کافه سه میم

قهوه موکافلور آبی(mokaflor Blue Blend)

دلیل پرطرفدار بودن قهوه موکافلور آبی در ایران

ویژگی آروما و طعم دانه قهوه موکافلور آبی

از کجا موکافلور آبی اصل را با بهترین قیمت بخریم؟

  • قهوه موکافلور آبی سه میم

.کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ هایی است که برای تهیه انواع قهوه های خود فقط از قهوه های اصل و قهوه های مارک استفاده می کند و به همین دلیل هم در میان قهوه دوستان بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.

.همچنین در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم تمامی انواع قهوه های برند و خاص و بینظیر جهان موجوده بوده و قابل خرید و در دسترس تمام قهوه دوستان قرار دارد.

.در اینجا می خواهیم یکی از قهوه های عالی سه میم یعنی قهوه موکافلور آبی را با هم بررسی کرده و ببینیم چه ویژگی های طعم و عطری دارد.

تاریخچه شرکت موکافلور :

.شرکت موکافلور در شهر فلورانس ایتالیا از یک مغازه کوچک توسط واسکو برنینی شروع به کار کرد و اکنون بعد از گذشت سال ها بسیار گسترش یافته است. قهوه های برند موکافلور به خاطر تلاش بسیار شرکت در تهیه بهترین قهوه از بهترین دانه های قهوه و بهره گیری از تجربیات و دانش خود در طی سالیان ، توانسته کیفیت قهوه های خود را همیشه ثابت و عالی نگه دارد.

.Mokaflor در سال های اخیر برای فعالیت در زمینه کافی شاپ زنجیره ای با ثبت برند کیاروسکرو (Chiaroscuro) به دنبال بازار های نو در عرصه قهوه می باشد.

.موکافلور قهوه های مرغوب را از سراسر جهان خریداری کرده و برشته می کند و آنها را با سه خط مختلف به بیش از چهل کشور صادر می کند که بر اهمیت صنعت ، کیفیت محصول و این حرفه تاکید دارد.

.برای خرید هر یک از قهوه های موکافلور اصل کافی است به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر یک از آنها را که تمایل داشتید ، خریداری نموده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

قهوه موکافلور آبی :

.قهوه موکافلور آبی سه میم از ترکیب 50 درصد قهوه روبوستا و 50 درصد قهوه عربیکا تولید می شود که از بهترین دانه های قهوه عربیکای برزیل و اتیوپی و بهترین دانه های روبوستا از هند و تهیه شده است.

.دانه قهوه موکافلور آبی که در فروشگاه قهوه سه میم نیز موجود می باشد دارای اسیدیته کمی است ولی با این حال طعم تلخ قهوه و مزه خالص قهوه در آن کاملا مشهود است.

.این قهوه عطر و طعم عالی دارد و از آنجایی که 50 درصد آن عربیکا است ، نسبت به بقیه قهوه ها شیرین تر بوده و به همین خاطر به خوبی توانسته با ذائقه ما ایرانی ها جور شود. قهوه مارک Mokaflor Blue Blend دارای کافئین متوسط رو به بالایی است و کرمای غلیظ و قهوه ای رنگی دارد و در هنگام دم کردن عطر چوب و کاکائو تلخ را به خوبی احساس خواهید کرد که بسیار دلنشین و خوش طعم است.

 

موکافلور،قهوه موکافلور،قهوه موکافلور آبی،Mokaflor،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.قهوه موکافلور آبی برای انواع روش های دم کردن قهوه مناسب بوده و با آن می توانید هر نوشیدنی سرد یا گرمی را که تمایل داشته باشید ، درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. این قهوه یکی از بهترین قهوه ها برای تهیه اسپرسو و کافه لاته و کاپوچینو است.

.شما می توانید قهوه موکافلور آبی را از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم سفارش داداه و از نوشیدن این قهوه فوق العاده در هر مکان و زمانی لذت ببرید. فروشگاه قهوه سه میم دارای یک آرشیو بینظیر از قهوه های اصل و اورجینال از معروف ترین و بهترین شرکت های قهوه جهانی است و به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند هر قهوه ای که دوست دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را سفارش داده و به صورت پلمپ اورجینال تحویل بگیرد.

.کافی شاپ سه میم در کنار فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد که فقط از قهوه های مارک و اصل برای سرو و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند. شما عاشقان قهوه های اصل می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و به همراه کیک های سه میم و در یک محیط آرام و دنج و کلاسیک میل کرده کرده و لذت ببرید.

 

 

 

دانه قهوه کرکلند اسپرسو بلند Kirkland Espresso Blendدانه قهوه ساعت هشت مدل فندوقی Eight O’clock Hazelnutدانه قهوه ساعت هشت مدل دارک اسپرسو Eight O’clock Dark Italian Espressoدانه قهوه جاکوبز مدل اسپرسو (Jacobs Espresso) - دانه قهوه نسکافه مدل سلزیون (Nescafe Selezione)دانه قهوه منهتن کلاک کافی (CLOCK Coffee Manhattan Blend)دانه قهوه لندن کلاک  کافی (CLOCK Coffee London Blend)دانه قهوه میلان بلند کلاک کافی (CLOCK Coffee Milan Blend)دانه قهوه وراندا بلند استارباکس (Starbucks Veranda Blend)دانه قهوه اسپرسو رست استارباکس (Starbucks Espresso Dark Roast)دانه قهوه کافه ورونا استارباکس (Starbucks Caffe Verona)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top