کافه سه میم

قهوه روبوستا و قیمت خرید انواع قهوه ی روبستا

بررسی قهوه روبوستا

ویژگی های دانه قهوه روبوستا

فواید قهوه ی روبوستا

خرید اینترنتی قهوه روبوستا اصل

  • قهوه روبوستا

بهترین مارک دانه قهوه روبوستا

.دانه قهوه Canephora که اغلب به صورت ساده قهوه روبوستا (Robusta) نامیده می شود یکی از گونه های گیاه قهوه است که منشا آن به مرکز و جنوب آفریقا بر می گردد. این قهوه بین 40 تا 45 درصد تولید جهانی قهوه را تشکیل می دهد که دارای طعم تلخی بیشتر و اسیدیته کمتری نسبت به قهوه عربیکا است.

.برای خرید انواع قهوه روبوستا هم به صورت دانه قهوه و هم به صورت پودر قهوه ی روبوستا کافی است به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از آنها ، از هر شرکت و برندی را که بیشتر دوست دارید ، انتخاب نموده و خیلی راحت و فقط با یک کلیک آن را خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.

.گیاه قهوه روبوستا به صورت درخت و درختچه های قوی هستند که به صورت نا منظم گل می دهند و بین 10 تا 11 ماه طول می کشد تا توت آن رسیده و به دانه های بیضی شکل تبدیل شود. دان قهوه روبوستا دارای کافئین بیشتر ، فول بادی ، قند کمتر ، ترشی کمتر و همچنین نسبت به گیاه قهوه عربیکا آفت پذیری کمتری دارد که یک مزیت بسیار مهم برای آن محسوب می شود.

 

خرید انواع دان قهوه روبوستا

 

.این قهوه با طعم قوی همراه با نت های چوبی ، آجیلی و ادویه های تند مشخصی که دارد ،  شناخته می شود و از آن بیشتر برای تولید قهوه های فوری ، اسپرسو و قهوه های ترکیبی استفاده می شود. قهوه Robusta Coffee می تواند به راحتی افرادی را که به دنبال کافئین بیشتر ، تلخی زیاد و به طور کلی یک نوشیدنی انرژی زا و محرک هستند را راضی کرده و کمک کند تا نوشیدنی دلخواه خود را داشته باشند.

شکل ظاهری دان قهوه روبوستا :

.دانه قهوه روبوستا ، دارای شکل گرد و دایره ای تری نسبت به دانه قهوه عربیکا است و خط وسط دانه صاف بوده و در کل دانه روبوستا کمی کوچکتر از دانه عربیکا است.

.دانه ی روبوستا دارای رنگ تیره تر ، سطح صاف و خشک ، براقیت و درخشش بیشتر و حالت برجسته ای بر روی دانه می باشد که آن را به راحتی نسبت به قهوه عربیکا تمایز می کند.

 

قهوه روبوستا،بهترین دانه قهوه روبوستا،خرید قهوه روبوستا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند

 

بخوانید : قهوه عربیکا و تفاوت قهوه روبوستا و عربیکا

 

فواید قهوه روبوستا برای سلامتی :

  1. قهوه روبوستا سرشار از آنتی اکسیدان است که یک عنصر مهم برای سلامتی محسوب می شود.
  2. از این قهوه در درمان بسیاری از بیماری ها مثل سردرد ، یرقان استفاده می شود.
  3. از خاصیت اسیدی دانه های روبوستا در ساخت ماسک های صورت برای از بین بردن سلول های مرده و چربی اضافی پوست استفاده می کنند.

مزایای گیاه قهوه روبوستا نسبت به عربیکا :

  • گیاه قهوه روبوستا نسبت به گیاه قهوه عربیکا مقاوم تر و انعطاف پذیر تر است.
  • گیاه روبوستا زودتر بالغ می شود و معمولا میزان محصول بیشتری را هم می دهد.
  • رشد گیاه روبوستا ، تلاش کمتر و هزینه کمتری از قهوه عربیکا نیاز دارد.
  • گیاه قهوه ی روبوستا حساسیت کمتری داشته و در بیشتر مناطق جهان قابل کشت می باشد.

.از قهوه روبوستا می توانید برای درست کردن انواع قهوه ها به ویژه قهوه های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو ، کافه لاته و لاته ماکیاتو استفاده کنید و از آنجایی که طعم تلخ زیادی دارد در ترکیب با شیر یک نوشیدنی فوق العاده را به شما می دهد که مطمئنا از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

.افرادی که می خواهند در اول صبح به سرعت انرژی شان بالا رفته و سرحال شوند می توانند از قهوه های روبوستا یا قهوه های ترکیبی که درصد روبوستای بیشتری دارند ، استفاده کنند تا کافئین بالای این قهوه آنها را به سرعت شارژ کرده و پر انرژی شوند.

.فروشگاه قهوه سه میم به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه های ایران که در زمینه واردات قهوه های اصل و قهوه های برند فعالیت دارد ، انواع دان و پودر قهوه روبوستا از بهترین شرکت های جهانی را وارد نموده و تمامی آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال به دست قهوه دوستان در سراسر ایران می رساند تا هر فردی بتواند از نوشیدن قهوه دلخواه خود با طعم واقعی لذت ببرد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top