کافه سه میم

دانه قهوه سالوادور سوپر بار (S.Salvador Miscela Di Caffe Super Bar)

ویژگی های قهوه سالوادور سوپر بار

طعم و آرومای دانه قهوه سالوادور سوپر بار

تاریخچه برند سالوادور

خرید قهوه سالوادور سوپر بار اصل

 

  • دانه قهوه سالوادور سوپر بار سه میم

 دانه قهوه سالوادور سوپر بار (S.Salvador Miscela Di Caffe Super Bar) :

 .دانه قهوه سالوادور سوپر بار یکی از بینظیر ترین محصولات برند سالوادور ایتالیا می باشد که از ترکیب 85 درصد دانه قهوه عربیکا و 15 درصد دانه قهوه روبوستا تشکیل شده که ترکیب کلاسیک فوق العاده ای را به وجود آورده است که هرگز از مد نخواهد افتاد.

.این قهوه از نظر ترکیب و میکس دانه های قهوه توانسته چندین بار گواهینامه INEI ایتالیا در زمینه بهترین بودن برای اسپرسوی ایتالیایی را دریافت کند؛ داشتن این گواهینامه به معنی آن است که طعم و عطر قهوه با مشخصات حسی اسپرسوی اصیل و عالی مطابقت داشته و مورد پسند و تایید مصرف کنندگان و متخصصین این صنعت قرار گرفته است.

.قهوه سالوادور Miscela Super Bar دارای درجه رست مدیوم بوده و میزان کافئین در این قهوه پائین می باشد. این قهوه دارای قدرت نسبتا بالا ، آروما و بدنه بسیار قوی و بالایی است که می تواند فردی را که به دنبال طعم قوی قهوه می باشد به راحتی مجذوب خود کند.

.دانه های قهوه سالوادور سوپر بار سه میم ترکیبی منحصر به فرد از هفت نوع دانه عربیکا از بهترین مزارع آمریکای جنوبی و مرکزی است که میزان کمی دانه روبوستای آسیایی و آفریقایی به آن اضافه شده است و به روش کاملا سنتی ایتالیایی بو داده شده اند.

.دانه قهوه مارک سالوادور سوپر بار ، دنیایی از عطر های مختلف را با خود دارد از شکلات گرفته تا مرکبات ، پسته و کارامل که وجود این عطر ها باعث خاص شدن این قهوه شده است. بنا به گفته خود شرکت سالوادور قهوه سوپر بار به دلیل داشتن این ترکیب و این پیچیدگی در عطر اگر توسط یک باریستا با تجربه تهیه شود می تواند این قهوه را به بهترین حالت ها و مزه های دلخواه برای مشتری تبدیل کند.

.قهوه سالوادور سوپر بار سه میم یکی از بهترین نوع قهوه ها برای تهیه نوشیدنی های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو ، کافه لاته و ... می باشد و می توانید به راحتی آن را متناسب با دستگاه قهوه ساز خود همچون فرنچ پرس ، موکاپات ، اسپرسو ساز آسیاب کرده و استفاده نمائید.

.این قهوه Salvador دارای طعمی غنی و پر از پیچیدگی است؛ طعمی که حاوی شیرینی و اسید میوه ای بوده و با نت معطر گل متمایز می شود و در پایان به آرامی به نت های ادویه ای تبدیل می شود.

.قهوه برند سالوادور سوپر بار اورجینال در پاکت های وکیوم چند لایه ای و به صورت دانه کامل در وزن یک کیلوگرمی عرضه می شود که به دلیل بسته بندی با کیفیتی که دارد نگهداری از آن بسیار راحت بوده و برای مدت زمان طولانی تری عطر و طعم خود را حفظ می کند.

.این قهوه بینظیر را می توانید در کافی شاپ سه میم میل کنید و مطمئن باشید با یکبار نوشیدن از طرفداران آن خواهید شد. یکی از مزایای قهوه سالوادور سوپر بار در آن است که به دلیل کافئین پائینی که دارد برای هر ساعت از شبانه روز قابل استفاده می باشد.

.کافی شاپ سه میم علاوه بر فضای دنج و آرام و خانوادگی که دارد ، دارای آرشیوی بینظیر از بهترین قهوه های برند و مارک جهان می باشد که می توانید با مشورت سه میم بهترین قهوه متناسب با ذائقه خود را انتخاب و میل نمائید.

.همچنین برای خرید دانه قهوه سالوادور سوپر بار در شیراز و نیز برای خرید دانه قهوه برند سالوادور سوپر بار از سراسر کشور به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بینظیر و همچنین دیگر قهوه های برند و اصل را به صورت مستقیم و با کمترین قیمت خریداری نمائید.

تاریخچه شرکت سان سالوادور (S.Salvador) :

.شرکت قهوه سالوادور در 1966 توسط خانواده بیانچوتی در شمال ایتالیا تاسیس شد و در ابتدا بیشتر به عنوان وارد کننده و پخش کننده دانه قهوه سبز فعالیت داشت و بعد از چند سال به صنعت رست قهوه وارد شد و با تمرکز بالا و تلاش بسیار توانست به سرعت پیشرفت کرده و خود را در میان برند های مطرح قهوه در ایتالیا قرار دهد.

.شرکت قهوه برند Salvador از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه برای تولید محصولات خود استفاده می کند تا بتواند بهترین کیفیت را تولید کند. سالوادور قهوه های روبوستا و عربیکا ی خود را به صورت خام از کشور هایی همچون کاستاریکا ، برزیل ، السالوادور ، کاستاریکا و دیگر کشور های آمریکای مرکزی و همچنین از هند و آفریقا تحت نظارت کارشناسان با تجربه خریداری می کند. سپس دانه های قهوه خام با درصد های مختلف با هم ترکیب شده و به آرامی برشته می شوند تا بتوانند به قهوه مدنظر دست پیدا کنند.

.قهوه های سالوادور به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه و کپسول قهوه تولید و عرضه می شوند که تمام این محصولات با بهترین دانه ها و با بالاترین کیفیت تولید می شوند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top