آرزوی مرگ) از شرکت های رست قهوه در آمریکا است که در سال 2012 در یک کافی شاپ کوچک در ساراتوگا اسپرینگز (Saratoga Springs) در نیویورک فعالیت خود را آغاز کرد.

.مایک براون (Mike Brown) صاحب کافی شاپ و بنیانگذار DWC (Death Wish Coffee Co) در 2012 با توجه و دقت در مشتریان کافی شاپ خود ، نیاز به وجود یک قهوه قوی تر برای ارائه به مشتریان صبحگاهی خود را احساس نمود و تصمیم گرفت که خودش این قهوه را ترکیب و تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به این ترتیب پس از ایجاد ترکیب عالی از دانه ها و رست کردن آنها با روش برشته کردن مخصوص به خود ، Death Wish Coffee متولد شد.

 

فروشگاه قهوه سه میم

 

.شرکت قهوه مارک Death Wish Coffee یک پیشرفت منحصربفرد در دنیای قهوه به حساب می آید. قهوه های دث ویش از ترکیب مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا که از بهترین مزارع جهان دست چین شده اند و در کارخانه در طی فرآیند برشته کردن آهسته و منحصربفرد دث ویش تولید می شوند. قهوه های دث ویش دارای طعمی قوی ، لطیف و جسورانه می باشند و دارای میزان کافئین بالاتری نسبت به قهوه های معمولی هستند؛ به عبارت ساده تر هر فنجان قهوه Death Wish دو برابر قوی تر از یک فنجان قهوه معمولی است.

خرید قهوه مارک دث ویش اورجینال

 

.در سال 2015 شرکت دث ویش برنده مسابقه Small Business Big Game شد که همین امر در معرفی این برند به افراد بیشتر بسیار موثر بود و باعث پیشرفت و موفقیت بیشتر این شرکت شد.

.در سال 2017 مایک براون به عنوان کار آفرین سال EY برای کسب و کار های نو ظهور در نیویورک انتخاب شد. همچنین مایک براون توسط Albany Business Review به عنوان “2018 40 Under 40” معرفی شد.

.شعار شرکت قهوه برند دث ویش همیشه بر این بوده است که " هر کجا که می روید به شما سوخت رسانی می کنیم" و به همین منظور همیشه به دنبال حفظ کیفیت قهوه های خود و همچنین بالاتر بردن سطح کاری خود می باشد.

.این شرکت همچون اکثریت شرکت ها به صورت خصوصی و خانوادگی اداره می شود و در زمینه های قهوه ، قهوه های کافئین بالا ، قهوه ارگانیگ و همچنین سرو قهوه فعالیت دارد. مایک براون به عنوان موسس شرکت دث ویش هیچ گونه حد و مرزی برای قهوه ها قائل نیست و تیم تولیدی این شرکت همواره به دنبال رشد بوده و هستند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا آنچه که جادوی کافئین دار نامیده میشود ، تولید و به عاشقان قهوه عرضه شود.

.بنا به اعلام شرکت در سال 2023 ، جدید ترین ترکیب کلمبیایی با نسخه محدود را معرفی خواهد کرد. این ترکیب حاوی دانه های عربیکا ی صاف از کوه های سیرا نوادا د سانتا مارتا (The Sierra Nevada de Santa Marta Mountains)  کلمبیا و دانه های روبوستای هندی با کافئین طبیعی بالا می باشد. این قهوه یک نوشیدنی جسورانه با نت های بادام برشته شده و آلو رسیده می باشد.

 

معتبر ترین فروشگاه قهوه در ایران

 

.یکی از ترکیبات بسیار خاص و فصلی Death Wish Coffee که بسیار نیز مورد علاقه واقع شده است قهوه Gingerdead می باشد که دارای دستور ویژه ای برای ترکیب دانه های روبوستا و عربیکا بو داده شده می باشد که زنجبیل مایع ، فلفل دلمه ای ، جوز هندی و گاهی با زنجبیل بیشتر ترکیب شده و یک طعم خاص و با طعم های منحصر بفرد به وجود آورده است.

.قهوه های برند دث ویش همگی قهوه های صاف و قوی و پر رنگی می باشند که از با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا تهیه می شوند که تا حدی پر رنگ و البته بدون هیچ گونه تلخی برشته می شوند و به این ترتیب ترکیبات منحصربفرد دث ویش را تولید می کنند.

.تمام تلاش های دث ویش بنا به گفته خود آنها در این است که دانه های قهوه را تحت تسلط در آورده و در کنار آن افراد را از یک زندگی کسل کننده و بدون شور و اشتیاق نجات داده و آنها را به عصیان بکشند.

.از آنجایی که دث ویش برای برشته کردن دانه های قهوه از فرآیند برشته کردن بدون شکست و به صورت دسته های کوچک انجام می دهد ، دانه ها به طور طبیعی اسید کمتری را از خود بروز می دهند و همین باعث می شود که قهوه ها ترشی کمتری داشته باشند.

.قهوه های Death Wish Coffee عموما دارای رست دارک بوده و میزان کافئین آنها دو برابر از قهوه های دیگر برند ها می باشند. قهوه های این شرکت جز قوی ترین قهوه های جهان می باشند و جز نوشیدنی های انرژی زا محسوب می شوند که در هنگام استفاده از آنها باید دقت کرد بخصوص برای افرادی که نسبت به کافئین حساس هستند.

.برند های دث ویش شامل : Death Wish Coffee Dark Roast و Death Wish Coffee Medium Roast و The World’s Strongest Latte و Cold Brew Black و Cold Brew Semi-Sweet و Valhalla Java می باشد.

.قهوه های دث ویش عمدتا به صورت آنلاین فروخته می شود ولی با این حال می توان آنها را در فروشگاه های مواد غذایی در سراسر ایالات متحده پیدا کرد. Death Wish Coffee و Valhalla Java دارای گواهینامه ارگانیک USDA هستند. دث ویش تاکید بسیاری بر استفاده از دانه های قهوه که به صورت ارگانیک تولید می شود ، دارد و همیشه به دنبال حفظ محیط زیست و کمک به کشاورزان بوده است.

.اگر به دنبال قهوه های دث ویش اورجینال آمریکا هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و هر یک از قهوه های برند Death Wish Coffee را که تمایل داشتید به صورت پاکت های پلمپ شده اورجینال و با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیوی عالی و بینظیر از قهوه های برند و اصل می باشد و آنها را به صورت مستقیم وارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اورجینال و مارک از بهترین برند های جهانی استفاده می کند و به همین خاطر هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. شما می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه ای را که دوست دارید به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شود ، میل کرده و از نوشیدنی خود و اوقات خود نهایت لذت را ببرید.

.مجموعه سه میم ، تمامی تلاش خود را کرده تا قهوه های اصل از بهترین های جهان را خریداری نموده و فقط از آنها برای سرو به مشتریان خود و همچنین برای فروش در فروشگاه قهوه سه میم استفاده می کند و همگی قهوه ها را به صورت پلمپ اورجینال خود شرکت در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

محصولات برند دث ویش :

دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست

قهوه دث ویش،قهوه پر کافئین،دث ویش،Death Wish Coffee ، Death Wish،فروش قهوه دث ویش در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه دث ویش اورجینال در شیراز،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیبی از دانه های عربیکا و روبوستا با رست دارک
  • یک قهوه قوی و پر کافئین ، دارای بافتی مخملی و غنی
  • رایحه ملایم با نت های شکر کاراملی و کاکائو و گیلاس
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 396 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top