کافه سه میم

بهترین مکان ها برای خوردن صبحانه در شیراز

بهترین مکان ها برای خوردن صبحانه در شیراز

معرفی مکان های خوب در شیراز برای خوردن صبحانه

مکان های خوبی که در شیراز بهترین صبحانه ها را ارائه می دهند

 

  • بهترین مکان برای صبحانه در شیراز

بهترین مکان ها برای خوردن صبحانه در شیراز

تمام شواهد نشان داده است که گذاشتن وقت برای خوردن صبحانه سالم و کامل نه تنها وقت تلف کردن نیست بلکه فواید بسیاری هم برای فرد به همراه دارد.

صبحانه اصلی ترین وعده غذایی در روز می باشد و بسیار توصیه شده است که حتما صبحانه به صورت مفصل و سالم میل شود.

خوردن صبحانه در همان ابتدای روز و بعد از بیدار شدن باعث می شود که دیگر به سراغ شیرینی و غذای ناسالم نروید.

همچنین باعث تامین انرژی بدن برای کل روز می شود.

خوردن صبحانه باعث شادابی بیشتر ، بالا رفتن مترکز برای انجام کارها و غیره می شود.

امروزه به خاطر مشغله های بسیار و کمبود وقتی که اکثر افراد دارند ، بسیار تمایل پیدا کرده اند که صبحانه را در بیرون از خانه و جاهایی که صبحانه سرو می کنند میل نمائید.

همین امر هم باعث شده که بسیاری از کافی شاپ ها و کافه ها به سمت سرو صبحانه بروند و صبحانه های مختلفی را هم در منوی خود جای دهند.

حتی زمان هایی که افراد در سفر هستند بسیار تمایل دارند که برای صبحانه به یکی از مکان های پرطرفدار آن شهر بروند و با خیال آسوده صبحانه خود را میل کنند.

در شیراز همانند دیگر شهرها کافه ها و کافی شاپ ها و مکان های بسیاری وجود دارد که صبحانه های عالی و با کیفیت سرو می کنند.

کلا شیرازی ها به خوردن صبحانه بسیار عادت دارند و صبحانه برای آنها جایگاه خاصی دارد.

در شیراز مکان های بسیاری را برای خوردن صبحانه خواهید یافت که دارای انواع صبحانه هستند از صبحانه های سنتی گرفته تا صبحانه های کلاسیک و صبحانه های دیگر کشورها و حتی بعضی مکان ها مانند هتل ها دارای منوی صبحانه به صورت سلف سرویس هستند.

در این مقاله قصد داریم یکی از مکان های عالی برای خوردن صبحانه در شیراز را به شما معرفی کنیم که دارای صبحانه های سنتی و خارجی با کیفیت بالا می باشد که بسیار هم پر طرفدار می باشند.

کافی شاپ سه میم:

کافی شاپ سه میم یکی از مکان های بسیار عالی و پرطرفدار برای خوردن صبحانه در شیراز است.

کافی شاپ سه میم دارای تنوع صبحانه ایی بسیار خوبی است و از صبحانه های ایرانی همانند نیمرو ، املت گوجه فرنگی ، سینی سرد گرفته تا صبحانه های خارجی همانند صبحانه انگلیسی ، سوسیس تخم مرغ ، ساندویچ تست تخم مرغ و بیکن را در منوی خود موجود و آماده ارائه می باشد.

مزیت دیگر کافی شاپ سه میم به عنوان یکی از مکان های خوب برای خوردن صبحانه در شیراز ، نزدیک بودن این کافه به مرکز شهر است که می توانید بعد از صرف صبحانه به مکان های دیدینی شیراز همچون ارگ کریم خانی ، بازار وکیل ، حمام وکیل و حتی برای خرید به پاساژهای اصلی شهر بروید.

شهرت دیگر کافی شاپ سه میم به سرو انواع قهوه های برند و همچنین انواع چای و دمنوش های اصیل ایرانی و خارجی است که مدیریت مجموعه سه میم آنها کاملا به صورت مستقیم و اصل وارد کرده و برای مشتریان خود سرو می کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که به شیراز سفر کردید یا اهل شیراز هستید حتما به کافی شاپ سه میم که در خیابان فردوسی نبش خیابان رودکی واقع شده است و جز کافی شاپ های خوب برای خوردن صبحانه در شیراز است ، سر بزنید و از غذا ها و صبحانه ها و نوشیدنی ها آن میل کرده و مطمئن باشید که لذت خواهید برد و از مشتریان ثابت آنجا خواهید شد.

 

نویسنده : الهام خجسته

 

شیراز صبحانه،هتل بزرگ شیراز،هتل چمران شیراز،هتل هما شیراز،هتل زندیه،رستوان هفت خان،کافی شاپ سه میم،کافه فردوسی،کافه هدایت،کافه ژولپ،کافه ژوبین،کافه گرتا،کافه شهر کاغذی،کافه هامرز،بال کافه،باغ رستوران راز،رستوران جوی،رستوران باگرو،کافه شهرزاد،بهترین کافه در شیراز،کافی شاپ خوب در شیراز،کافه تولد در شیراز،کافه خانوادگی در شیراز،بهترین مکان برای صبحانه در شیراز،

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top