کافه سه میم

مازِت (Must)

شرکت قهوه Must Espresso Italiano 

معرفی برند مازِت ایتالیا

محصولات شرکت مازِت 

  • مازِت (Must Coffee)

 مازِت (Must) :

 .شرکت Must Espresso Italiano یک برند Ultramar Caffé است ، یک شرکت ایتالیایی که قهوه ، نوشیدنی های محلول و چای تولید می کند. این برند در مارکه (Marche) ایتالیا متولد شد (مکانی زیبا و حاصلخیز که مابین تپه ها و دریا واقع شده) و به همین خاطر سنت قهوه ایتالیایی بخش اساسی این شرکت را تشکیل می دهد. تاریخچه این شرکت از زمان تمایل بنیانگذاران آن برای تجربه گسترده در این صنعت شروع می شود زیرا آنها به دنبال توسعه هر چه بیشتر تولیدات نوآورانه تر قهوه و چای بودند.

 

فروشگاه قهوه های برند سه میم

 

.مازِت یکی از شرکت های مطرح در زمینه قهوه در ایتالیا می باشد که سالیان سال است که به تولید قهوه های رست شده به صورت تخصصی و با کیفیت بالا می پردازد. با نوشیدن قهوه های Must می توان طعم واقعی اسپرسوی ایتالیایی را احساس کرد و این امر مدیون استفاده و انتخاب دقیق دانه های قهوه درجه یک ، برشته کردن دانه ها به صورت تخصصی و در نهایت ایجاد مخلوط ها و ترکیب های متنوع و بسته بندی اصولی می باشد. همه این فرآیند ها حاصل سال ها تلاش و تجربه و دانش می باشد که در ایتالیا نسل به نسل منتقل می شود.

خرید و فروش قهوه های مازِت

مازِت،قهوه مازت،قهوه ماسِت،قهوه مازوت،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مازت در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند

 

.شرکت قهوه برند Must Espresso Italiano دارای مجموعه متنوعی از محصولات به صورت دانه قهوه ، قهوه آسیاب شده و کپسول قهوه سازگار با انواع دستگاه می باشد. مازِت علاوه بر تخصص در برشته کردن قهوه ، در تولید نوشیدنی های مکمل مانند نوشیدنی های مبتنی بر شیر ، جنسینگ ، چای فوری و برگ های چای سیاه و چای گیاهی نیز تخصص و فعالیت دارد.

.کپسول های تولیدی این شرکت کاملا سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت می باشند. از طریق برند Must Espresso Italiano است که Ultramar Caffé Srl سال ها تجربه ، صنعت و سنت ایتالیایی را در زنده کردن محبوب ترین نوشیدنی جهان به نمایش می گذارد.

.همان طور که می دانید فرهنگ ایتالیایی به شدت با سنت قهوه اسپرسو پیوند خورده است و این پیوندی است که ریشه در تاریخ آنها دارد (در حدود دهه 1500) . هدف مازِت دقیقا ارائه تجربه واقعی اسپرسوی اصیل ایتالیایی به خانه ایتالیایی ها و ارائه این سنت به خارج از کشور می باشد تا هر فردی در هر کجای جهان بتواند از نوشیدن یک اسپرسوی ایتالیایی واقعی لذت ببرد.

.کمپانی قهوه مارک مازِت در راستای حفظ کیفیت محصولات خود از کارشناسان قهوه و رست کنندگان ماهر و با تجربه استفاده می کند و همیشه در حال انجام آزمایش های بسیار برای رسیدن به طعم و ترکیب جدید می باشد که بتوانند حس عالی را به فرد منتقل کند.

 

معتبر ترین فروشنده قهوه در ایران

 

.چیزی که مازِت را خاص کرده استفاده از مواد اولیه با بالاترین کیفیت است که این مورد به کیفیت دانه ها ، تازگی و منشا آنها وابستگی مستقیم دارد. آنها دانه های خود را از بهترین مزارع جهان انتخاب می کنند و با نظارت مستقیم و بسیار دقیق افراد ماهر که دانش و تجربه کافی در مورد انواع دانه ها را دارند و حتی با چشم می توانند دانه و کیفیت آن را تفسیر کرده و تشخیص دهند ، دست چین و به کارخانه ارسال می شود. همین مورد تاثیر بسزایی در بالا بودن کیفیت محصولات Must دارد و تولید صد ها تن قهوه تازه و برشته شده در سال ، خود گواهی محکم بر توانایی و تعهد این شرکت در تولید و همچنین همگام شدن با زمان و بازار بین المللی که دائم در حال تحول است ، می باشد.

.همان طور که قبلا هم اشاره شده شرکت مازِت ایتالیا علاوه بر قهوه در زمینه تولید قهوه های سرد بر پایه قهوه ، نوشیدنی های آماده ترکیبی قهوه با شیر ، چای ، چای گیاهی و همچنین در حیطه تولید دستگاه های قهوه ساز ، اسپرسو ساز ، کاپ و اکسسوری های مرتبط با آنها نیز فعالیت دارد و در تمام این زمینه ها توانسته به خوبی توانایی و کیفیت محصولات خود را نشان دهد.

.در کل قهوه های تولیدی برند مازِت در هر قالبی که باشد دارای بالاترین کیفیت و بهترین ترکیب می باشد که هر فرد قهوه دوست در هر جای جهان را می تواند راضی کند. قهوه های Must به قدری خوش طعم و دلنشین هستند که با نوشیدن اولین فنجان از آنها ، مطمئن باشید از طرفداران آن خواهید شد.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر در ایران و جنوب کشور می باشد که فقط به عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. یکی از قهوه های اصلی که در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد ، قهوه های مازِت می باشد که آنها را به صورت مستقیم وارد و با کمترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان اسپرسوی واقعی ایتالیایی قرار می دهد.

.کافی شاپ سه میم در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده و فقط به ارائه و سرو قهوه های اصل و برند برای مشتریان خود می پردازد و به همین امر نیز در شیراز شهرت پیدا کرده است. کافی شاپ سه میم با محیط دنج و آرام و کلاسیکی که دارد سبب می شود تا شما بتوانید نوشیدنی دلخواه خود را در آرامش و به دور از هیاهوی شهری میل کرده و نهایت لذت را از قهوه دلخواه خود و اوقات خود ببرید.

.همچنین کافی شاپ سه میم دارای یک منوی عالی از صبحانه های ایرانی و خارجی بوده و تمامی آنها را با بهترین و تازه ترین مواد غذایی تهیه نموده و به صورت کاملا گرم و تازه برای مشتریان خود سرو می کند. پیشنهاد می کنیم یک صبح ، خود و دوستانتان را به خوردن یک صبحانه عالی در کافی شاپ سه میم دعوت کرده و اوقات خوشی را با هم سپری کنید.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت یا پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

قهوه های برند مازِت :

دانه قهوه مازِت فوراِور

قهوه مازِت،قهوه مازت،قهوه ماست،قهوه مازوت،Must، Must Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مازت در شیراز،قهوه برند

  • حاوی 40 درصد عربیکا و 60 درصد روبوستا
  • رست مدیوم ، رایحه ای فراگیر و قوی
  • دارای رایحه های میوه ای ، دارچین ، بادام و شکلات
  • اسیدیته متوسط ، آرومای خوب ، بادی زیاد و گیرایی خوب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مازِت گرن عربیکا

قهوه مازِت،قهوه مازت،قهوه ماست،قهوه مازوت،Must، Must Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مازت در شیراز،قهوه برند

  • حاوی دانه های 100 درصد قهوه عربیکا
  • رست مدیوم ، طعم عالی با نت کاکائویی
  • حاوی رایحه های شیرین ، میوه ای و گل های استوایی
  • اسیدیته ملایم ، کافئین مناسب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مازِت کرموسو اورو

قهوه مازِت،قهوه مازت،قهوه ماست،قهوه مازوت،Must، Must Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مازت در شیراز،قهوه برند

  • ترکیب 20 درصد دانه عربیکا و 80 درصد دانه روبوستا
  • رست مدیوم همراه با بافت عالی و خامه ای
  • دارای نت های تند روبوستا که با نت های گرم عربیکا به زیبایی ترکیب شده
  • کافئین بالا ، کرمای مخملی و طلایی رنگ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مازت گرن اسپرسو

قهوه مازِت،قهوه مازت،قهوه ماست،قهوه مازوت،Must، Must Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مازت در شیراز،قهوه برند

  • حاوی دانه های 100 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، غلظت بالا ، گیرایی بالا
  • دارای نت های گرم شکلات تلخ و فندوق که با نت های تند فلفلی و دارچین ترکیب شده
  • یک قهوه خوب با کرمای طلایی و خامه ای
  • بادی بالا و قوی ، کافئین بالا ، اسیدیته متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top