کافه سه میم

قیمت انواع فرنچ پرس

فرنچ پرس

ویژگی یک فرنچ پرس خوب

طرز درست قهوه با French press

  • فرنچ پرس

فرنچ پرس

.فرنج پرس که با نام های Cafetie’re ، Cafetie’re a’ piston ، Caffettiera a stantuffo ، Press pot (دیگ پرس) ، Coffee press (پرس قهوه) و Coffee plunger (پیستون قهوه) نیز شناخته می شود ، یک وسیله دم کردن قهوه است که قهوه را با روند آهسته و تحت فشار دسته پیستون مانندی که دارد قهوه را با حرارت آب داغی که به آن اضافه شده ، دم می آورد و قهوه محبوب فرانسوی ها می باشد.

.انواع فرنچ پرس های اصل و با کیفیت در سایت فروشگاه قهوه سه میم موجود بوده و می توانید خیلی راحت و آسان و تنها با یک کلیک هر کدام را که تمایل داشته باشید ، خریداری نموده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

.اولین دستگاه فرنچ پرس شناخته شده در سال 1852 توسط ژاک ویکتور دلفورژ و هانری اتو مایر در فرانسه ثبت شده است. این دستگاه در زبان انگلیسی و آمریکایی بیشتر با نام های French press یا Coffee press شناخته می شود و در کشور ما نیز آن را با همان نام فرنچ پرس می شناسند.

 

فرنچ پرس،French press ،قهوه فرانسه،خرید فرنچ پرس،فروشگاه قهوه سه میم،فروش فرنچ پرس،قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند

طرح اولیه ارائه شده توسط ژاک و هانری

 

.در طول سال ها ، طرح French press دستخوش تغییرات بسیاری شده که علاوه بر راحتی استفاده از آن ، بتواند موقع دم کردن ، قهوه بهتر و خوش طعم تری را هم به وجود آورد. فرنچ پرس مدرن شامل یک بِشر (لیوان) استوانه ای باریک می باشد که معمولا از شیشه یا پلاستیک شفاف ساخته می شود و مجهز به درب و پیستون فلزی یا پلاستیکی است که محکم بر روی بشر استوانه ای قرار می گیرد که دارای یک سیم فولادی ضد رنگ یا فیلتر مشبک نایلونی است که به خوبی باعث دم آمدن قهوه می شود.

 

فرنچ پرس،French press ،قهوه فرانسه،خرید فرنچ پرس،فروشگاه قهوه سه میم،فروش فرنچ پرس،قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند

خرید انواع فرنچ پرس های دستی

 

.امروزه فرنچ پرس ها با جنس ها و طرح های مختلف تولید می شود مثل فرنچ پرس شیشه ای و فرنچ پرس استیل و همچنین این وسیله در اندازه های مختلف یک نفره و بزرگ تر تولید می شود و از آن علاوه بر دم کردن قهوه می توان برای دم کردن چای ، دمنوش و حتی درست کردن فوم شیر در منزل نیز استفاده کرد.

طرز استفاده از فرنچ پرس :

.در فرنچ پرس می توان از هر قهوه مارک و قهوه برندی که تمایل دارید ، استفاده کنید و فقط باید توجه داشته باشید که دانه های آن باید به صورت درشت آسیاب شده باشد تا از فیلتر مشبکی آن عبور نکند. باید حدود 30 گرم پودر قهوه را درون لیوان فرنچ پرس ریخته و حدود 200 میل آب گرم با دمای حدود 95 درجه را به آرامی به آن اضافه کنید و سپس فیلتر مشبکی را محکم بر روی لیوان قرار داده و آهسته دسته آن را به سمت پائین فشار دهید؛ بعد از 3 تا 4 دقیقه دم کشیدن ، قهوه شما آماده برای خوردن می شود.

 

فرنچ پرس،French press ،قهوه فرانسه،خرید فرنچ پرس،فروشگاه قهوه سه میم،فروش فرنچ پرس،قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند

 

.از آنجایی که این وسیله توسط فرانسوی ها به ثبت رسیده و با نام فرنچ پرس نیز در کل دنیا شناخته می شود ، قهوه ای را که با آن درست می کنند را نیز به نام قهوه فرانسه نام می ببرند. پس اگر در مکانی نام قهوه فرانسه را شنید منظور آن است که آن قهوه را به کمک فرنچ پرس دم کرده اند.

.برای اطلاع از قیمت خرید انواع فرنچ پرس و جنس های موجود آن کافی است به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و با بررسی هر یک از مدل های آن ، هر یک را که تمایل داشتید ، خریداری و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از فروشگاه های معتبر در ایران می باشد که در زمینه واردات و عرضه قهوه های اصل و برند از معروف ترین های جهان و همچنین عرضه انواع لوازم و ملزومات قهوه از بهترین های جهان به صورت پلمپ و اورجینال فعالیت داشته و تمامی کالا ها را به صورت مستقیم و پلمپ وارد نموده و به همان صورت هم به دست دوستداران قهوه در سراسر ایران می رساند.

.فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

.اگر به دنبال نوشیدن قهوه های مارک و اصل هستید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ های ایران می باشد که از قهوه های اورجینال و برند از بهترین شرکت های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم لذت ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top