کافه سه میم

قهوه ناتیوو 100 درصد عربیکا گوپیون (Goppion Nativo 100% Arabica)

ویژگی های قهوه گوپیون ناتیوو 100 عربیکا 

دلیل پر طرفدار بودن قهوه 100 عربیکا گوپیون

خصوصیات قهوه 100 درصد عربیکا

تاریخچه برند گوپیون ایتالیا

  • قهوه دانه 100 درصد عربیکا گوپیون سه میم

 قهوه ناتیوو 100 درصد عربیکا گوپیون (Goppion Nativo 100% Arabica) :

 .قهوه ناتیوو 100 درصد عربیکا گوپیون حاوی دانه های قهوه 100 درصد عربیکا می باشد که به صورت مدیوم رست داده شده و در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی به صورت دانه کامل تولید و عرضه می شود.

.این قهوه جز یکی از بهترین قهوه های تولیدی 100 عربیکا در جهان می باشد که از مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا تولید و به بازار عرضه می شود. قهوه برند ناتیوو 100 درصد عربیکا گوپیون سه میم دارای عطر بسیار ، طعم خوب و کافئین متوسط رو به پایینی است که آن را برای استفاده در تمام ساعات روز حتی بعد از شام نیز مناسب کرده است.

.قهوه مارک Goppion Nativo 100% Arabica اصل دارای طعم شکلاتی ، آجیلی و میوه ای است و اسیدیته متوسطی دارد و از آن در تهیه انواع روش های دم کردن قهوه همچون فرنچ پرس ، موکاپات ، اسپرسو و ... می توان استفاده کرد.

قهوه 100 درصد عربیکا :

.قهوه عربیکا جز دو گونه اصلی دانه های قهوه در جهان می باشد که دارای کیفیت عالی و طعم و عطر خاص خود می باشد. این دانه ها در شرایط آب و هوایی خاص و در ارتفاعات بالا کشت می شوند و همین امر در کیفیت بسیار بالای این دانه ها بسیار موثر بوده و همچنین باعث قیمت بالاتر آنها نسبت به دانه های قهوه روبوستا شده است. بهترین دانه های قهوه عربیکا در جهان متعلق به برزیل ، اتیوپی ، گواتمالا ، یمن و سودان می باشند.

.از نظر ظاهری دانه قهوه عربیکا ، یک دانه نسبتا صاف و تختی است که در وسط آن یک خط منحنی وجود دارد در حالیکه دانه قهوه روبوستا دارای خط صافی در وسط دانه می باشد.

 

قهوه،قهوه عربیکا،قهوه روبوستا،ربوستا،بهترین قهوه جهان،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز

 

از دیگر ویژگی های قهوه عربیکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عطر عالی و زیاد

  • اسیدیته نسبتا زیاد

  • بادی متوسط

  • کافئین کمتر نسبت به قهوه روبوستا

  • تلخی کمتر

  • نسبت به قهوه روبوستا طعم شیرین تری دارد.

  • قهوه های عربیکا دارای پتاسیم بوده که برای رشد و تقویت استخوان ها بسیار مفید است.

  • آنتی اکسیدان بسیار قوی است.

قهوه های عربیکا به دلیل داشتن میزان کافئین کم حتی برای افرادی که نسبت به کافئین حساس هستند هم مناسب بوده و با مصرف آن دچار مشکل نخواهد شد. (البته خاطر نشان می شویم منظور ما از قهوه ، قهوه های اورجینال و برندی است که توسط شرکت های معتبر جهانی تولید می شوند.)

.شرکت گوپیون ایتالیا یکی از شرکت های بسیار معتبر جهانی است که برای تهیه قهوه های خود فقط از دانه های قهوه عربیکا و روبوستای بسیار مرغوب از بهترین مزارع جهانی استفاده می کند و به همین دلیل قهوه های Goppion از قهوه های بسیار عالی و پر طرفدار در جهان می باشد.

.اگر تمایل پیدا کردید که قهوه ناتیوو 100 درصد عربیکا گوپیون را خریداری نمائید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید ، کافی است به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بینظیر را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال و با مناسب ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین در صورت تمایل به نوشیدن بهترین قهوه های مارک و اورجینال از معتبر ترین شرکت های جهان می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و در محیط آرام و دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز ، هر قهوه متناسب با ذائقه خود را سفارش داده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان شما عزیزان از اصل بودن قهوه خریداری شده ، امکان برگشت دادن قهوه را در صورتی که پلمپ و پاکت آن خراب یا باز نشده باشد را فراهم نموده است.

تاریخچه برند Goppion :

 

قهوه،قهوه عربیکا،قهوه روبوستا،ربوستا،بهترین قهوه جهان،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز

 

.در سال 1859 نام گوپیون متولد شد در حالیکه تاریخچه آنها به عنوان رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود. اولین فرد آغاز کننده برند گوپیون ، لوئچی گوپیون است. وی به معنای واقعی ، فردی خود ساخته و کار آفرین بود.

.در 1965 اولین لوگوی شرکت قهوه برند Goppion که بیانگر شرکت خانوادگی گوپیون نیز بود ، طراحی شد که امروزه همچنان در بالای دفتر مرکزی واقع در امتداد جاده ناپلئونی بین ترویزو و ونیز قرار دارد.

.در حال حاضر شرکت در دستان نسل چهارم خانواده می باشد و توسط سرجیو (پسر بزرگ آنجلو) ، پائولا ، ماریو و سیلویا (نماینده نفر پنجم) اداره می شود. نسل جدید با این شعار به فعالیت خود ادامه می دهد که زمان پیمودن مسیر های جدید فرا رسیده است.

 

 

 

دانه قهوه کررو پریمو ماتینو (Carraro Coffee Primo Mattino) - دانه قهوه کررو گلوبو مارون (Carraro Coffee Globo Marrone) - دانه قهوه کررو گلوبو وِرد (Carraro Coffee Globo Verde) - دانه قهوه بیالتی اسپرتو کلاسیکو (Bialetti Esperto Grani Classico) - دانه قهوه بیالتی اسپرتو دلیکاتو (Bialetti Esperto Grani Delicato) - دانه قهوه کورسینی کاراکاس (Corsini Caracas Rosso In Grani) - دانه قهوه موکافلور قرمز 250 گرمی (Mokaflor Rosso) - دانه قهوه موکافلور اسپرسو ایتالیانو 250 گرمی (Mokaflor Espresso Italiano) - دانه قهوه موکافلور آبی 250 گرمی (Mokaflor Blue) - دانه قهوه سگافردو اسپرسو کاسا (Segafredo Zanetti Espresso Casa)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top