کافه سه میم

خرید قهوه در چهارمحال و بختیاری

خرید قهوه در چهارمحال و بختیاری

قهوه اصل را چطور بشناسیم؟

از کجا قهوه مارک و اصل خریداری کنیم؟

  • خرید قهوه در چهارمحال و بختیاری

خرید قهوه در چهارمحال و بختیاری :

.چهارمحال و بختیاری یکی از استان بزرگ کشور می باشد که در آن طایفه های کُرد و لر در کنار یکدیگر زندگی می کنند. این استان از استان هایی از کشور می باشد که دارای آب و هوای سرد و خشکی است و خاک حاصلخیزی نیز دارد که سبب می شود کشاورزی و دامپروری در این استان از شغل های اصلی افراد این منطقه باشد.

 

فروشگاه قهوه های اصل - سه میم

 

.استان چهارمحال و بختیاری دارای مکان های طبیعی و بکر بسیاری است و به دلیل آب و هوای بسیار خوبی که در طول سال دارد ، به جرات می توان گفت که در تمام ایام سال میزبان افراد بسیاری از داخل و خارج از کشور می باشد که برای استراحت و طبیعت گردی به این استان سفر کرده اند. در کنار این طبیعت زیبا ، مکان های تاریخی و باستانی نیز در شهر های این استان همچون شهرکرد وجود دارد که بسیار دیدنی و باشکوه هستند و مطمئنا از دیدن آنها لذت خواهید برد.

.این استان همچون دیگر استان های کشور عزیزمان دارای غذا ها و نوشیدنی های محلی و مخصوص به استان خود هستند که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را امتحان کنید و از طعم لذیذ آنها بهره مند شوید.

.یکی از نوشیدنی هایی که در چند دهه اخیر در استان چهارمحال و بختیاری بسیار پر مصرف و پرطرفدار شده ، قهوه است که علاوه بر اینکه در مراسم سنتی این استان از قدیم سرو می شده ولی در سال های اخیر مصرف آن بسیار در میان جوانان افزایش پیدا کرده است که دلیل آن هم به خواص اصلی خود قهوه بر می گردد که از آن جمله می توان به کسب انرژی بیشتر و همچنین افزایش میزان متابولیسم در بدن که خود سبب افزایش دمای بدن می شود ، اشاره کرد که این مورد در این استان سرد بسیار حائز اهمیت است.

 

فروشگاه قهوه سه میم

 

.همان طور که می دانید اگر قهوه را به میزان درست در طول روز مصرف کنید و البته از قهوه های اصل استفاده نمائید می توانید فواید بسیار زیادی برای بدن و زندگی شما داشته باشد. در زیر به چند مورد از خواص و فواید قهوه اشاره می کنیم تا شما هم آشناییت بیشتری با این ماده فوق العاده پیدا کنید.

  1. افزایش متابولیسم بدن : قهوه به دلیل کافئین و چند ماده دیگری که درون خود دارد سبب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن می شود که همین مورد به تنهایی در بالا بردن میزان انرژی تان در طول روز بسیار تاثیر گذار است.

  2. کمک به کاهش وزن

  3. افزایش بهره وری مغز و تمرکز

  4. آنتی اکسیدان بسیار قوی

  5. کمک به کاهش حملات قلبی و عروقی

  6. بهبود علائم افسردگی

  7. افزایش میزان انرژی

  8. کمک به کاهش درد های عضلانی بخصوص بعد از ورزش

.این ها فقط چند مورد از خواص قهوه می باشد و همان طور که در بالا هم اشاره کردیم این ها به این شرط می باشد که اولا از قهوه مارک و اورجینال مصرف کنید و دوما در مصرف این نوشیدنی زیاده روی نکنید زیرا به دلیل داشتن کافئین ، سبب بر هم خوردن یکسری تعادل ها در بدن می شود که می تواند مضر هم باشد.

.در مورد مصرف قهوه چیزی که بسیار حائز اهمیت می باشد ، استفاده از قهوه های برند و اصل می باشد که توسط شرکت های رست قهوه تولید می شوند نه توسط افراد عامه و بی تجربه؛ زیرا این قهوه ها به درستی فرآوری نشده اند و می توانند سبب بروز عوارض بسیاری در قلب و کبد و کلیه ها شوند و همین چند مورد اهمیت استفاده از قهوه های اصل را کاملا بر همگان آشکار می کند. برای آنکه بهتر بتوانید قهوه اصل را تشخیص دهید به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله "چطور بفهمیم یک قهوه اصل است" را از سایت سه میم مطالعه کنید که کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

.اگر در محیط زندگی تان دسترسی به فروشگاه قهوه اصل و معتبری ندارید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم بروید. فروشگاه قهوه سه میم از معتبر ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که هم می توانید به صورت حضوری و هم می توانید به صورت اینترنتی ، قهوه دلخواه خود را خریداری نمائید.

.استان چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرکرد که بزرگ ترین شهر این استان می باشد ، به عنوان یکی از استان های کشور می باشد که میزان مصرف و خرید قهوه در آن زیاد می باشد.

از فروشنده های معتبر قهوه در چهارمحال و بختیاری و شهرکرد :

  • فروشگاه قهوه کیان : شهرکرد ، بلوار فارابی

  • قهوه آسمان : چهارمحال و بختیاری ، چالشتر ، شهرکرد

.در هر صورت از هر جایی که می خواهید قهوه تان را خریداری کنید در مورد آن فروشگاه و اینکه کالا های اصل یا فله عرضه می کند حتما تحقیق کنید و مطمئن شوید که قهوه اصل و برند عرضه می کند و به هیچ عنوان به سراغ قهوه های فله و شخصی ساز نروید که برایتان بسیار ضرر ساز و مضرر خواهد بود و اصلا ارزش امتحان کردن را نیز ندارند.

.فروشگاه قهوه سه میم به عرضه مستقیم قهوه های مارک و اصل از معروف ترین و بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهانی می پردازد و تمام قهوه را به صورت پلمپ و پاکت اصل و اورجینال در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که همگی دارای بارکد اصالت کالا از شرکت اصلی می باشند و می توانید به راحتی آن را چک کنید.

 

خرید قهوه در چهار محال و بختیاری

 

.برای خرید از فروشگاه قهوه سه میم کافی است به سایت اینترنتی این فروشگاه مراجعه کرده و هر قهوه ای از هر برندی را که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد را تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید و هر زمان که دوست داشتید از نوشیدن یک فنجان قهوه ناب و اصل لذت ببرید.

.در کنار فروشگاه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو و ارائه به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک از بهترین های جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت بسیاری پیدا کرده است. به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر برندی را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواهش در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم لذت ببرد. همچنین می توانید در کافی شاپ سه میم از صبحانه های ایرانی و خارجی با کیفیت و پرطرفدار سه میم که با تازه ترین مواد غذایی آماده می شود نیز میل کرده و روز خود را با انرژی آغاز کنید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top