کافه سه میم

دانه قهوه بونومی سنتناریو (Bonomi Centenario)

معرفی دانه قهوه بونومی سنتناریو

ویژگی طعم و عطر قهوه Bonomi Centenario

خرید قهوه های بونومی در شیراز

درباره برند بونومی

  • دانه قهوه بونومی سنتناریو سه میم

 دانه قهوه بونومی سنتناریو (Bonomi Centenario):

 .دانه قهوه بونومی سنتناریو حاوی 70 درصد دانه قهوه عربیکا و 30 درصد دانه قهوه روبوستا است و به صورت مدیوم (متوسط) رست داده شده است. این قهوه از برند بونومی ایتالیا دارای بادی نسبتا بالا ، شدت و گیرایی خوب و اسیدیته متوسطی است. دانه های قهوه درون قهوه برند Bonomi Centenario از آمریکای مرکزی و هند دست چین و خریداری می شوند.

.این قهوه در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود که خوشبختانه می توانید آن را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم خریداری نمائید.

.دانه قهوه بونومی سنتناریو سه میم دارای ترکیبی متعادل و بالانس می باشد که عمدتا به دلیل وجود انواع قهوه عربیکا درون آن است که توسط ترکیب با درصد کمی از بهترین دانه های قهوه روبوستا به تعادل رسیده است. این قهوه دارای شیرینی متوسط و نت های شکلات تلخ و فندوق است و در کل یک طعم خاص و منحصربفردی دارد. این ترکیب بونومی برای جشن صدمین سالگرد شرکت Bonomi تولید و عرضه شد.

.این قهوه مارک از شرکت بونومی ایتالیا در هنگام دم آوری یک کرمای خوب و خوش طعمی را بر روی قهوه تان ایجاد می کند و دارای عطر بسیار خوب و جذب کننده ای است که سبب می شود در هنگام نوشیدن علاوه بر حس بویایی ، دیگر حواستان نیز درگیر شده و نهایت لذت را از خوردن قهوه تان داشته باشید.

.دانه قهوه Bonomi Centenario به دلیل داشتن ترکیب متعادل می تواند به راحتی هر ذائقه و سلیقه ای را راضی کند. این قهوه برای تهیه انواع نوشیدنی ها همچون اسپرسو ، کاپوچینو ، کافه لاته مناسب بوده و کرمای خوبی به قهوه شما می دهد. همچنین از دانه های این قهوه در هر مدل دستگاه قهوه ساز و اسپرسو سازی که دارید می توانید استفاده کرده و فقط کافی است که دانه های متناسب با دستگاه خود آسیاب نمائید.

.شما قهوه دوستان می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم برای خرید دانه قهوه بونومی سنتناریو در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، اقدام کرده و این قهوه بینظیر و خوش طعم را تنها با یک کلیک و با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه در ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های برند و اصل و کمیاب از برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. در کافی شاپ سه میم که یکی از بهترین و خاص ترین کافی شاپ های شیراز می باشد فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند ها و شرکت های جهان برای سرو به مشتریان استفاده می شود و همین موضوع هم باعث شهرت این کافی شاپ در شیراز شده است.

.شما قهوه دوستان می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه از هر شرکتی را که دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه خود در کنار صبحانه های ویژه سه میم و در محیطی دنج و کلاسیک و خانوادگی نهایت لذت را ببرید.

درباره شرکت قهوه بونومی :

.فدریکو بونومی مالک یک فروشگاه مواد غذایی میلانی بود که شرکت رست قهوه بونومی را در سال 1886 در Conca del Naviglio ، میلان افتتاح کرد. در همین جا بود که او ترکیبات قهوه و سبک خاص بو دادن خود را توسعه داد و پایه و اساس فلسفه فعلی شرکت را بنا نهاد. در Bonomi ارزش های کیفیت ، پاریداری و همکاری در سطح چشم ، هر روز به معنای واقعی زندگی می شود.

.این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های رست قهوه در ایتالیا می باشد که از مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا برای تهیه محصولات خود استفاده می کند و در کنار کیفیت سعی کرده که محصولاتی را تولید کند که مقرون به صرفه بوده و برای همه قابل خریداری باشد و همین امر برای مشتریان این برند بسیار مهم و قابل توجه بوده است به صورتی که بسیاری از آنها به مشتریان وفادار قهوه های بونومی تبدیل شده اند.

.امروزه شرکت قهوه برند بونومی همچنان به سمت آینده و پیشرفت بیشتر حرکت می کند و همیشه توجه خاصی به تازگی محصولات خود داشته و دارد که ناشی از اشتیاق تاریخی آنها به قهوه می باشد. این شرکت در تمام این سال ها که به بیش از یک قرن می رسد سعی کرده است که کیفیت قهوه های خود را حفظ کرده و هر روز در جهت بهتر شدن و برتر شدن محصولات خود گام بردارد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top