کافه سه میم

پرندی (Prendi Coffee)

شرکت قهوه پرندی

Prendi Coffee از ابتدا تا به امروز

معرفی محصولات برند پرندی

  • پرندی (Prendi Coffee)

 پرندی (Prendi Coffee) :

 .شرکت قهوه پرندی یکی از شرکت های تولید قهوه در ایتالیا است که تاکید بسیار زیادی بر روی قهوه خوب و تولید آن دارد؛ برای همین منظور بر روی سه چیز تمرکز کرده است : کیفیت ، طعم و منحصر بفرد بودن که این ها در کنار بسته بندی خوب این برند بسیار خوب و عالی به تکامل رسیده اند.

.شرکت قهوه مارک Prendi ، قهوه های تولیدی خود را در یک کمپانی تولید قهوه مدرن و نوآورانه که در ایتالیا ، مهد قهوه خوب ، تولید می کند. پرندی از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه برای تولید محصولات خود استفاده می کند و در تمام مراحل تولید ، دقت و نظارت بسیار زیادی انجام می دهد ، زیرا بنا به گفته خود آنها برای تولید یک قهوه خوب و با کیفیت ، هر مرحله بسیار خاص و مهم است.

 

بهترین فروشگاه قهوه در شیراز

 

.پرندی همواره در تلاش است تا به بالاترین استاندارد های کیفیت و طعم دست پیدا کند تا بتواند بهترین تجربه قهوه و نوشیدن آن را به هر فردی در هر جایی از جهان هدیه دهد. این شرکت همیشه در تلاش است تا سنت های قهوه خوش طعم را حفظ کرده و در عین حال نوآوری و ترکیب و طعم های جدید را به قهوه خود اضافه کند.

چرا قهوه پرندی ؟

.ساده ترین جواب این است که قهوه های این شرکت خاص و اسپیشیال هستند. قهوه های این شرکت همگی از دانه های قهوه دست چین شده و با کیفیت بالا که در دسته های کوچک و تازه برشته شده می باشند ، تهیه می شوند. استفاده از قهوه تخصصی نه تنها طعم با کیفیت عالی را تضمین می کند بلکه به این معنی است که قهوه مستقیم از تولید کننده می آید.

.کمپانی قهوه برند پرندی در زمینه تولید دانه قهوه ، قهوه گلد (قهوه فوری) ، کپسول قهوه و دستگاه های اسپرسو ساز فعالیت دارد و در این زمینه ها توانسته جایگاه خوبی را برای خود به وجود آورد.

.جرقه شروع فعالیت شرکت پرندی از مکان های تاریخی ایتالیا آغاز شد.

 

قهوه پرندی،پرندی،Prendi coffee، prendi،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک در شیراز،قهوه پرندی در شیراز

 

.Prendi Coffee معتقد است که خوردن یک قهوه خوب باید یک امر طبیعی در زندگی باشد. در هنگام خوردن قهوه های پرندی به صورت کاملا مشهود احساس خواهید کرد که در حال خوردن قهوه در یک کافی شاپ رمانتیک کوچک در یکی از خیابان های پر جنب و جوش در ایتالیا هستید. قهوه های پرندی دارای عطر منحصربفرد خود ، دانه های قهوه عربیکا و روبوستا انتخاب شده با دست و برشته کردن اختصاصی به روش سنتی می باشند که هر عاشق قهوه ای را می تواند راضی و متقاعد سازد.

.در کل قهوه های پرندی از قهوه های خوب و با کیفیت هستند که مطمئنا از نوشیدن آنها لذت خواهید برد. کپسول قهوه پرندی با بیشتر دستگاه ها سازگار بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای محل کار و منزل می باشد. قهوه های این شرکت عموما دارای ترکیباتی هستند که همه پسند بوده و هر عربیکا دوست یا روبوستا دوستی می تواند از نوشیدن آنها لذت ببرد.

 

فروش قهوه های پرندی اصل

 

.در هنگام خرید قهوه های برند Prendi ایتالیا باید دقت زیادی را به خرج دهید زیرا متاسفانه تقلبی و فیک آن وارد بازار شده و به همین خاطر حتما از فروشگاه های قهوه معتبر و شناخته شده برای خرید قهوه های پرندی اقدام کنید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و دارای اعتبار در شیراز و ایران می باشد که دارای یک آرشیو بسیار عالی از قهوه های مارک و خاص و کمیاب از بهترین و مشهور ترین شرکت های قهوه جهان می باشد که این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد و در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.شما عزیزان برای خرید قهوه های پرندی و دیگر قهوه های مارک از هر برند و شرکتی که می خواهید ، کافی است به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و خیلی راحت و فقط با یک کلیک قهوه دلخواه خود را خریداری کرده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.همچنین کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده ، فقط از قهوه های اصل و مارک برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و شما می توانید هر قهوه برندی را که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان هماهنگ تر می باشد ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه خود نهایت لذت را ببرید. کافی شاپ سه میم یک منوی عالی از صبحانه های ایرانی و خارجی نیز دارد که برای درست کردن تمامی آنها از بهترین و تازه ترین مواد غذایی استفاده می کند و به همین خاطر در شیراز نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

.فروشگاه سه میم در جهت اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پلمپ و پاکت آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

محصولات شرکت پرندی :

دانه قهوه پرندی اسپرسو

پرندی،قهوه پرندی،Prendi،Prendi Coffee،Prendi Espresso،قهوه پرندی در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی از 45 درصد دانه عربیکا و 55 درصد دانه روبوستا
  • ترکیبی کلاسیک با رست مدیوم و تلخی و ترشی ملایم
  • کافئین متعادل ، طعم متعادل شده همراه با نت شکلاتی ، آجیلی و کاراملی
  • کرمای خوب و خوش رنگ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه پرندی کلاسیکو

پرندی،قهوه پرندی،Prendi،Prendi Coffee،Prendi Espresso،قهوه پرندی در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

  • حاوی ترکیب 5 درصد دانه عربیکا و 95 درصد دانه روبوستا
  • رست مدیوم ، کافئین بسیار بالا ، تلخی زیاد
  • کرمای غلیظ و خامه ای ، گرید هشت و رست شکلاتی
  • دارای ته مزه و نت چوب سوخته ، ادویه های آفریقایی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top