کافه سه میم

قهوه موکافلور مشکی (Mokaflor Black Blend)

آیا دلیل خاص بودن قهوه موکافلور مشکی را می دانید؟

طعم و عطر دانه قهوه موکافلور بلک چگونه است؟

چطور و از کجا قهوه موکافلور مشکی اصل را بخریم؟

  • قهوه موکافلور مشکی سه میم

.کافی شاپ سه میم جز کافی شاپ های انگشت شماری است که برای تهیه انواع قهوه های خود فقط از قهوه های برند و اصل استفاده می کند.

.همچنین شما می توانید تمام قهوه های اصل از جمله قهوه موکافلور مشکی را از فروشگاه قهوه سه میم به راحتی خریداری نموده و آن را به صورت پلمپ درب منزل تحویل بگیرید.

.در متن زیر قصد داریم یکی از بهترین قهوه های سه میم یعنی قهوه موکافلور مشکی را با هم مورد بررسی قرار دهیم تا بیشتر با ویژگی طعمی و عطری آن آشنا شوید.

قهوه موکافلور مشکی (Mokaflor Black Blend) :

.قهوه موکافلور مشکی از دانه های دستچین شده 100 درصد عربیکای آمریکای مرکزی تهیه می شود و به همین خاطر دارای کافئین متوسطی است و همین امر آن را به یک قهوه روزانه بسیار مناسبی تبدیل کرده است که به راحتی می تواند عربیکا دوستان را جذب خود کند.

.دانه قهوه موکافلور مشکی دارای اسیدیته متوسطی است و در عین حال تلخی دلنشین و متعادلی دارد که یادآور مزه شکلات بوده که باعث می شود از نوشیدن آن لذت ببرید. این قهوه اصل از شرکت موکافلور ، نت هایی از عطر هل ، وانیل و تنباکو دارد که می توانید به راحتی آنها را در هنگام دم کردن احساس کنید.

.قهوه مارک Mokaflor Black Blend سه میم یکی از بهترین قهوه ها برای استفاده در انواع روش های درست کردن قهوه مثل اسپرسو ساز ها و وی 60 و فرنچ پرس می باشد. با این قهوه می توان به راحتی انواع قهوه ها همانند اسپرسو و کاپوچینو و لاته و ... را درست کرده و مطمئن باشید از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

 

موکافلور،قهوه موکافلور،قهوه موکافلور آبی،Mokaflor،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.علاقه مندان و دوستداران قهوه موکافلور مشکی می توانند این قهوه عالی را از طریق فروشگاه قهوه سه میم سفارش داده و آن را درب منزل تحویل گرفته و هر زمان که خواستید از نوشیدن این قهوه بینظیر و خوش طعم لذت ببرید.

.یکی از فروشگاه های معتبر در ایران که در زمینه واردات و عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه در جهان می پردازد ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد که تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به همان صورت پلمپ اصل و اورجینال شرکت تولید کننده ، در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد.

.اگر به دنبال نوشیدن قهوه های مارک و اصل هستید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ های ایران می باشد که از قهوه های اورجینال و برند از بهترین شرکت های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم لذت ببرید.

شرکت موکافلور :

.شرکت موکافلور توسط واسکو برنینی در شهر فلورانس در 1950 تاسیس شد ولی توانست به سرعت خود را در میان شرکت های مطرح تولید قهوه جای دهد. خانواده موکافلور با تکیه بر دانش و تجربه هایی که در طی سالیان به دست آورده بودند و استفاده از دانه های قهوه مرغوب و دست چین شده توانستند در طول این سال ها کیفیت و طعم قهوه های خود را حفظ کنند و همچنان طرفداران خود را راضی نگه دارند.

.کمپانی Mokaflor دانه های قهوه مورد استفاده خود را عمدتا از برزیل و دیگر کشور های آمریکای جنوبی مانند مکزیک ، گواتمالا و سپس از اتیوپی و اندونزی و ... تهیه می کند؛ موکافلور قهوه ها را ابتدا به صورت تک برشته می کند و بعد از آن ، دانه ها مخلوط می شوند تا به درجه برشتگی عالی برای هر گونه ترکیبی برسند.

.مانند هر محصول دیگری ، مهم ترین معیار کیفیت برتر محصول ، در انتخاب بهترین مواد اولیه نهفته است. به همین منظور موکافلور تمام قهوه های خامی را که به کارخانه می رسد را انتخاب و بررسی و آزمایش می کند. آنها قهوه های رسیده را از طریق کنترل دستی و مستقیم و با روش برشته کردن دستی با سیستم ناپیوسته ، برشته کرده و سپس قهوه ها را به مدت سه تا پنج روز رها می کنند تا استراحت و گاز زدایی شوند و سپس به مرحله بسته بندی ارسال می شود. کمپانی موکافلور علاوه بر فعالیت در زمینه تولید قهوه در قالب های مختلف ، در زمینه تولید لوازم جانبی و مورد نیاز برای کافی شاپ ها و یا برای کار باریستا فعالیت دارد و بیش از پنجاه مرجع در این موارد را پیش روی افراد برای انتخاب قرار می دهد.

 

 

 

دانه قهوه بلوند اسپرسو رست استارباکس (Starbucks Blonde Espresso Roast)دانه قهوه پیک پلیس استارباکس (Starbucks Pike Place Roast)دانه قهوه هالیدی بلند استارباکس (Starbucks Holiday Blend)دانه قهوه آتیباسی اسپشال اورو (Attibassi Special ORO)دانه قهوه آتیباسی میشلا 1918 (Attibassi Miscela 1918)دانه قهوه سالوادور سبز (Salvador)دانه قهوه کورسینی گورمت (Corsini Gourmet)دانه قهوه هرمانس گوپیون (Hermanos Goppion Caffe)دانه قهوه لوکافه اسپرسو بار (Lucaffe Espresso Bar)دانه قهوه لوکافه مدل بلوکافه (BLUcaffe)دانه قهوه لوکافه مامالوچیا (Lucaffe Mamma Lucia) – 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top