کافه سه میم

مورنو (Moreno)

تاریخچه شرکت قهوه مورنو

چگونه Caffé Moreno به عنوان معرف اسپرسو ناپل تبدیل شد؟

معرفی قهوه های مورنو

نحوه خرید قهوه های مورنو اصل

  • مورنو (Moreno)

 مورنو (Moreno) :

 .شرکت Caffé Moreno یک شرکت ناپلی است که در دهه 60 متولد شد و اکنون در دستان نسل سوم خانواده Percuoco است که یک محصول معمولی از سنت ناپلی را به بازار ارائه می دهد که با دانه های رست شده تیره ، اشتیاق و رویکرد صنعتگرانه برشته کاران چیره دست این شرکت مشخص می شود.

 

فروشگاه قهوه های اصل سه میم

 

.در اولیل دهه 60 ، فردیناندو پرکوئوکو (Ferdinando Percuoco) جوان به قدری زیرکی و هوش اقتصادی داشت که توانست متوجه این موضوع شود که می تواند با راه اندازی یک کارگاه رست کوچک به راحتی ، مدیریت بار ها را که در آن زمان مجبور بودند که قهوه مورد نیاز خود را خودشان برشته کنند ، پشتیبانی کرده و به آنها متصل شود و به این ترتیب می تواند این بخش از کار آنها را انجام دهد و به این ترتیب کسب و کار خود را رونق ببخشد. اینگونه بود که CM به عنوان یک شرکت کوچک با تنها دو کارمند و یک دستگاه روستر با ظرفیت 60 کیلوگرم در Casoria که یک منطقه صنعتی در خارج از ناپل بود ، متولد شد.

 

مورنو،Moreno،قهوه مورنو، Caffe Moreno، Moreno coffee، قهوه مورنو اورجینال در شیراز،قهوه مارک مورنو،قهوه مورنو اصل،فروش قهوه مورنو در شیراز،فروش قهوه مارک مورنو

فردیناندو پرکوئوکو

 

.این شرکت به مدت 50 سال است که دانه های قهوه عالی را انتخاب و برشته می کند و فرهنگ قهوه ناپلی و ایتالیایی را به بیش از 60 کشور جهان آورده و اسپرسوی ناپلی را به جهان شناسانده است و تلاش های بسیاری را در این زمینه انجام داده که بسیار هم قابل ستودن می باشد.

.در دهه 70 ، این شرکت بعد از ده سال فعالیت ، کارخانه خود را در منطقه کامپانیا تاسیس کرده که با عرضه های متعدد به بار ها و کافه ها به فعالیت خود ادامه می داد. در سال 1972 بود که عرضه به معتبر ترین بار ناپل یعنی Gran Caffé Gambrinus آغاز شد و این کافه همچنان از بهترین ترکیبات مورنو برای سرو خود استفاده می کند. در این دهه حجم فروش قهوه های مورنو به قدری افزایش پیدا کرد که شرکت را به سمت تصمیم گیری برای استفاده از یک روستر با ظرفیت چهار برابر بیشتر از ظرفیت قبلی و همچنین افزایش ده برابری تعداد کارکنان سوق داد.

 

فروش قهوه های مورنو اورجینال

 

.در دهه 80 این شرکت به یک رشد تولید ترکیبات مختلف قهوه برای بخش داخلی و برای کانال وندینگ رسید. بعد از درگیر شدن چهار فرزند وی در حوزه های تجاری ، در دهه 80 ، Caffé Moreno ، سطوح بالاتری را در بخش Horeca تشخیص داد.

.در سال 1996 با توجه به نشانه های تغییر بازار در مورد استفاده از قهوه در داخل خانه ، علاوه بر بسته های کلاسیک قهوه آسیاب شده ، اولین تولیدات پد های قهوه این شرکت نیز تولید و به بازار ارائه شد.

 

مورنو،Moreno،قهوه مورنو، Caffe Moreno، Moreno coffee، قهوه مورنو اورجینال در شیراز،قهوه مارک مورنو،قهوه مورنو اصل،فروش قهوه مورنو در شیراز،فروش قهوه مارک مورنو

 

.شرکت قهوه برند مورنو با تکیه بر اشتیاق و تلاش و فداکاری بسیار توانسته ترکیباتی را تولید کند که با طعم و بادی واقعی دانه های قهوه کاملا منطبق است و بهترین کیفیت را ارائه می دهد. این شرکت برای تولید محصولات خود ، مرغوب ترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا را انتخاب می کند و توجه خاصی به فرآیند برشته کرده دانه ها دارد و برای اینکه بتواند یک فنجان اسپرسوی اصیل را به شما بدهد کاملا توجه خود را به برشته کردن به شیوه سنتی معطوف کرده است و همواره به دنبال تولید بهترین ها بوده است که بتوانند فرهنگ اصیل ناپل را به همه بشناساند.

.چیزی که Caffé Moreno را متمایز می کند ، شیوه برشته کردن آن است. رست کننده های قهوه جنوبی مانند مورنو ، برشته کردن تیره قهوه و راز به دست آوردن یک اسپرسوی قوی و پر بدن ، از بین بردن اسیدیته و افزایش طعم معطر قهوه را خوب می دانند و به خوبی آن را اجرا کرده و در قهوه های تولیدی مورنو می توان به راحتی آنها را احساس نمود. 

.امروزه قهوه های تولیدی مورنو در قالب های مختلف همچون دانه قهوه ، پودر قهوه ، پد های قهوه ، کپسول های قهوه و با ترکیبات مختلف تولید و به بازار جهانی عرضه می شود.

 

مورنو،Moreno،قهوه مورنو، Caffe Moreno، Moreno coffee، قهوه مورنو اورجینال در شیراز،قهوه مارک مورنو،قهوه مورنو اصل،فروش قهوه مورنو در شیراز،فروش قهوه مارک مورنو

خرید قهوه های مورنو اصل

 

.شرکت قهوه مارک Moreno در زمینه آموزش و تولید و تعمیر دستگاه های قهوه ساز نیز فعالیت دارد و یکی از فعالیت هایی که مورنو به صورت جدی به آن می پردازد ارائه خدمات کمکی سریع و به موقع در زمینه دستگاه های قهوه ساز در سراسر کشور ایتالیا می باشد. کافه مورنو به لطف کارگاه داخلی خود ، متعهد می شود که به مشتریان خود خدمات کمکی فوری در زمینه دستگاه های قهوه را ارائه دهد. مورنو با ارائه این خدمات می خواهد که مطمئن شود که دستگاه های قهوه ساز با درست کار کردن می توانند یک اسپرسوی عالی را به شما بدهند.

.یکی دیگر از فعالیت های این شرکت که در جهت موفقیت آنها تاثیرگذار بوده ، داشتن شبکه فروش در سراسر کشور می باشد. شرکت کافه مورنو برای تضمین ارتباط مستقیم خود با مشتری ، قلمرو ملی خود را با حضور نمایندگان تجاری در تمامی مناطق کشور تثبیت کرده است.

.یکی از اهداف بزرگ و اصلی شرکت مورنو ، گسترش قلمروی اسپرسوی واقعی ناپل و در نتیجه قلمرو شرکت خود بوده و هست. سیاست تجاری این شرکت با افتتاح فروشگاه های جدید در مناطق مختلف ایتالیا ، بیش از پیش به سمت بازار ملی حرکت می کند. اولین شعبه در رم افتتاح شد و در سال 2010 به لطف کسب نام تجاری Caffé Teichner این اجازه را پیدا کرد که با تعداد زیادی مشتری وارد بازار رم شوند که همین مشتریان در دهه گذشته به مشتریان ثابت و وفادار Caffé Moreno تبدیل شده اند. همین موضوع باعث عرضه قهوه های مورنو در معتبر ترین بار در پایتخت ، Antico Caffé Greco در  Via Condotti می شود. امروزه کافه مورنو دارای هفت شعبه در مناطق اصلی ایتالیا است.

.علاوه بر شعبه های داخلی ، افق های تجاری مورنو به سمت بازار های خارجی نیز سوق پیدا می کند و ترکیبات کاملا ناشناخته قهوه را در برخی کشور ها ارائه می دهد که بسیار هم مورد استقبال قرار می گیرند. امروزه مورنو در 60 کشور جهان شعبه داشته و قهوه های خود را به سراسر جهان ارسال می کند تا فرهنگ قهوه ناپل را به همه جهان بشناساند.

.این شرکت که پیشرو در عرضه بار در منطقه کامپانیا و در مرکز و جنوب می باشد ، اکنون افق های تجاری خود را به طور قابل توجهی گسترش داده و شروع به گسترش به بازار های رمی و شمالی ایتالیا نیز کرده است. علاوه بر این در سال های اخیر صادرات قهوه ناپل به کشور های خارجی افزایش قابل توجهی داشته است که باعث شده کافه مورنو با توزیع کنندگان بسیاری در کشور های مختلف همکاری کند و به این ترتیب قهوه های خود را که معرف اسپرسوی ناپل می باشد را به همه جهان معرفی نمائید.

.با توجه به مطالبی که در مورد قهوه های مورنو گفته شد کاملا برایتان مشخص شده است که قهوه های Caffé Moreno دارای کیفیت بسیار بالایی هستند به نحوی که در بار ها و کافه های درجه یک و معتبر ایتالیا به صورت ثابت سرو می شوند. اگر شما نیز از دوستداران قهوه های با کیفیت و اصل هستید ، پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های مورنو را امتحان کنید و کیفیت قهوه های Moreno به قدری است که مطمئنا از طرفداران ثابت آن خواهید شد.

.برای خرید قهوه های مورنو اورجینال و اصل به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر یک از قهوه های مورنو را که تمایل داشتید و بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد ، خریداری نموده و آن را به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهری که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در شیراز و ایران می باشد که انواع قهوه های مارک و اصل را از معروف ترین شرکت های قهوه جهان را به صورت مستقیم وارد و در اختیار عاشقان قهوه های ناب قرار می دهد و شما می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک از سایت فروشگاه سه میم ، قهوه خود را خریداری نمائید. 

.فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.همچنین در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که به سرو و ارائه قهوه های برند و اصل در شیراز شهرت پیدا کرده است و شما می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر با سلیقه تان همخوانی دارد را سفارش داده و به همراه صبحانه های پرطرفدار سه میم میل کرده و روز خود را با انرژی بیشتری شروع کنید. کافی شاپ سه میم برای درست کردن صبحانه های خود فقط از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد غذایی استفاده می کند و تمامی صبحانه ها را به صورت تازه و در همان لحظه آماده کرده و به صورت کاملا گرم و تازه برای مشتریان خود سرو می کند.

معرفی قهوه های برند مورنو :

دانه قهوه مورنو وندینگ

قهوه مورنو،مورنو کافی، Moreno Coffee، Moreno ،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک سه میم،فروش قهوه مورنو اورجینال در شیراز،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه اصل،قهوه برند

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد روبوستا
  • رست دارک ، بادی زیاد ، آرومای خوش ، بدنه کامل
  • کافئین بسیار بالا ، کرمای عالی و غلیظ و پر رنگ
  • طعم قوی با ته مزه شکلات تلخ ، تلخی بالا
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top