کافه سه میم

قهوه موکافلور اورو (Mokaflor Oro)

دلیل خاص شدن قهوه موکافلور اورو

آیا قهوه موکافلور طلایی را می شناسید؟

از کجا قهوه موکافلور اورو اورجینال با مناسب ترین قیمت بخریم؟

  • موکافلور اورو سه میم

.در این متن می خواهیم یکی از قهوه های فوق العاده سه میم از مارک موکافلور یعنی قهوه موکافلور اورو را با هم بررسی کنیم تا بهتر با ویژگی طعم و عطر آن آشنا شوید.

.در همین ابتدا یادآور می شویم که این قهوه و دیگر قهوه های اصل و اورجینال از بهترین برند های جهانی را می توانید از سایت فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهری که هستید ، تحویل بگیرید.

قهوه موکافلور اورو (Mokaflor Oro) :

.قهوه موکافلور اورو که در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم نیز موجود می باشد ، ترکیبی از 80 درصد دانه قهوه عربیکا و 20 درصد دانه قهوه روبوستا است که به صورت مدیوم رست داده شده و در پاکت های وکیومی یک کیلوگرمی عرضه می شود.

.این قهوه با ترکیب کلاسیکی که دارد به عنوان ترکیب طلایی شرکت موکافلور معرفی شده است و به همین دلیل به آن قهوه موکافلور طلایی نیز گفته می شود. قهوه برند Mokaflor Oro اورجینال دارای اسیدیته متوسط ، شیرینی متعادل و تلخی کمی است ولی با این حال می تواند روبوستا دوستان را هم راضی کند.

.دانه قهوه موکافلور اورو سه میم ، کرمای متوسط با طعمی تند و قوی دارد ولی با این حال دارای یک بادی ویژه ایی است که باعث متعادل شدن مزه قهوه در دهان می شود. در هنگام نوشیدن قهوه اورو موکافلور ، عطر بیسکویت ، وانیل و کاکائو لایت کاملا قابل احساس است.

.این قهوه دارای کافئین متوسط ، بادی متوسط ، طعم قوی با نت های میوه ای است و از آن می توانید برای تهیه انواع قهوه های سیاه مثل اسپرسو و آمریکانو ، قهوه های دمی و فیلتری و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو و کافه لاته استفاده کنید. این قهوه مارک به دلیل دانه بودن در انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل استفاده بوده و تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که ابتدا دانه ها را متناسب با دستگاهی که دارید ، آسیاب کرده و سپس از آن برای درست کردن نوشیدنی خود استفاده کنید.

.شما قهوه دوستان می توانید قهوه موکافلور اورو را از طریق فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم سفارش دهید وهر زمانی که تمایل داشتید از طعم این قهوه بینظیر لذت ببرید. فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر قهوه در شیراز و ایران می باشد که فقط به واردات و عرضه قهوه های اورجینال و مارک از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه در جهان می پردازد و شما می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.همچنین در کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده ، می توانید هر یک از قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه جهان را سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود به همراه کیک های سه میم و در محیط دنج و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز نهایت لذت را ببرید.

 

موکافلور،قهوه موکافلور،قهوه موکافلور آبی،Mokaflor،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

درباره شرکت قهوه موکافلور :

.شرکت موکافلور در شهر فلورانس ایتالیا توسط واسکو برنینی در یک مغازه کوچک تاسیس شد و اکنون توانسته قهوه های خود را در سراسر دنیا گسترش دهد.

.شرکت قهوه Mokaflor ایتالیا به دلیل پایبند بودن به تهیه با کیفیت ترین محصولات از بهترین دانه های قهوه و با تکیه بر تجربیات و دانش خود در طی سالیان گذشته ، توانسته کیفیت قهوه های خود را همیشه ثابت و عالی نگه دارد که همین امر باعث شده افراد بسیاری در سراسر دنیا ، قهوه موکافلور را در لیست خرید همیشگی خود داشته باشند.

.امروزه نسل سوم خانواده برنینی مسئولیت اداره شرکت را بر عهده دارد و همچنان در حال گسترش آن هستند. چیزی که کاملا قابل مشاهده می باشد این است که در موکافلور ، تجربه و سنت عناصری هستند که کیفیت بالای قهوه های موکافلور را تضمین کرده اند و به لطف تداوم در انتخاب بهترین دانه های قهوه از سراسر جهان ، این کیفیت محصولات موکافلور همیشه ثابت بوده است.

 

 

 

دانه قهوه استارباکس اسپرسو دارک رست (Starbucks Espresso Dark Roast) - دانه قهوه استارباکس بلوند اسپرسو لایت رست (Starbucks Blonde Espresso Roast)دانه قهوه لاوازا گرن اسپرسو (Lavazza Gran Espresso) - دانه قهوه جاکوبز مدل برزیل (Jacobs Brazil) - دانه قهوه استارباکس کریسمس بلند (Starbucks Christmas Blend)دانه قهوه استارباکس فرنچ رست (Starbucks French Roast)دانه قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pick Place Roast) - دانه قهوه استارباکس گواتمالا (Starbucks Guatemala Antigua) - دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو (Starbucks Colombia Narino) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top