کافه سه میم

قهوه دانه اینستو ایلی (Illy Intenso)

طعم و عطر قهوه دانه اینستو ایلی

معرفی برند ایلی

از کجا قهوه اینستو ایلی اصل را خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه اینستو ایلی سه میم

قهوه دانه اینستو ایلی (Illy Intenso) :

.قهوه دانه اینستو ایلی ، یکی از خاص ترین قهوه های برند ایلی است که حاوی دانه های با کیفیت قهوه 100 درصد قهوه عربیکا می باشد و در قوطی فلزی دربدار 250 گرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود که خوشبختانه این قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.قهوه مارک Illy Intenso  سه میم دارای رست دارک ، طعم نسبتا تلخ ، بادی زیاد و آرومای زیادی است که شیرینی ملایمی دارد که همه این ها در کنار هم یک تضاد و هماهنگی خاصی را به وجود آورده است که این قهوه را دلنشین و خوش طعم می کند.

.این قهوه ته مزه و نت کاکائویی و میوه های خشک به همراه عطر خوبی دارد و همچنین دارای کافئین نسبتا بالایی است که آن را برای استفاده به عنوان قهوه صبحانه نیز مناسب کرده است. این قهوه به دلیل ویژگی هایی که دارد حتی علاقه مندان به قهوه های روبوستا را هم راضی می کند.

.قهوه برند اینستو ایلی اصل برای دم کردن انواع روش های قهوه با استفاده از انواع دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی و صنعتی همانند کمکس ، موکاپات ، فرنچ پرس و ... مناسب است و از آن برای انواع نوشیدنی ها همچون اسپرسو ، کاپوچینو ، کافه لاته می توان استفاده کرد.

.قهوه اینستو ایلی ویژگی های بسیار زیاد و طعم خوب و کرمای خوبی دارد. به طور کلی قهوه های ایلی به دلیل شرایط استاندارد و کیفیت بسیار خوبی که دارد برای تمام سلیقه ها و ذائقه ها مناسب بوده و حتی به افرادی که می خواهند به تازگی خوردن قهوه را آغاز کنند هم توصیه می شود.

.اگر از دوستداران قهوه های ایلی هستید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و قهوه دلخواه و مناسب با ذائقه تان را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند در محیط آرام و کلاسیک و دنج کافی شاپ سه میم لذت ببرید.

.برای خرید قهوه دانه اینستو ایلی در شیراز و همچنین برای خرید قهوه دانه اینستو ایلی از هر شهری که هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه از برند ایلی را به صورت قوطی پلمپ اورجینال خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

ایلی،قهوه ایلی،Illy،ایلی اینستو،قهوه برند ایلی،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه فهوه مارک در شیراز،فروش قهوه ایلی در شیراز

 

معرفی برند ایلی :

.ایلی از شرکت های معتبر و بزرگ ایتالیایی و جهان می باشد که سابقه بسیار طولانی در صنعت قهوه دارد. این شرکت در سال 1933 توسط فرانچسکو ایلی در شهر تریسته ایتالیا تاسیس شد.

 

ایلی،قهوه ایلی،Illy،ایلی اینستو،قهوه برند ایلی،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه فهوه مارک در شیراز،فروش قهوه ایلی در شیراز

 

.فرانچکسو ایلی علاقه بسیاری به قهوه و درست کردن قهوه های مختلف با طعم ها و درجات رست متفاوت داشت. علاوه بر این وی ابداعات و اختراعات بسیاری هم در صنعت قهوه به وجود آورد که همگی آنها به قصد راحت تر کردن استفاده مردم از قهوه و همچنین در دسترس بودن قهوه برای تمام عموم مردم بود.

.در 1974 کمپانی Illy برای اولین بار بسته بندی حاوی یک دوز قهوه فشرده را به بازار عرضه کرد. آنها به دنبال آن بودند که هر فردی در هر مکانی این امکان را داشته باشد که به یک اسپرسو خوب دسترسی داشته باشد؛ این ابداع ایلی یک نوآوری بسیار جدید در تاریخ قهوه بود ، در افزایش شهرت جهانی ایلی بسیار تاثیرگذار بود.

.شعار ایلی حفظ کیفیت قهوه های خود می باشد و تا به امروز نیز توانسته کیفیت قهوه های خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.

.شرکت ایلی همیشه در کنار فعالیت های خود به فعالیت در جهت ابداع و اختراع دستگاه های قهوه ساز و نیز به روز کردن دانش خود می پردازد.

.امروزه قهوه های ایلی به سراسر جهان ارسال می شوند و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. قهوه های ایلی در قالب های مختلف و به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، فیلتر قهوه و کپسول قهوه و به صورت کافئین دار و بدون کافئین تولید و به بازار عرضه می شود.

 

 

 

دانه قهوه راونز برو رستاخیز (Raven’s Brew Coffee Resurrection Blend) - دانه قهوه ساعت هشت فرنچ وانیل (Eight o’clock French Vanilla) - دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست (Death Wish Coffee Espresso Roast) - دانه قهوه کیمبو ترکیب برتر (Kimbo Coffee Superior Blend) - دانه قهوه دلونگی سلزیون اسپرسو (Delonghi Selezione Espresso Coffee) - دانه قهوه دلونگی کلاسیکو اسپرسو (Delonghi Classico Espresso Coffee) - دانه قهوه گرندرز اسپرسو (Grinders Coffee Espresso) - دانه قهوه کررو گلوبو روسو (Carraro Coffee Globo Rosso)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top