کافه سه میم

ریور (Caffé River)

درباره شرکت قهوه ریور

تاریخچه برند Caffe River

دلیل موفقیت ریور در زمان کوتاه

معرفی محصولات ریور

  • ریور (Caffé River)

ریور (Caffé River)

.تاریخچه شرکت کافه ریور در سال 1958 در آرتزو (Arezzo) ایالت توسکانی (Tuscany) ایتالیا آغاز می شود. این شرکت توسط خانواده دالا راجیونه (Dalla Raggione) راه اندازی شد و هم اکنون هم به صورت خانوادگی اداره می شود. از همان ابتدا ، ریور ، قهوه های تولیدی خود را به کافه ها و رستوران های ایتالیایی عرضه می کرد و قهوه های ریور در اکثر آنها سرو می شد و به دلیل کیفیت بالایی که داشتند توانست از همان اول جایگاه خوبی را برای خود به دست بیاورند.

.در طی این سال ها خیلی چیز ها تغییر کرده ولی با این حال اشتیاق افراد خانواده برای تولید قهوه با کیفیت هرگز کاهش پیدا نکرد و در عوض مطابق با سنت ایتالیایی ، سبک کار به طور مداوم تجدید شده و قهوه برشته شده با دقت بسیار زیاد ، تکمیل و به مشتریان عرضه شده است.

خرید قهوه های ریور

 

.شرکت قهوه برند ریور کار خود را از سال 1958 شروع کرد. ریور برای تولید قهوه های خود از مرغوب ترین دانه های قهوه استفاده می کند که آن دانه ها را از مزارعی که با آنها ارتباط و تعامل مستقیم دارد ، تهیه می کند. شرکت ریور سعی کرده که با کشاورزان ارتباط مستقیم برقرار کند و از آنها به صورت کامل حمایت کرده و حتی آموزش های مورد نیاز را نیز به آنها می دهد تا در نهایت یک نتیجه دو طرف برد داشته باشند و هر دو از این تعامل سود ببرند.

.سپس بهترین دانه ها برای برشته شدن به کارخانه ارسال می شود. دانه ها به آرامی و در دسته های کوچک برشته می شوند تا هر دانه بتواند بهترین خود را نمایان کند. بعد از برشته شدن اجازه داده می شوند تا دانه ها توسط هوا کاملا خنک شده و سپس برای بسته بندی ارسال می شوند. در شرکت قهوه مارک River Coffee تمام مراحل تحت نظارت بسیار دقیق استادان و برشته کنندگان ماهر ، با تجربه و با دانش انجام می شود تا در نهایت با کیفیت ترین محصول تولید شده و از کیفیت آن اطمینان خاطر کامل داشته باشند.

.شرکت قهوه River با وجود بیش از شصت سال فعالیت ، اشتیاق خود را به تولید قهوه نه تنها از دست نداده بلکه روز به روز به دنبال بالاتر بردن کیفیت محصولات خود بوده است. این شرکت با حرکت مداوم ولی آهسته و متمرکز توانسته قهوه های خود را روز به روز بهبود بخشیده و آنها را کامل تر کند. این تمرکز بر نوآوری که با آگاهی کامل همراه شده توانسته آنچه را برای بهبود کار ، جامعه و جهان لازم می باشد را انجام دهد و با اطمینان می توان گفت که ریور در این زمینه بسیار خوب و عالی ظاهر شده است.

فروش قهوه های River

 

.شرکت Caffé River از همان ابتدای تاسیس ، چشم اندازی پیشرفته و پر موفق به آینده خود در صنعت قهوه داشته است. این شرکت خود را نه به عنوان یک روستر قهوه ساده بلکه مروج راه حلی منحصربفرد از محصولات و خدمات نوآورانه برای قهوه اسپرسو می داند و در راستای رسیدن به این اهداف تلاش های بسیاری کرده و سعی کرده همواره خود را به روز و در جهت پیشرفت نگه دارد.

.محل اصلی این شرکت در آرتزو ایتالیا است ولی دو شرکت خواهر در کپنهاک دانمارک و کلوژ رومانی دارد که همگی در یک راستا و یک مسیر حرکت می کنند تا در نهایت محصولات با بهترین کیفیت و یکسان به تمام مصرف کنندگان برسد.

 

معتبر ترین و با سابقه ترین فروشگاه قهوه در ایران و شیراز

 

.شرکت ریور امروزه به عنوان یک هلدینگ بزرگ با نام Caffé River S.P.A در صنعت قهوه و چای فعالیت می کند. همچنین در زمینه دانه های قهوه خام و تولید قهوه بدون کافئین نیز فعالیت دارد. از دیگر دستاورد های شرکت ریور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مرکز آموزشی Caffé River ، یک مرکز آموزش قهوه نوآورانه با رویکردی ویژه به آموزش می باشد که تا حدی از پارک های علمی همچون موزه آلمان در مونیخ ، موزه تکنیکی در وین و تجربی در کپنهاگ الهام گرفته است.

- CaffeinAula ، مربوط به همکاری این شرکت با مدارس حرفه ای در مرکز ایتالیا در زمینه آموزش قهوه می باشد ، برای کمک به حرفه ای شدن افراد در زمینه های مختلف قهوه و رست آن.

- ایجاد مزرعه خورشیدی بر روی پشت بام این شرکت در ایتالیا در جهت کاهش شدید اثرات زیست محیطی و کمک به محیط زیست.

- قهوه جامائو (Jamao Coffee) ، پروژه توسعه و همکاری با NGO Ucodep که قهوه جامائو را تولید می کند.

- ریور برازیونی (Riverberazioni) ، کارگاهی با 12 طراح معروف که در زمینه طراحی و تولید لوازم مرتبط با قهوه در طرح ها و سبک های جدید برای شرکت ریور فعالیت دارند.

.همان طور که از این متن کاملا مشخص است ، شرکت ریور از شرکت های مطرح در صنعت قهوه می باشد که توانسته به خوبی خود را در سراسر جهان معرفی کند و محصولات پر فروشی را به بازار ارائه کند.

.برای خرید هر یک از قهوه های ریور می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر قهوه ای را که تمایل داشتید با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در ایران می باشد که به واردات و عرضه قهوه های مارک و اصل از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر برندی را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را با اطمینان خاطر از اصل بودن قهوه خریداری نموده و هر زمان که تمایل داشت از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرد.

.شما قهوه دوستان می توانید قهوه دلخواه خود از هر برند جهانی را در کافی شاپ سه میم سفارش داده و از نوشیدن آن و چشیدن طعم واقعی آن قهوه ها لذت ببرید.

قهوه های برند ریور :

دانه قهوه ریور ان 40

قهوه ریور،ریور کافی،قهوه ریور در شیراز،Caffé River، River Coffee،فروش قهوه ریور در شیراز،فروش قهوه های اصل،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه مارک

  • حاوی ترکیب 10 درصد قهوه عربیکا و 90 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، اسیدیته کم ، تلخی نسبتا زیاد
  • دارای کافئین بالا ، گیرایی زیاد ، طعم و عطر قوی قهوه
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه ریور کا 40

قهوه ریور،ریور کافی،قهوه ریور در شیراز،Caffé River، River Coffee،فروش قهوه ریور در شیراز،فروش قهوه های اصل،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه مارک

  • ترکیبی از 80 درصد قهوه عربیکا و 20 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، اسیدیته متوسط ، تلخی متوسط
  • دارای نت های کاکائو تلخ و میوه های خشک
  • کافئین خوب ، طعم عالی و عطر خوب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه ریور ان 80

قهوه ریور،ریور کافی،قهوه ریور در شیراز،Caffé River، River Coffee،فروش قهوه ریور در شیراز،فروش قهوه های اصل،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه مارک

  • ترکیبی از 34 درصد قهوه عربیکا و 66 درصد قهوه روبوستا
  • اسیدیته کم ، تلخی متوسط ، رست مدیوم
  • کافئین بالا ، طعم قوی ، بادی بالا
  • یک قهوه قوی با طعم دلنشین و نسبتا تند روبوستا
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top