کافه سه میم

قهوه موکافلور قرمز

معرفی قهوه موکافلور قرمز

بررسی ویژگی های طعم و عطری دانه قهوه موکافلور روسا

نحوه خرید قهوه موکافلور قرمز اصل با پلمپ اورجینال

  • قهوه موکافلور قرمز سه میم

.کافی شاپ سه میم جز تعداد محدود کافی شاپ های شیراز و ایران است که برای تهیه انواع قهوه های خود فقط از قهوه های اصل و مارک استفاده می کند.

.همچنین تمام قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های جهان در سایت فروشگاه قهوه سه میم موجود بوده و در دسترس تمام قهوه دوستان قرار دارد تا همه بتوانند در هر کجایی ایران که هستند از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرند.

.در اینجا یکی از قهوه های بینظیر برند موکافلور ، قهوه موکافلور قرمز را مورد بررسی قرار می دهیم.

قهوه موکافلور قرمز :

.قهوه موکالفور قرمز سه میم از ترکیب 40 درصد دانه قهوه روبوستا و 60 درصد دانه قهوه عربیکا و از بهنرین دانه های قهوه از مزارع برزیل و اتیوبی تولید می شود.

.دانه قهوه موکافلور قرمز ، یک قهوه با رست مدیوم ، اسیدیته کم و طعم تلخ با ماندگاری بالای مزه در دهان و عطر بالایی است. این قهوه بخاطر دانه های عربیکا دارای طعم شیرین و در عین حال دارای غلظت و بادی بالایی می باشد و دارای عطری کاکائویی و چوبی است که بسیار هم دلنشین و دلچسب می باشد.

.قهوه برند Mokaflor Rossa اورجینال دارای کرمای پایدار تیره فندوقی رنگ است که همین باعث خاص شدن این قهوه شده است. این قهوه بخاطر کرمای خوبی که دارد برای تهیه کاپوچینو و لاته و دیگر نوشیدنی های ترکیبی شیر و قهوه ، بسیار عالی است. همچنین این قهوه در تمامی دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی قابل استفاده بوده و تنها کاری که باید انجام دهید آن است که دانه ها را متناسب با دستگاهی که دارید آسیاب کرده و سپس از آن برای درست کردن نوشیدنی خود استفاده کنید.

 

موکافلور،قهوه موکافلور،قهوه موکافلور آبی،Mokaflor،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.قهوه موکافلور قرمز ، یک قهوه ایده آل برای روبوستا دوستان و همچنین طرفداران قهوه های عربیکا است و شما می توانید از طریق سایت فروشگاه قهوه سه میم برای خرید این قهوه اقدام نموده و آن را به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در شیراز و ایران می باشد که به واردات و عرضه قهوه های مارک و برند از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصل و ناب قرار می دهد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ سه میم نیز می باشد که فقط از قهوه های اصل و اورجینال از بهترین برند های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و دنج و کلاسیک کافی شاپ سه میم شیراز لذت ببرد.

تاریخچه موکافلور :

.شرکت موکافلور در شهر فلورانس ایتالیا از یک مغازه کوچک توسط واسکو برنینی شروع به کار کرد و اکنون جز شرکت های مطرح در زمینه تولید قهوه می باشد.

.شرکت موکافلور به دلیل پایبند بودن صاحبان شرکت به تهیه بهترین قهوه ، همیشه از بهترین دانه های قهوه دنیا برای تولید محصولات خود استفاده کرده و همین امر باعث شده که بتوانند طعم و کیفیت قهوه های خود را ثابت و عالی نگه دارد. این شرکت دارای قهوه های متنوع با ترکیبات مختلفی از دانه های عربیکا و روبوستا می باشد که به طور مفصل در سایت سه میم به آنها اشاره شده است.

.امروزه Mokaflor قهوه های مرغوب را از سراسر جهان خریداری و برشته می کند و آنها را با سه خط مختلف به بیش از چهل کشور صادر می کند که این موضوع بر اهمیت صنعت ، کیفیت محصول و این حرفه تاکید دارد.

.یکی دیگر از مواردی که باعث خاص شدن برند موکافلور شده ، آزمایشات و تحقیقات این کمپانی در مورد قهوه می باشد؛ کمپانی موکافلور برای نزدیک به هفتاد سال ، تمرکز اصلی خود را بر روی انتخاب ، آزمایش و تحقیق در مورد بهترین انواع قهوه از سراسر جهان گذاشته بود و آنها را به صورت تک به تک برشته کرده و بو می دادند تا به مشخصات مربوط به رست ایده آل هر کدام از دانه ها دست پیدا کنند.

 

 

 

دانه قهوه هاوس برنت مدل طوسی H.Hausbtandtدانه قهوه هاوس برنت سوپر بار (Hausbrandt SuperBar)دانه قهوه هاوس برنت ونیزیا (Hausbrandt Venezia)دانه قهوه دالمایر اسپرسو اینتنسو (Dallmayr Espresso Intenso)دانه قهوه دالمایر سلکشن کرما دورو برزیل (Dallmayr Selektion Crema dOro Brasilien)دانه قهوه چیبو اسپرسو میلانو استایل (Tchibo Espresso Milano Style) - دانه قهوه چیبو اسپرسو سیسیلیا استایل (Tchibo Espresso Sicilia Style) - دانه قهوه دالمایر کرما پرودومو (Dallmayr Crema Prodomo) - دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا (Dallmayr Crema dOro Intensa)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top