کافه سه میم

دانه قهوه کالامازو گردو افرا (Kalamazoo coffee Moonlight Maple Walnut)

معرفی یکی از بهترین قهوه های طعم دار جهان

ویژگی طعم و عطری قهوه کالامازو گردو افرا

درباره شرکت قهوه کالامازو

از کجا قهوه کالامازو گردو افرا اصل بخریم؟

 

  • دانه قهوه کالامازو گردو افرا سه میم

 دانه قهوه کالامازو گردو افرا (Kalamazoo coffee Moonlight Maple Walnut) :

 .دانه قهوه کالامازو گردو افرا دارای رست مدیوم همراه با طعم های افرا ، هیکوری و گردو می باشد  که به طرز شگفت انگیزی با هم ترکیب شده اند و یک قهوه فوق العاده را به وجود آورده اند.

.قهوه مارک کالامازو گردو افرا اورجینال حاوی دانه های 100 درصد عربیکا بوده و کافئین مناسبی دارد که در بسته های پاکتی سوپاپدار 342 گرمی به صورت دانه کامل عرضه می شود. یکی از خلاقیت های شرکت کالامازو استفاده از طرح های سرگرم کننده و زیبا بر روی بسته های خود می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

.دانه قهوه کالامازو گردو افرا سه میم جز لاین قهوه های طعم دار کالامازو می باشد که بسیار هم مورد پسند قهوه دوستان قرار گرفته است. این قهوه به راحتی می تواند افرادی را که از طرفداران قهوه های طعم دار هستند را جذب خود کند و یکی از قهوه های خاص در سراسر جهان به شمار می آید.

.قهوه برند Kalamazoo coffee Maple Walnut را می توانید برای تهیه انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو و آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر مانند کاپوچینو ، کافه لاته و لاته ماکیاتو مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی که این قهوه به صورت دانه می باشد در انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز اتوماتیک و خانگی قابل استفاده بوده و تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که دانه ها را متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و سپس از آن برای درست کردن نوشیدنی دلخواه خود استفاده نمائید.

.برای خرید دانه قهوه کالامازو گردو افرا در شیراز و همچنین خرید دانه قهوه کالامازو گردو افرا از سراسر کشور می توانید به فروشگاه اینترنتی سه میم مراجعه کرده و این قهوه را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از معتبر ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به واردات و عرضه مستقیم قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال در اختیار قهوه دوستان و عاشقان واقعی قهوه های اصل و ناب قرار می دهد.

.در مجموعه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت خاصی پیدا کرده است. شما عزیزان می توانید در محیط دنج و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم ، هر قهوه از هر برند و شرکتی را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد ، سفارش داده و به همراه صبحانه های ویژه و پرطرفدار سه میم میل کرده و روز خود را با انرژی و نشاط مضاعف آغاز کنید.

شرکت قهوه کالامازو (Kalamazzo) :

.شرکت قهوه کالامازو از شرکت های تولید کننده قهوه های خاص در آمریکا می باشد که برای این منظور از بهترین قهوه ها و بهترین متخصصان قهوه استفاده می کند تا بتواند قهوه های متفاوت و خاصی را تولید کند.

.شرکت قهوه برند Kalamazoo Coffee عموما از قهوه 100 درصد عربیکا برای تولید محصولات خود استفاده می کند. قهوه های این شرکت عموما طعم دار بوده و از بهترین و پر طرفدار ترین قهوه های طعم دار جهان به شمار می آیند.

.مورد دیگری که در مورد قهوه های کالامازو بسیار جلب توجه می کند استفاده از پاکت های با طرح های سرگرم کننده و خلاقانه برای بسته بندی می باشد که آنها را بسیار جذاب کرده است. هر طرح به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر داشتن جذابیت بتواند از طریق داستان مربوط به طرح به خوبی طعم قهوه درون خود را نیز معرفی کند.

.کمپانی قهوه kalamazzo Coffee به دنبال آن است که هر فردی بدون توجه به مکانی که هست بتواند به واسطه قهوه های مارک کالامازو روز خود را خاص و پر انرژی شروع کند. در کل قهوه های کالامازو به دلیل کیفیت و طعم عالی و بینظیری که دارند ، ارزش یکبار امتحان کردن را دارند و مطمئن باشید از آن لذت خواهید برد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top