کافه سه میم

دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو (Manuel Caffé Aroma Classico)

طعم و عطر قهوه مانوئل آروما کلاسیکو چگونه است؟

از کجا دانه قهوه مانوئل Manuel Caffé Aroma Classico اصل بخریم؟

درباره شرکت قهوه مانوئل

  • دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو سه میم

 دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو (Manuel Caffé Aroma Classico) :

 .دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو حاوی ترکیب 30 درصد دانه عربیکا و 70 درصد دانه روبوستا است. این قهوه دارای رست مدیوم ، طعم کامل ، قوی و تلخی است و در عین حال بسیار دلپذیر و خوش طعم می باشد.

.قهوه برند Manuel Caffé Aroma Classico سه میم ، یک تعادل بسیار خوبی هم دارد که کام را راضی می کند و همچنین طعم تلخ آن با نت شکلاتی ترکیب شده که آن را بسیار خوش طعم و دلنشین کرده است. این قهوه دارای کرمای بسیار خوب و غلیظ و خامه ای است و ماندگاری طعم بالایی در دهان دارد یعنی دقیقا همان چیزی که روبوستا دوستان به دنبال آن هستند.

.قهوه مانوئل آروما کلاسیکو یک ترکیب سنتی ایتالیایی است و بنا ترکیبی که دارد یک قهوه بسیار تند ، فول بادی و معطر را به شما می دهد که منجر به تلخی بسیار خوبی در پایان طعم می شود. قهوه مانوئل Aroma Classico یک قهوه ایده آل برای تهیه اسپرسو ایتالیایی و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر مانند کاپوچینو و لاته و لاته ماکیاتو است.

.دانه قهوه مارک مانوئل آروما کلاسیکو اصل دارای اسیدیته کم و طعم قوی است و کافئین بالایی دارد که می توانید به راحتی آن را به عنوان قهوه صبحانه سرو کنید. همچنین از این قهوه در هر ساعتی از روز که می خواهید انرژی تان را مجدد افزایش دهید یک قهوه بسیار خوب و عالی است.

.قهوه Manuel Caffé Aroma Classico در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود. از دانه های قهوه مانوئل آروما کلاسیکو می توانید در هر مدل دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و همچنین قهوه ساز های خانگی همچون موکاپات و فرنچ پرس استفاده نمائید و فقط باید دانه های آن را متناسب با دستگاهی خود ، آسیاب کرده و سپس از آن استفاده کنید.

.برای خرید دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو در شیراز و همچنین برای خرید دانه قهوه مانوئل آروما کلاسیکو از هر شهری در ایران که هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه خوش طعم و خوش ترکیب را تنها با یک کلیک و خیلی راحت خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از فروشگاه های معتبر و با سابقه در زمینه واردات و عرضه قهوه های اورجینال و مارک از برترین و معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می باشد. فروشگاه سه میم تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی و هر فردی که به دنبال طعم واقعی قهوه های ناب و اصل می باشد می تواند قهوه دلخواه خود از هر برند و شرکتی را در میان قهوه های سه میم یافته و خریداری نمائید و در هر زمان که تمایل داشت از نوشیدن قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که در آنجا می توانید هر قهوه برند و اورجینال از هر شرکتی را که دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در یک محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، نهایت لذت را ببرید.

درباره شرکت قهوه مانوئل :

.همه چیز در سال 1975 درConegliano  شهری در منطقه ونتو ایتالیا آغاز شد ، زمانی که جوزپه دی جوستی کارگاه خود را به یک شرکت تبدیل کرد و آن را مانوئل کافی (Manuel Caffé) نامید.

.شرکت مانوئل یک شرکت کاملا خانوادگی است و تمام افراد خانواده در انجام کار های آن سهیم هستند. این روند کاری سال ها است که ادامه دارد و یک شرکت متعهد ، موفق و ثابت قدم را به وجود آورده است.

.امروزه مانوئل کافی مترادف با طعم اصیل و واقعی قهوه ایتالیایی در سراسر جهان شناخته می شود. این شرکت در بیش از شصت و پنج کشور جهان دارای شعبه بوده و ارسال مستقیم به آنها انجام می دهد و سپس محصولاتش در سراسر جهان پخش و به فروش می رسد.

.این شرکت علاوه بر تولید قهوه در زمینه های تولید انواع چای ، شکلات ، دمنوش ، شیرینی ها و نوشیدنی های سرد ویژه خود فعالیت دارد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top