کافه سه میم

پودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا (Lavazza Caffe Espresso)

معرفی پودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا

دلیل محبوبیت قهوه لاوازا کافه اسپرسو

از کجا قهوه کافه اسپرسو Lavazza اصل بخریم؟

 

  • پودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو سه میم

.در این متن قصد داریم به بررسی قهوه محبوب لاوازا مدل کافه اسپرسو بپردازیم. این قهوه و دیگر قهوه های برند و اورجینال از شرکت بزرگ Lavzza در سایت فروشگاه قهوه سه میم موجود بوده و می توانید هر یک را که تمایل دارید ، خریداری نموده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین کافی شاپ های معدودی وجود دارند که از قهوه مارک و اصل برای درست کردن نوشیدنی های خود استفاده می کنند. یکی از این کافی شاپ ها ، کافی شاپ سه میم در شیراز می باشد که این افتخار را دارد که برای سرو نوشیدنی های خود فقط از قهوه برند استفاده می کند که خوشبختانه بسیار مورد پسند قهوه دوستان واقعی قرار گرفته است.

پودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا (Lavazza Caffe Espresso) :

.پودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا که در فروشگاه اینترنتی سه میم نیز موجود می باشد ، یکی از پرطرفدارترین محصولات برند لاوازا است که حاوی دانه های قهوه 100 درصد عربیکا است که به صورت مدیوم رست داده شده و در پاکت های وکیومی 250 گرمی عرضه می شود.

.این قهوه دارای تلخی و شیرینی متعادل ، کرمای خیلی خوبی ، اسیدیته کم و بادی متوسطی است و آروما و عطر عالی همراه با عطر خوش کاکائو و نت های شکلاتی و کاراملی دارد که کاملا در آن مشهود بوده و در لذت نوشیدن را برای شما دو چندان می کند.

.پودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا سه میم دارای کافئین مناسبی است و به همین دلیل برای افرادی که عادت به مصرف روزانه قهوه دارند گزینه بسیار عالی است و می توانید در هر ساعتی از روز که نیاز به انرژی دارید آن را دم کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. این قهوه اصل از Lavazza برای انواع روش های دم کردن قهوه همچون اسپرسو ، آمریکانو ، قهوه های دمی و حتی قهوه های ترکیبی با شیر مثل کاپوچینو و کافه لاته مناسب بوده و همچنین می توانید از آن در انواع قهوه ساز های خانگی و صنعتی همانند موکاپات ، اسپرسو ساز ، دستگاه قهوه ساز فرانسه و غیره استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید آن است که دانه ها را متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و سپس از آن برای درست کردن قهوه دلخواه خود استفاده نمائید.

.شما عزیزان می توانید از فروشگاه قهوه سه میم ، پودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا را با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و آن را به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های برند و مارک از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

تاریخچه برند Lavazza :

.شرکت قهوه Lavazza توسط لوئیچی لاوازا در یک فروشگاه کوچک در تورین ایتالیا راه اندازی کرد. لوئیچی علاقه بسیاری به قهوه و ترکیب دانه های مختلف قهوه از سراسر دنیا داشت و به همین دلیل شروع به یادگیری و کسب دانش و تجربه در زمینه شناخته انواع دانه های قهوه و روش های رست آنها کرد.

.قهوه های لاوازا به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و فیلتر قهوه تولید و عرضه می شود.

.همانطور که قبلا در قهوه اورو لاوازا به آن اشاره کردیم ، لوئیچی لاوازا در زمینه تولید قهوه با طعم های مختلف و حتی در زمینه بسته بندی ، ابداعات بسیاری داشت که تاثیر بسیاری در صنعت تولید قهوه داشت. قهوه های لاوازا دارای انواع درجه رست بوده و از درجه رست لایت تا دارک را شامل می شود و به همین خاطر می تواند هر ذائقه ای را راضی کند.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

 

 

دانه قهوه استارباکس اتیوپی (Starbucks Ethiopia) - دانه قهوه کورسینی اسپرسو اینتنسو کرموسو (Corsini Espresso Intenso e Cremoso) - دانه قهوه کورسینی وِندینگ کلاسیکو (Corsini Vending Classico) - دانه قهوه کورسینی الیت (Corsini Espresso Elite) - دانه قهوه کورسینی کاراکاس اورو (Corsini Caracas Oro) - دانه قهوه کورسینی سوپریور (Corsini Superior) - دانه قهوه ایلی هند (Illy India) - دانه قهوه ایلی کلمبیا (Illy Colombia) - دانه قهوه ایلی بدون کافئین (Illy Decaffeinato) - دانه قهوه لوکافه پیکولو و دولچه (Lucaffe Piccolo & Dolce) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic) - دانه قهوه لوکافه اکسکویسیت (Lucaffe Exquisit Coffee Beans) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top