کافه سه میم

دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند (Starbucks Christmas Blend)

ویژگی طعم و آرومای قهوه کریسمس از برند استارباکس

دلیل پر طرفدار بودن دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند

از کجا قهوه Starbucks Christmas اورجینال آمریکا بخریم؟

درباره برند استارباکس

  • دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند سه میم

 دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند (Starbucks Christmas Blend) :

 .دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند به مناسبت کریسمس ، هر ساله با بسته بندی جدید و برای مدت کوتاهی تولید و روانه بازار می شود. این قهوه در پاکت های وکیومی سوپاپدار 250 گرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود.

.دانه قهوه برند استارباکس کریسمس بلند سه میم از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می و تا درجه تیره یا دارک رست داده می شود. این قهوه با وجودی که از دانه های عربیکا تولید می شود ولی اسیدیته و ترشی متوسط و مناسبی دارد.

.این قهوه دارای طعم های مختلف ، تند ، ادویه دار و شیرینی است و ماندگاری بالایی در دهان دارد. طعم و نت های درون این قهوه به طعم های نان زنجبیلی ، کاستارد و تارت میوه ایی شباهت زیادی دارد.

.قهوه مارک Starbucks Christmas Blend یک پیشنهاد عالی برای دوستداران قهوه اسپرسو است. این قهوه حاوی ترکیبی از دانه های عربیکای آمریکای لاتین و اندونزی به همراه قهوه سوماترا می باشد که ترکیبی خاص و متفاوت را به وجود آورده است و به جرات می توان گفت یک قهوه عالی و خاص برای روز های کریسمس و آغاز سال می باشد.

.از دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه از جمله اسپرسو ، قهوه فرانسه ، لاته و ... می توان استفاده کرد و همچنین این قهوه در انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز قابل استفاده می باشد.

.برای خرید دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه منحصربفرد و خاص را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین در کافی شاپ سه میم انواع قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهان همانند دالمایر ، گوپیون ، لاوازا ، دور کونتی و آمیکو برای مشتریان سرو می شود و شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه از هر شرکتی را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را سفارش داده و در محیط آرام و خانوادگی کافی شاپ سه میم و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، میل کرده و لذت ببرید.

.فروشگاه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

تاریخچه برند استارباکس (Starbucks) :

.استارباکس نام شرکت آمریکایی است که بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای در سراسر دنیا محسوب می شود. این شرکت علاوه بر یک برند و قهوه فروشی ، به عنوان یک سبک در نوشیدن قهوه هم معروف می باشد.

.شرکت قهوه برند Starbucks در سال 1971 توسط جری بالدوین ، زو سیگل و گوردون بوکر در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد. آنها کار خود را با بو دادن و رست دادن دانه قهوه سبز شروع کردند و هنوز هم به فروش دانه قهوه ادامه می دهند و محصولات خود را بسیار متنوع کرده اند.

.امروزه استارباکس (Starbucks Coffee) در تمامی جهان شناخته شده است و به عنوان یکی از بزرگ ترین برند های دنیا در زمینه عرضه قهوه های بسته بندی شده می باشد.

.در سال 1982 با اضافه شدن هاوارد شولتز به شرکت قهوه مارک استارباکس به عنوان شریک جدید و ارائه دادن پیشنهاد فروش و سرو قهوه در مکان هایی همانند کافی شاپ های ایتالیایی ، کافی شاپ های استارباکس متولد شدند. سرانجام در سال 1987 نخستین کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس در شهر های شیکاگو در آمریکا و ونکوور در کانادا راه اندازی شد.

.امروزه بیش از سی هزار شعبه از استارباکس در سراسر جهان وجود دارد و به عنوان بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ایی جهان شناخته می شود.

.البته امروزه علاوه بر سرو انواع قهوه ، نوشیدنی های دیگری که مشتقات قهوه هستند همچون کاپوچینو ، لاته ، موکا و ... و همچنین نوشیدنی هایی همچون انواع چای ، اسموتی ، شیک و شیرینی ها و نیز دونات ( که یک شیرینی و دسر بسیار پر طرفدار بخصوص در آمریکا می باشد) نیز سرو می شود.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top