کافه سه میم

مانوئل (Manuel Caffé)

درباره شرکت قهوه مانوئل

نحوه موفقیت شرکت Manuel Caffe 

محصولات برند مانوئل کافی

  • مانوئل (Manuel Caffé)

مانوئل (Manuel Caffé)

.همه چیز در سال 1975 درConegliano  شهری در منطقه ونتو (Veneto) ایتالیا آغاز شد ، زمانی که جوزپه دی جوستی (Giuseppe De Giusti) کارگاه خود را به یک شرکت تبدیل کرد و آن را مانوئل کافی (Manuel Caffé) نامید. مانوئل کافی تبدیل به یک قهوه موفق در خارج از اروپا شد و هدف آنها این بود که فرهنگ قهوه ایتالیایی را فراتر از مرز های ایتالیا بشناساند و به این ترتیب قطعه ای از "دولچه ویتا" را به جهان هدیه کند و به همین دلیل است که شرکت مانوئل به کیفیت اهمیت بسیار زیادی می دهد.

.شرکت مانوئل یک شرکت کاملا خانوادگی است و تمام افراد خانواده در انجام کار های آن سهیم هستند. این روند کاری سال ها است که ادامه دارد و یک شرکت متعهد ، موفق و ثابت قدم را به وجود آورده است.

 

مانوئل،قهوه مانوئل،قهوه مانویل،قهوه مانول،Manuel Caffe، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.شرکت قهوه برند Manuel همواره از مرغوب ترین دانه های قهوه از بهترین مزارع جهان برای تولید محصولات خود استفاده می کند و آنها را به روش خاص خود ترکیب و برشته کرده و با وسواس بسیاری بسته بندی و سپس به بازار عرضه می کند. امروزه قهوه های مانوئل در سراسر جهان فروخته می شود.

.خانواده دی جوستی همیشه در مورد تجارت خود اینکه صحبت می کنند : "ما همیشه یک تجارت خانوادگی بوده ایم که با اشتیاق ، دقت و عملگرایی کار می کنیم. ناگفته نماند که اینها همگی ملزومات لازم برای تبدیل یک محصول خوب به یک محصول عالی و پر فروش می باشد."

.امروزه مانوئل کافی مترادف با طعم اصیل و واقعی قهوه ایتالیایی در سراسر جهان شناخته می شود. این شرکت در بیش از شصت و پنج کشور جهان دارای شعبه بوده و ارسال مستقیم به آنها انجام می دهد و سپس محصولاتش در سراسر جهان پخش و به فروش می رسد.

.یکی از مسائلی که شرکت قهوه مارک مانوئل کافی بر آن تاکید بسیار دارد استفاده از بهترین دانه های قهوه است. به همین منظور این شرکت یک فرآیند جستجوی مداوم برای پیدا کردن با کیفیت ترین ها را در لیست کاری خود دارد. این کار شرکت مانوئل باعث شده که این شرکت همواره بهترین پشتیبانی در ارائه محصولات خود و همچنین بالا ترین کیفیت در همه زمان ها را داشته باشد و به تمام کشور های جهان ، محصولات با یک کیفیت برابر ارائه دهد. این طرز کار کردن مانوئل کافی کاملا بیانگر این موضوع است که این شرکت انتخاب کرده که در دنیا بهترین باشد و به همین دلیل همواره به دنبال تولید با کیفیت ترین محصولات بوده است.

.مانوئل برای تولید محصولات خود از روش سنتی ایتالیایی استفاده می کند و ترکیبات تولیدی مانوئل هم خود بیان کننده این سنت قدیمی و ایتالیایی است.

.شرکت قهوه Manuel Caffé ایتالیا برای همگام شدن با زمان و گسترش فرهنگ کیفیت ، از فرآیند های تحقیقاتی نوآورانه و به روز استفاده می کند که این امکان را فراهم می کند تا تولید یک ترکیب همیشه عالی و کاملا متناسب ، تضمین شود. همچنین این تحقیقات نوآورانه و علمی سبب می شود که شرکت بتواند از روند های متداول و مرسوم جدا شده و مرز های جدیدی در طعم و ترکیب و مزه قهوه های تولیدی خود به وجود آورد.

.این شرکت علاوه بر تولید قهوه در زمینه های تولید انواع چای ، شکلات ، دمنوش ، شیرینی ها و نوشیدنی های سرد ویژه خود فعالیت دارد.

.یکی دیگر از فعالیت جدید و جالب شرکت مانوئل که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته : "ایجاد مکانی برای زندگی کردن قهوه یا همان Coffee Living" است. منظور از Coffee Living ، مفهوم جدیدی از یک کافی شاپ است که در آن افراد می توانند از تجربه حسی 360 درجه و تاریخچه قهوه لذت ببرند. یک مکان جدید که توسط Manuel Caffé طراحی شده که در آن بازدید کنندگان می توانند تمام محصولات را بچشند و هر یک را که بیشتر دوست داشتند ، خریداری کنند. حتی در این مکان ، فضایی برای Scuola Sapere را در خود جایی داده که به آموزش اختصاصی می پردازد. به جرات می توان گفت که Coffee Living فضایی گرم و دلپذیر در قلب منطقه Conegliano است که در آنجا طعم قهوه و آشنایی با فرهنگ آن ، دست به دست هم می دهند و یک فرآیند و فضای بینظیر و بسیار خاصی را به وجود می آورد که عاشقان واقعی قهوه را به صورت ناخودآگاه به سمت خود می کشد.

.علاوه بر کافی شاپ Scuola Sapere که آموزش هایی را برای مشتریانی که به کافی شاپ می آیند ، ارائه می دهد ، آکادمی قهوه Sapere نیز وجود دارد که به صورت کاملا ویژه و اختصاصی در زمینه آموزش های مختلف در حیطه قهوه فعالیت دارد. آکادمی قهوه Sapere یک برنامه آموزشی و آموزش طعم است که برای اطلاع رسانی و آموزش طراحی شده است. این آکادمی یک دانشگاه واقعی است با درس های تئوری و عملی ، کارگاه های آموزشی مختص علاقه مندان ساده و همچنین باریستا ها و اپراتور هایی که مایلند خدماتی را که به مشتریان خود ارائه می دهند ، کامل کنند. به جرات می توان گفت که مانوئل جایی است که بهترین ها را ارائه می دهد و مشتریان را به بازگشت ترغیب می کند.

.همان طور که در این مقاله اشاره شد ، قهوه های تولید شرکت مانوئل کافی از قهوه های با کیفیت و پر طرفدار در سراسر جهان می باشد و محصولات خود را در ترکیبات مختلف و با درجه رست های متفاوت تولید و به بازار عرضه می کند تا هر فردی بتواند قهوه دلخواه خود را داشته باشد و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.برای خرید هر یک از قهوه های Manuel Caffé و آشنایی بیشتر با ترکیبات آنها می توانید با سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر قهوه ای را که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد ، خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از بهترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که می توانید با اطمینان کامل از آن خرید کرده و مطمئن باشید بعد از اولین خرید ، از مشتریان ثابت این فروشگاه خواهید شد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه سه میم شامل کافی شاپ سه میم نیز می باشد. در کافی شاپ سه میم برای تهیه انواع نوشیدنی ها و برای سرو به مشتریان فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می شود و به همین دلیل هم در شیراز شهرت خاصی پیدا کرده است. به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم لذت ببرید.

معرفی محصولات مانوئل :

دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو

قهوه مانوئل،مانوئل،مانویل،مانول،مانوئل کافی،Manuel Caffé، Manuel ،فروش قهوه مانوئل،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

  • ترکیب 30 درصد قهوه عربیکا و 70 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، طعم قوی و تلخ با نت شکلاتی
  • دارای کرمای عالی و غلیظ ، کافئین بالا
  • یک قهوه تند ، فول بادی و معطر ، اسیدیته کم
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مانوئل آروما پیو

قهوه مانوئل،مانوئل،مانویل،مانول،مانوئل کافی،Manuel Caffé، Manuel ،فروش قهوه مانوئل،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

  • ترکیبی از 40 درصد قهوه عربیکا و 60 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، اسیدیته متوسط ، تلخی متوسط
  • یک قهوه قوی با طعم غنی و کرمای غلیظ و خامه ای
  • شیرینی کم ، نت شکلاتی با رایحه های دلنشین
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مانوئل پورو اینتنسه بلک

قهوه مانوئل،مانوئل،مانویل،مانول،مانوئل کافی،Manuel Caffé، Manuel ،فروش قهوه مانوئل،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

  • ترکیبی از 30 درصد قهوه عربیکا و 70 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، کافئین بالا ، طعم قوی ، کرمای مخملی
  • دارای رایحه قوی کاکائو ، کارامل ، ادویه
  • یک قهوه خامه ای با طعمی تند و نسبتا تلخ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مانوئل آروما بار

قهوه مانوئل،مانوئل،مانویل،مانول،مانوئل کافی،Manuel Caffé، Manuel ،فروش قهوه مانوئل،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

  • ترکیب 80 درصد قهوه عربیکا و 20 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، معطر ، کرمای غلیظ و خامه ای
  • فول بادی ، طعم کامل با نت های فندوق و شکلات
  • تلخی متوسط ، اسیدیته متوسط ، نسبتا شیرین
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مانوئل سولاروما

قهوه مانوئل،مانوئل،مانویل،مانول،مانوئل کافی،Manuel Caffé، Manuel ،فروش قهوه مانوئل،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

  • ترکیب 60 درصد قهوه عربیکا و 40 درصد قهوه روبوستا
  • کرمای غلیظ ، رست مدیوم ، اسیدیته متوسط
  • طعم خامه ای و ماندگار ، عطر قوی ، گیرایی خوب
  • دارای نت کاملا برجسته شکلات و فندوق
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top