کافه سه میم

دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند (Stumptown Founder’s Blend)

قهوه فاندرز بلند از استامپتاون

ویژگی عطر و طعم قهوه استامپتاون Founder’s Blend

درباره شرکت قهوه استامپتاون آمریکا

از کجا قهوه های استامپتاون اصل و اورجینال آمریکا بخریم؟

  • دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند سه میم

 دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند (Stumptown Founder’s Blend) :

 .دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند از مرغوب ترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا ارگانیگ تولید و به صورت مدیوم رست داده می شود و دارای نت های وانیل و پودر کاکائو می باشد. این قهوه به صورت دانه کامل و در پاکت های کاغذی سوپاپدار و در وزن 340 گرمی عرضه می شود که خوشبختانه این قهوه بسیار خوش طعم و کمیاب در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند دارای کرمای خوب ، طعم و عطر عالی و فول بادی است و یک قهوه ای است که می تواند به راحتی شما را در ابتدای صبح با نشاط و پر انرژی کند. طعم غنی این قهوه می تواند به راحتی هر قهوه خوری را جذب خود کند و مطمئن باشید بعد از نوشیدن اولین فنجان از طرفداران این قهوه خواهید شد.

.این قهوه مارک از شرکت استامپتاون که به نام ترکیب بنیانگذار شهرت دارد دارای کافئین مناسبی بوده و برای استفاده در تمام ساعات روز مناسب می باشد و طعم قهوه بسیار مرغوب از بهترین مزارع آمریکای مرکزی و جنوبی را در قالب یک فنجان به شما می دهد.

.قهوه برند استامپتاون فاندرز بِلند سه میم برای تهیه انواع قهوه ها هم قهوه های سیاه همچون اسپرسو و آمریکانو و همچنین برای نوشیدنی های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو ، لاته عالی و ایده آل است.

.قهوه Stumptown Founder’s Blend همچون دیگر قهوه های این برند دارای گواهینامه ارگانیک بوده و دانه های آن بدون استفاده از هیچ گونه کود یا آفت کشی کشت و پرورش داده می شود. دانه های درون این قهوه عموما از گواتمالا ، نیکاراگوئه ، کلمبیا ، پرو و مکزیک می باشند. طعم این قهوه یادآور شکلات تلخ و شیرین و میخک است.

.برای خرید دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند در شیراز یا هر شهرستانی که هستید کافی است به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه را به صورت پلمپ اورجینال شرکت آمریکایی و به صورت مستقیم خریداری نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد و تمامی این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اصل شرکت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا هر فرد قهوه دوستی بتواند در هر زمان از طعم واقعی قهوه دلخواه خود لذت ببرد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. در کافی شاپ سه میم برای سرو به مشتریان و برای تهیه تمامی نوشیدنی ها فقط از قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های جهانی استفاده می شود. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند در منوی کافی شاپ سه میم ، قهوه دلخواه خود از هر شرکتی را یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم و به همراه کیک های سه میم نهایت لذت را ببرد.

درباره شرکت قهوه استامپتاون :

.شرکت قهوه روستر Stumptown (استامپتاون یا استامپ تاون) در سال 1999 در شهر پورتلند از اورگان تاسیس شد و شروع به برشته کردن دانه های قهوه نمود. این شرکت با وجودی که نوپا و تازه تاسیس می باشد از همان ابتدای فعالیتش خود را متعهد به تهیه ، برشته کردن و سرو بهترین دانه های قهوه جهان کرده است.

.تمام مراحل تولید قهوه از کاشت تا دم کردن قهوه در این شرکت با حساسیت بالایی دنبال می شود و همین حساسیت ها باعث شده که استامپتاون به عنوان یکی از بهترین برند های سال 2022 معرفی شود.

.شرکت استامپتاون به یک شرکت پیشرو در زمینه تولید قهوه های ارکانیگ و کمک به محیط زیست و کشاورزان و جامعه می باشند و تا به امروز نیز به صورت کامل و پیوسته در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده است. به عنوان مثال یکی از فعالیت های استامپتاون در زمینه کمک به محیط زیست ، استفاده از بسته بندی هایی از جنس کاغذ و قابل بازیافت می باشد. 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top