کافه سه میم

دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو (Gimoka Aroma Classico)

دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو

قهوه کلاسیکو از مارک جیموکا را از کجا بخریم؟

تاریخچه شرکت جیموکا

  • دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو سه میم

 دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو (Gimoka Aroma Classico) :

 .دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو از 40 درصد دانه قهوه عربیکا و 60 درصد دانه قهوه روبوستا تشکیل شده است و یکی از خوش طعم ترین و خوش ترکیب ترین قهوه های تولیدی شرکت Gimoka ایتالیا می باشد که خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.دانه قهوه مارک جیموکا آروما کلاسیکو اورجینال ایتالیا دارای رست دارک و شدت و گیرایی بالایی (10 از 10) می باشد. این قهوه دارای یک آروما قوی همراه با طعمی متعادل و کرمای لطیفی است که ته مزه شکلاتی بسیار خوش طعمی دارد که مطمئنا هر فرد قهوه دوستی از آن لذت خواهد برد.

.قهوه Gimoka Aroma Classico اصل برای درست کردن یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی ، قهوه های دمی و قهوه های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو ، لاته ، لاته ماکیاتو و ... یک قهوه ایده آل و مناسبی است و به دلیل ترکیبی که دارد در هر حالتی یک نوشیدنی بینظیر و خوش طعمی را به شما می دهد.

.دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو سه میم دارای کافئین مناسب ، تلخی و ترشی متوسطی است و به طور کلی برای استفاده روزانه یک قهوه فوق العاده محسوب می شود. این قهوه قادر است به راحتی تمامی قهوه دوستان را راضی کرده که از آن لذت خواهند برد.

.مزیت قهوه برند جیموکا آروما کلاسیکو در این است که به صورت دانه بوده و می توانید آن را متناسب با دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی یا صنعتی که دارید ، آسیاب کرده و سپس نوشیدنی دلخواه خود را با آن آماده کنید .همچنین به دلیل آنکه این قهوه به صورت دانه می باشد برای مدت طولانی تری طعم و عطر خود را حفظ می کند و به همین دلیل برای مصارف خانگی و کافی شاپی بسیار مناسب است.

.این قهوه به صورت دانه کامل و در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه و تولید می شود که در فروشگاه قهوه سه میم نیز موجود و قابل خریداری است.

.اگر از علاقه مندان قهوه های روبوستا هستید ، قهوه جیموکا آروما کلاسیکو یکی از انتخاب های عالی است که می توانید داشته باشید.

.اگر به دنبال خرید دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو اصل هستید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سه میم می توانید این قهوه بینظیر و خوش طعم را در شیراز یا هر یک از شهرهای کشور که هستید ، خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

درباره شرکت جیموکا (Gimoka) :

.شرکت جیموکا از شرکت های بزرگ ایتالیایی است که در زمینه واردات و فرآوری قهوه های مختلف فعالیت دارد توسط ایوان پادلی در سال 1982 تاسیس شد.

.کارخانه قهوه Gimoka در کنار سواحل دریاچه موکو در شمال ایتالیا قرار دارد که طیف وسیعی از محصولات همچون دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول های قهوه و نسپرسو و ... را تولید می کند.

.شرکت جیموکا کنترل بسیار دقیقی بر روی محصولات خود از ابتدای کار که تهیه دانه های قهوه خام می باشد تا مرحله رست و بسته بندی دارد. این شرکت ایتالیایی تاکید بسیار زیادی بر روی کیفیت قهوه های تولیدی خود دارد و همیشه به دنبال آن بوده است که بهترین قهوه ایتالیایی را به دنیا عرضه کند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top