کافه سه میم

تورچلو (Trucillo)

معرفی برند قهوه تورچلو

درباره پیشرفت و موفقیت Trucillo در کمتر از نیم قرن

معرفی محصولات تورچلو

  • تورچلو (Trucillo)

 تورچلو (Trucillo) :

 .داستان تورچلو از سال 1950 شروع می شود ، زمانی که سزار تورچلو (Cesare Trucillo) در اطراف ناپل در حال فعالیت در زمینه محموله های قهوه خام و تفنگ بود ، با بهترین وارد کنندگان و تاجران آن زمان آشنا شد و شروع به همکاری با آنها می کند. اشتیاق عمیق به قهوه ، او را جذب می کند ، اشتیاقی که با گذشت زمان و با همراهی برادرانش ، اومبرتو (Umberto) و ماتئو (Matteo) و ویتوریو (Vittorio) به یک سنت بزرگ خانوادگی تبدیل می شود و به این ترتیب Caffé Moka Salerno متولد شد. این شرکت در همان سال های اول توانست جایگاه خوبی را برای خود در بازار به دست آورد و به این ترتیب زمینه برای یک موقعیت تجاری رقابتی و واجد شرایط فراهم شد.

 

تورچلو،تورسیلو،ترچلو،Trucillo، Trucillo Coffee،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم

سزار تورچلو و برادرانش

 

.سزار تورچلو در ابتدا ( در سال 1950) در خانه خود شروع به برشته کردن دانه های قهوه خام نمود ، یعنی درست در چند قدمی ساحل آمالفی در Via Cristoforo Colombo ؛ وی بعد از برشته کردن و آماده کردن قهوه ها ، آنها را در کیسه های کاغذی بسته بندی کرده و با Belvedere 500 برای دوستان و کافه ها می فرستاد و سرانجام بعد از چندین سال Caffé Moka Salerno متولد شد.

 

فروشگاه قهوه سه میم 

 

.از سال 1980 ماتئو تورچلو (Matteo Trucillo) پسر بنیانگذار شرکت تورچلو به شرکت می پیوندد و با اشتیاق بسیار مسیر پدرش را ادامه می دهد؛ او شرکت را از طریق ترکیب سنت و نوآوری به دستیابی به اهداف جدید و به دست آوردن تاییدیه ای رو به رشد می رساند.

.سرانجام در سال 1988 ماتئو انتقال از Caffé Moka Salerno به Cesare Trucillo Spa را با هدف ، دادن هویت دقیق ، متمایز و شفاف به شرکت که مستقیما با نام خانوادگی مرتب باشد ، نشان می دهد : بنابراین Trucillo مترادف قهوه و کیفیت در عرصه بین المللی می شود.

.ماتئو تورچلو : "برای نشان دادن شرکت ما ، توصیف قهوه اسپرسوی ما کافی است و برعکس. قهوه ای که درست می کنیم ، نام ما را می آورد و به همراه آن ، همه چیز هایی که در آن وجود دارد ، می آید : زیرا ما قهوه خودمان هستیم."

 

تورچلو،تورسیلو،ترچلو،Trucillo، Trucillo Coffee،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم

ماتئو تورچلو (پسر بنیانگذار)

 

.در شرکت قهوه برند تورچلو ، یک تیم کاملا حرفه ای و ماهر متعهد شده اند که قهوه شما را هر روز منحصربفرد کنند. در این شرکت تحقیقات و آزمایشات برای دستیابی به سطح بالاتر دائما وجود دارد. شما می توانید فرهنگ قهوه را درون این شرکت تنفس کنید و آن را بیرون از شرکت ، زندگی کنید. کارکنان شرکت Trucillo به صورت مداوم با مشتریان و مصرف کنندگان خود در تماس هستند تا بتوانند یک رابطه مستحکم را به وجود آورده و به واسطه این رابطه نیز محصولات خود را بررسی کرده و ارتقا بخشند.

.در سال 1998 مرکز آموزشی تورچلو با هدف به اشتراک گذاری فرهنگ قهوه متولد شد. یک مدرسه قهوه واقعی که اپراتور ها و متخصصان بخش مهمان نوازی و مصرف کنندگان فهیم را آموزش می دهد ، با اراده برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ قهوه و توسعه دانش همه دوستداران این نوشیدنی مشهور در سراسر جهان.

 

فروش قهوه های تورچلو اصل

 

.در سال 2003 بود که شرکت Trucillo ایتالیا با توجه به اینکه بهترین قهوه ها را بو داده و تجارت می کند و با توجه به اینکه در طول عمر شرکت توانسته بود یک اجماع فزآینده ای را به دست آورد به همین خاطر ورود به بازار های خارجی و نشان دادن موفقیت محصولات خود به دیگر نقاط جهان ، کاملا در این شرکت احساس می شد و از این سال بود که این شرکت به صورت کاملا رسمی شروع به تاسیس و راه اندازی شعبه های خود در دیگر کشور ها نمود. امروزه شرکت تورچلو در بیش از چهل کشور حضور داشته و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کند.

.در سال 2016 به مناسب شصت و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ، تورچلو یکبار دیگر به یک مکان جدید نقل مکان می کند ، با هدف راه اندازی اشتیاق خانوادگی برای قهوه در آینده و همراه با نسل سوم خانواده. این کارخانه جدید دارای 10هزار مترمربع با یک سایت تولیدی پیشرفته و کاملا پیشگامانه است که بهترین نقطه این کارخانه جدید ، بخش آکادمی آن است: 250 مترمربع اختصاص داده شده به آموزش ، 7 ایستگاه قهوه ، یعنی هفت دستگاه قهوه ساز اسپرسو در اختیار هر کسی است که با حرفه ای بودن ، آینده را هدف قرار می دهد.

.در سال 2019 اولین کافه Trucillo در دبی در ال سیف (Al Seef) افتتاح شد ، محله ای که سنت ها و مدرنیته در آن تلاقی می کنند ، قلب فرهنگی و تاریخی پایتخت امارات. مکانی با جذابیت منحصربفرد که در آن ، در طی یک پیاده روی فرهنگی در وسط یک صحنه معمولی در زندگی محله ای ، ناگهان با نمادی کاملا ایتالیایی مواجه می شویم یعنی جایی که قهوه اسپرسویی که تورچلو به 5000 کیلومتری مقر خود صادر کرده و این قهوه را بازسازی می کند. کافه ای شیک که در یک ساختمان معمولی منطقه واقع شده و کاملا با ویژگی های آن یکپارچه شده است.

 

تورچلو،تورسیلو،ترچلو،Trucillo، Trucillo Coffee،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم

کافه تورچلو در دبی

 

.در همین سال 2019 بود که تغییر نام و برند سازی مجدد لاین حرفه ای (Rofessional Line) انجام می شود. با الهام از اساسی بودن و رنگ سفید که برند را در سراسر جهان از طریق سبک مینیمالیستی که توانسته است قدرت خود را به اشتراک بگذارد ، هویتی دقیق و غیر قابل انکار را به رسمیت بشناسد. برای پاسخگویی به نیاز های بازار فعلی که به دنبال اقتدار و شایستگی در این بخش است ، تورچلو تصمیم گرفته ، خود را با بیان مسیر تجربه و دانش خود با سادگی و طبیعی بودن و اشتیاقی که برای سه نسل حول یک دانه قهوه می چرخد ، بسنجد.

 

معتبر ترین فروشگاه قهوه در ایران

 

.لوگو ، بسته بندی ترکیبات و تجارت تغییر می کند و تکامل می یابد تا داستان واقعی ، غنی و معتبر را برای مصرف کنندگان بگوید. خطی که به نوار اختصاص داده شده ، یک ابزار کار است که اطلاعات جلوی بسته را برای تهیه اسپرسوی عالی حمل می کند. اسپرسوی عالی ، وعده برند تورچلو به بارمن است که با دانش به دست آمده در سه نسل و توسط آکادمی که قصد دارد آن را بیشتر و بیشتر گسترش دهد ، پشتیبانی می شود.

 

تورچلو،تورسیلو،ترچلو،Trucillo، Trucillo Coffee،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه های تورچلو در شیراز

خرید قهوه های تورچلو اصل

 

.سال 2020 مصادف با هفتادمین سالگرد تورچلو می باشد. داستان تورچلو در 1950 آغاز می شود ، زمانی که سزار تورچلو شروع به واردات ، انتخاب و برشته کردن قهوه می کند. از آن زمان تاکنون هیچ تغییری در روند کاری تورچلو به وجود نیامده و امروزه با ورود نسل سوم ، با همان اشتیاق گذشته ، کار ها انجام می شود و ماموریت آنها نه تنها تولید قهوه با کیفیت ، بلکه گسترش فرهنگ قهوه اسپرسو ایتالیایی با کیفیت می باشد که یک هدف مشترک است. تمام تیم برند تورچلو با اشتیاق و اراده به سمت آن هدف گرایش دارند و از تولید گرفته تا بازاریابی ، از این هدف مراقب می کنند و افتخار ارائه تمام لذتی که در یک فنجان قهوه نگهداری می شود را با مشتریان به اشتراک می گذارند.

.برای خرید هر یک از قهوه های تورچلو به صورت پلمپ و پاکت اورجینال می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر قهوه ای که تمایل دارید را خیلی راحت و تنها با یک کلیک ، خریداری کرده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.بنا به ادعای تورچلو : "قهوه ما همیشه در دستان بزرگ بوده است."

.یکی دیگر از سخنان شرکت Trucillo در مورد روند کاری خود : "سنت ، نوآوری ، اشتیاق به کیفیت ، دانش و ارتقای عنصر انسانی : این ها ارزش هایی هستند که الهام بخش کار ما بوده اند و ما را به سمت تحقق اهداف شرکت راهنمایی می کنند."

.شرکت قهوه مارک Trucillo برای تولید محصولات خود ، دانه قهوه عربیکا و روبوستا را به صورت طبیعی و شسته از بهترین کشور های تولید کننده در سه قاره آمریکای مرکزی و جنوبی ، آسیا و آفریقا وارد می کند. این شرکت فقط از دانه های دست چین شده و با کیفیت استفاده می کند که به صورت ماهرانه برشته شده اند و ترکیباتی را به وجود می آورند که دارای طعمی معطر ، آرومای شدید ، بدنی مخملی و طعمی متعادل می باشند.

.همان طور که اشاره شد کیفیت ترکیبات تورچلو ناشی از مراقبت و توجه به مواد خام یعنی قهوه سبز می باشد. اشتیاق به قهوه خوب باعث شده تا این شرکت به شدت به کشور های تولید کننده نزدیک شود؛ جایی که سفر ها و سفر های تحقیقاتی به صورت دوره ای انجام می شود تا طعمی بینظیر را به مصرف کننده ارائه دهد که از رایحه ها و فرهنگ های حاصل از سرزمین های مختلف ساخته شده است.

.با توجه به متن بالا باید کاملا برایتان مشخص شده باشد که قهوه های تورچلو دارای کیفیتی بالاتر از درجه یک می باشند و از بهترین قهوه های جهان به حساب می آیند که حتی توانسته اند خود را به عنوان یک قهوه عالی و مرغوب در رستوران های مجلل تعریف کرده و آنها را به عنوان مشتریان ثابت خود درآورند. شما می توانید در هر نقطه ای از جهان که هستید انواع قهوه های تورچلو را در قالب های مختلف و با قیمت های مناسب تهیه کنید.

.فروشگاه قهوه سه میم این افتخار را دارد که قهوه های مارک و برند را به صورت مستقیم و به صورت پک اورجینال ، وارد نموده و با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

.به شما قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصیل و ناب پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های تورچلو را امتحان کنید و مطمئن باشید که با نوشیدن اولین فنجان از طرفداران این برند خواهید شد. کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ های شیراز می باشد که فقط از قهوه های اصل و برند برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود و برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند.

.کافی شاپ سه میم شیراز دارای یک منوی خاص و بینظیر از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می باشد و فقط از این قهوه های اصل و برند برای سرو و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید به تناسب ذائقه و سلیقه خود ، قهوه ایده آل خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

محصولات برند تورچلو :

دانه قهوه تورچلو میکس بار

قهوه تورچلو،قهوه ترچلو، Trucillo Coffee، Trucillo، قهوه تورچلو اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از 50 درصد قهوه عربیکا و 50 درصد قهوه روبوستا
  • رایحه قوی از شکلات تلخ و نت های تند ، بادی زیاد
  • رست مدیوم دارک ، پر بدن و قوی ، معطر
  • دارای کرمای غلیظ و ماندگار ، بافت منسجم و کافئین مناسب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه تورچلو گرن بار

قهوه تورچلو،قهوه ترچلو، Trucillo Coffee، Trucillo، قهوه تورچلو اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • ترکیب 80 درصد دانه عربیکا و 20 درصد دانه روبوستا
  • آرومای بالا ، رست مدیوم – دارک ، معطر
  • بادی قوی ، کرمای مخملی و غلیظ و قهوه ای رنگ
  • طعم عالی با نت های شکلات ، فندوق ، عسل ، میوه خشک و نان تست
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا

قهوه تورچلو،قهوه ترچلو، Trucillo Coffee، Trucillo، قهوه تورچلو اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا
  • رست مدیوم ، بسیار معطر ، بادی زیاد
  • آرومای قوی ، اسیدیته دلپذیر ، طعم کامل
  • رایحه لطیف با نت های گل ها ، عسل ، ادویه و میوه های رسیده
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه تورچلو اسپرسو وندینگ

قهوه تورچلو،قهوه ترچلو، Trucillo Coffee، Trucillo، قهوه تورچلو اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از 30 درصد دانه عربیکا و 70 درصد دانه روبوستا
  • رست مدیوم دارک ، آرومای قوی ، بادی بالا
  • طعم قوی همراه با نت های شکلات و میوه های خشک
  • کرمای غلیظ و ماندگار ، رایحه قوی ، کافئین بالا
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه تورچلو کافه موکا سالرنو

قهوه تورچلو،قهوه ترچلو، Trucillo Coffee، Trucillo، قهوه تورچلو اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد روبوستا
  • رست مدیوم ، طعم غنی و عطر قوی با بوی شکلات
  • دارای کافئین بالا ، گیرایی بالا ، شدت قوی
  • حاوی نت های شکلاتی ، آجیلی و گل
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top