کافه سه میم

قهوه دان کلاسیکو یلی (Illy Classico Whole Bean)

قهوه دان کلاسیکو ایلی چه ویژگی طعمی دارد؟

ویژگی طعم و آرومای قهوه Illy Classico

نحوه خرید اینترنتی قهوه کلاسیکو ایلی

از کجا قهوه ایلی اصل خرید کنیم؟

  • قهوه دانه کلاسیکو ایلی سه میم

 قهوه دان کلاسیکو ایلی (Illy Classico Whole Bean) :

 .یکی از قهوه های برند ایلی ، قهوه دان کلاسیکو ایلی است که از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا که از بهترین مزارع دنیا تهیه و تولید می شود و در قوطی فلزی دربدار 250 گرمی عرضه می شود.

.قهوه دان کلاسیکو ایلی سه میم دارای رست مدیوم با عطر عالی قهوه می باشد و طعمی شیرین و کاراملی و کاملا کلاسیک دارد که یادآور طعم کاکائو و شکوفه های پرتقال و یاس است که باعث شده است طعمی خاص و منحصربفرد داشته باشد.

.قهوه برند Illy Classico سه میم قابل استفاده در انواع قهوه ساز ها و اسپرسو ساز های خانگی و صنعتی بوده و از آن می توان در انواع روش ها ی دم کردن قهوه استفاده نمود. این قهوه با توجه به ترکیب و رست کلاسیکی که دارد هم برای تهیه قهوه های سیاه همچون اسپرسو و آمریکانو و همچنین برای نوشیدنی های ترکیبی با شیر همچون کافه لاته ، کاپوچینو و موکا ایده آل می باشد.

.این قهوه مارک از شرکت Illy ایتالیا دارای کرمای خوب ، طعم متعادل و تلخی ملایمی است و برای استفاده روزانه کاملا مناسب بوده و حتی برای افرادی هم که می خواهند به تازگی خوردن قهوه را شروع کنند نیز قهوه پیشنهادی و مناسبی است.

.اگر تمایل پیدا کردید که قهوه دان کلاسیکو ایلی را میل نمائید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و این قهوه بینظیر را در محیط آرام و خانوادگی و کلاسیک کافی شاپ سه میم و به همراه کیک های سه میم میل کرده و از نوشیدنی خود نهایت لذت را ببرید.

.متاسفانه در سال های اخیر قهوه های ایلی فیک و تقلبی در بازار ایران بسیار زیاد شده است و در هنگام خرید باید بسیار دقت کنید که قوطی ایلی دارای برجستگی بوده و درب زیر درب چرخشی آن به صورت پلمپ و کنسروی باشد.

.اگر تمایل به خرید قهوه دان کلاسیکو ایلی هستید و می خواهید از یک فروشگاه معتبر خریداری نمائید که از اصل بودن قهوه کاملا مطمئن باشید ، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم می باشد که تمام قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.از آنجایی که مشتری مداری و اطمینان خاطر مشتریان از اصل بودن قهوه خریداری شده برای فروشگاه سه میم بسیار حائز اهمیت می باشد ، فروشگاه سه میم امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پلمپ آن باز و خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

 

ایلی،قهوه ایلی، Illy ، Illy Coffee، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه ایلی در شیراز،قهوه مارک، قهوه برند،فروش قهوه مارک در شیراز

 

مقایسه قهوه کلاسیکو ایلی با دیگر قهوه ها:

.اگر بخواهیم از قهوه های همرده با قهوه کلاسیکو ایلی سه میم نام ببریم می توانیم به قهوه لاوازا کافه اسپرسو و گوپیون ناتیوو 100 درصد عربیکا اشاره کرد.

.البته قهوه کلاسیکو ایلی به دلیل روش خاص رست شرکت ایلی دارای طعم ملایم تر و شیرین تری نسبت به همرده های خود است و همین امر باعث شده که طرفداران بیشتری هم در جهان پیدا کند.

تاریخچه برند ایلی :

.شرکت ایلی (Illy) یکی از شرکت های برجسته دنیا در زمینه تولید قهوه است.

.مالک شرکت قهوه برند ایلی ، فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) است که شرکت خود را در سال 1933 تاسیس نمود که علاقه بسیار فرانچسکو به قهوه سبب وارد شدن او به عرصه قهوه بود.

 

ایلی،قهوه ایلی، Illy ، Illy Coffee، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه ایلی در شیراز،قهوه مارک، قهوه برند،فروش قهوه مارک در شیراز

 

.از کارهای مختلف فرانچسکو در زمینه صنعت قهوه می توان به اختراع اسپرسوساز برقی توسط وی و همچنین بسته بندی محصولات به روش فشرده سازی اشاره کرد که این روش انقلاب بزرگی در صنعت قهوه به وجود آورد و باعث شد شرکت Illy به یکی از شرکت های بزرگ قهوه در جهان تبدیل شود.

 

ایلی،قهوه ایلی، Illy ، Illy Coffee، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه ایلی در شیراز،قهوه مارک، قهوه برند،فروش قهوه مارک در شیراز

 

.در سال های بعد شرکت ایلی ، قهوه آسیاب شده را در قوطی های کوچک برای مصارف خانگی روانه بازار کرد که با استقبال بینظیری روبرو شد.

.قهوه های تولیدی شرکت ایلی که در فروشگاه اینترنتی سه میم ارائه می شود از دانه های خالص عربیکا تولید می شوند که غالبا از کشور های اتیوبی ، کلمبیا ، اندونزی ، برزیل ، گواتمالا و کاستاریکا تهیه و خریداری می شوند.

.قهوه های اورجینال ایلی که در کافی شاپ سه میم نیز سرو می شوند دارای انواع درجات رست می باشند : از رست دارک گرفته تا رست لایت و سبک و همچنین درجه رست ویژه برای قهوه بدون کافئین.

.قهوه های ایلی هم به صورت دانه قهوه و هم بهصورت پودر قهوه تولید و عرضه می شوند.

 

 

 

دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا (Trucillo 100% Arabica) - دانه قهوه تورچلو میکس بار (Trucillo Mix Bar) - دانه قهوه لاوازا کرما آروما اکسپرت (Lavazza Expert Crema & Aroma) - دانه قهوه لاوازا گوستو فورته اکسپرت (Lavazza Gusto Forte Expert) - دانه قهوه بونز چاکلت اورنج (Bones Coffee Chocolate Orange) - دانه قهوه بونز رام نارگیل (Bones Coffee Coconut Rum) - دانه قهوه بونز بلوبری (Bones Coffee Bluesberry) - دانه قهوه بونز از غروب تا دونات (Bones Coffee From Dusk Till Donuts) - دانه قهوه بونز تمشک شکلاتی (Bones Coffee Chocolate Raspberry)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top