کافه سه میم

قهوه موکافلور گلدبلند (Mokaflor Gold Blend Coffee)

معرفی قهوه موکافلور گلدبلند

ویژگی طعم و عطری قهوه گلدبلند از مارک موکافلور

دانه قهوه موکافلور گلدبلند را از کجا با بهترین قیمت بخریم؟

  • قهوه موکافلور گلدبلند سه میم

.قبل از پرداختن به قهوه موکافلور گلدبلند و ویژگی های آن می خواهیم کمی در مورد شرکت مطرح و با سابقه موکافلور صحبت کنیم.

شرکت Mokaflor :

.واسکو برنینی در سال 1950 در شهر فلورانس ایتالیا در یک مغازه کوچک ، شرکت قهوه خود را با نام موکافلور راه اندازی کرد. در حال حاضر این شرکت توسط نسل سوم این خانواده اداره می شود که همچنان در حال گسترش دادن و بالا بردن محصولات خود هستند.

.شرکت قهوه برند موکافلور از با کیفیت ترین دانه های قهوه سراسر جهان برای تولید قهوه های خود استفاده می کند و از آنجایی که در انواع و وزن های مختلفی تولید می شوند برای استفاده در کافه ها ، خرده فروشی ها و مصارف خانگی گزینه مناسبی هستند. امروزه Mokaflor قهوه های مرغوب را از سراسر جهان خریداری کرده و برشته می کند و آنها را با سه خط مختلف به بیش از چهل کشور صادر می کند که بر اهمیت صنعت ، کیفیت محصول و این حرفه تاکید دارد.

.قهوه های موکافلور با گذشت سالیان همچنان همان کیفیت و طعم همیشگی خود را حفظ کرده که این را مدیون استفاده از بهترین دانه های قهوه جهان و همچنین استفاده از تجربیات و دانش خود در طی این سال ها می داند.

قهوه موکافلور گلدبلند (Mokaflor Gold Blend Coffee) :

.قهوه موکافلور گلدبلند سه میم از ترکیب 20 درصد دانه های قهوه روبوستا و 80 درصد دانه های قهوه عربیکا تهیه می شود که این دانه ها از بهترین مزارع برزیل و هند دست چین شده اند و در کارخانه های موکافلور در ایتالیا برشته و بسته بندی می شوند.

.این قهوه دارای رست مدیوم ، اسیدیته کم ، تلخی متعادل ، کافئین متوسط و سبکی است که برای استفاده روزانه مناسب بوده و با آن می توانید انواع نوشیدنی ها را درست کنید. برای خرید قهوه موکافلور گلدبلند کافی است به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و آن را به صورت پلمپ اورجینال خریداری نمائید.

.دانه قهوه مارکMokaflor Gold Blend  اورجینال دارای طعمی نسبتا شیرین و عطر و بوی دلنشینی است که نت های کاراملی ، بیسکویت ، کاکائو و وانیلی را می توانید در آن احساس کنید. این قهوه کرمای خوبی دارد به همین خاطر برای نوشیدنی های ترکیبی قهوه با شیر همانند کاپوچینو ، لاته و ... کاملا مناسب است.

.از طریق فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم می توانید قهوه موکافلور گلدبلند را تهیه کرده و آن را به صورت پاکت اصل و اورجینال درب منزل تحویل بگیرید و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن این قهوه با طعم اصیل لذت ببرید.

 

موکافلور،قهوه موکافلور،قهوه موکافلور آبی،Mokaflor،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر در زمینه قهوه در ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های اصل و مارک از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و مارک و اصل از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

دانه قهوه پیتس کافی مدل Major Dickason’s Blend - دانه قهوه استارباکس برکفست بلند (Starbucks Breakfast Blend) - دانه قهوه پرایویت کافی آفریکن بلو چیبو (Tchibo Privat Kaffee African Blue) - دانه قهوه پیتس کافی مدل (Major Dickasons Blend) 510 گرمی - دانه قهوه استارباکس اسپرسو رست (Starbucks Espresso Roast-Dark Roast) - دانه قهوه جاکوبز هندوراس (Jacobs Honduras) - دانه قهوه هاوس برنت مدل اسپرسو (Hausbrandt Espresso) - دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم (Magnum Exoyics Coffee Jamaica Blue Mountain) - دانه قهوه موکاته کلاسیکو (Mokate Classico) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top